fjarle Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Har mangedoblet Kickstarter-kravet.DAGENS DINGS: Magic Phone Stand Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Dette blir bare for dumt. Det var for 2 år siden en Kickstarter for for et identisk produkt, og det selges allerede varienter av denne. Dette kan ikke akkurat kalles en nyhet? 1 Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Dette blir bare for dumt. Det var for 2 år siden en Kickstarter for for et identisk produkt, og det selges allerede varienter av denne. Dette kan ikke akkurat kalles en nyhet? Nå var den eldre modellen meget stygg, så ja dette er definitivt en nyhet. Endret 9. juni 2014 av Sebbz 1 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Tåler kontakten dette? Jeg er forsiktig bare jeg stikker inn laderen om kvelden fordi jeg synes mikro-USB-kontakten er så flimsete - det hadde ikke falt meg inn å trykke på skjermen mens alt som holdt den var ladekontakten. Kanskje jeg er i overkant forsiktig med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg