Papirkurven Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Hei, Jeg har alltid brukt kabel for internett. Men nå har jeg flyttet og PCen er for langt unna til at jeg kan bruke kabel. Men når jeg prøver og koble meg til trådløs nettet, kommer det opp at jeg må skrive inn en PIN-kode på 4-8 digits. Og det står "You can find the PIN displayed on the device". Noe jeg ikke gjør. Alle nummera som står på modemet har flere enn 8 digits. Det er ikke passordet, for det har også flere enn 8 siffer. Har prøvd og skiftet passord men hjalp ikke. Dette gjelder kun PCen. Mobiler, pads o.l. får jeg koblet til nette uten problem. Har windows 8 og bruker den wifi greia som fulgte med hovedkortet, Asus Z87-DELUXE. Modemet er en HITRON CVE-30360 Noen som har peiling? Har aldri opplevd å måtte skriv inn noe annen kode en passordet på modemet. :S Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Antageligvis så prøver du å koble deg opp med WPS. Logg inn på modemet/routeren din, finn trådløsinnstlinnger, trådløsiikkerthet eller noe i den dur og let etter WPS. Slå det av. WPS er usikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå