Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Rainbow Six, DET så kult ut. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Det så rett og slett episk ut! Skal nok skaffes Endret 9. juni 2014 av VaporHead Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Rainbow Six! Men FY så scriptet det der var.. Irriterte meg litt over det. Sånn er det jo alltid! Men man må se forbi det og heller se på gameplay-mechanics og tenk deg at intensiteten vil være 100 ganger høyere når man spiller med dedikerte gode spillere. Dette kan bli rått! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Rainbow Six, DET så kult ut. Gleder meg som en unge nå. Men ikke glem at det der var multiplayer, så det blir ikke sånn i "virkeligheten". Det blir ikke sånn dialog osv. Men Rainbow fucking Six! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Digg med Rainbox Six, men med tanke på Watch_Dogs så er jeg sinnsykt skeptisk til både The Division og Rainbox Six. Egentlig skuffet over dagen så langt. Lenke til kommentar
Morsegutten Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 En av de få spillene som virkelig frister Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Rainbow Six! Men FY så scriptet det der var.. Irriterte meg litt over det. Sånn er det jo alltid! Men man må se forbi det og heller se på gameplay-mechanics og tenk deg at intensiteten vil være 100 ganger høyere når man spiller med dedikerte gode spillere. Dette kan bli rått! Sant det, problemet er at det er vanskelig å finne gode og dedikerte spillere å spille med Jeg er nok den eneste i min vennegjeng som er det :/ Bah.. What to do now i to timer? Endret 9. juni 2014 av Craxmerax Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Men... øh... hva skjedde med Rainbow Six Patriots? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Rainbow Six, DET så kult ut. Gleder meg som en unge nå. Men ikke glem at det der var multiplayer, så det blir ikke sånn i "virkeligheten". Det blir ikke sånn dialog osv. Men Rainbow fucking Six! Ja, men det er forfriskende å se fps på den måten etter alle CoD og BF "samme dritten i annen innpakning" type fps. Lenke til kommentar
Morsegutten Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Men... øh... hva skjedde med Rainbow Six Patriots? Den ble skrapet http://www.ign.com/articles/2013/12/13/rainbow-6-patriots-had-to-be-remade Men dette ser mye bedre ut enn Paitrots Endret 9. juni 2014 av Morsegutten Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Shape Up så overraskende gøy ut! EDIT: Men han som vant er som 8 av 10 jeg ser på trening som liksom gjør push ups. Ellers mye kult som ble vist. Men skeptisk til hvordan spillene vil faktisk se ut når dem kommer ut. Watch Dogs friskt i minne osv.. Endret 9. juni 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2014 Synd de ikke avsluttet med det som kunne vært det beste på hele konferansen, at de har valgt å droppe Uplay Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Ja, men det er forfriskende å se fps på den måten etter alle CoD og BF "samme dritten i annen innpakning" type fps. Helt klart. Er bare litt bekymret over at det kan lide samme skjebne som Watch Dogs. Dvs dritbra trailer på E3, og mange sinte fans når det ikke kan leve opp til hypen. Kan nok fort skje med The Division også, for den saks skyld. Men uansett, gleder meg voldsomt nå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Shape Up så overraskende gøy ut! Ellers mye kult som ble vist. Men skeptisk til hvordan spillene vil faktisk se ut når dem kommer ut. Watch Dogs friskt i minne osv.. Ikke bare hvordan de vil se ut, men gameplaymessig. Watch_Dogs har mange gode ideer, men det hadde jaggu meg hatt godt av ihvertfall et ekstra halvt års utsettelse. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Synd de ikke avsluttet med det som kunne vært det beste på hele konferansen, at de har valgt å droppe Uplay Det skjer nok samme dag som vi blir kvitt Steam og Origin. Er nok alt for mange som ikke har noe imot UPlay, og som faktisk liker det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Men ulikt Watch_Dogs ser det vel ut som om MP får mye fokus i Rainbow Six:TS, og der er det ikke like mye som kan gå "galt".Problemet med Watch_Dogs (ut i fra anmeldelser, til gode å spille det selv) er vel at det prøvde å gape over for mye, men for lite. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Synd de ikke avsluttet med det som kunne vært det beste på hele konferansen, at de har valgt å droppe Uplay Det skjer nok samme dag som vi blir kvitt Steam og Origin. Er nok alt for mange som ikke har noe imot UPlay, og som faktisk liker det. Greia er vel å slippe Uplay "inni" Steam igjen. Lenke til kommentar
Morsegutten Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Kan nesten garantere at The Division vil også oppleve nedskalerte grafikk og gameplay Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Eneste negative er at så langt er det kun CO-OP spill som har fristet meg, og jeg har ikke nok folk å spille med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå