Schreiber Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Sykt lang gameplay i et spill som kunne vært en expansion til AC4 (uten skip?)? Og med bare en spiller, til tross for at de skryter av at de kan være fire spillere nå? Det har det blitt ganske klart forklart i tidligere spill at Animusen oversetter alt i spillet/minnene. Selv AC2 klarte å ha italienske ord og setninger regelmessig... Og nå får vi Wii Fit... øh... eller noe sånt. Endret 9. juni 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Ble da sunget på Fransk der bl.a, det forklares med at Animus oversetter men ikke har klart det 100%. Har hørt verre forklaringer, men ja hadde vært greit med fransk tale. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Skal det der være Eye of the tiger? WTF? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Det har det blitt ganske klart forklart i tidligere spill at Animusen oversetter alt i spillet/minnene. Selv AC2 klarte å ha italienske ord og setninger regelmessig... Jepp, er helt enig i at de burde i alle fall ha fransk aksent! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Var da også noe å klage på Vil ha skjegget til fyren iaf. Endret 9. juni 2014 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
Morsegutten Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Noen som vet om det kommer mer Witcher 3 gameplay? Lenke til kommentar
Sonickon Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Er så lei av at de ikke gjør noe nytt! Hele greia med AC4 for meg var pirat greia de hadde.. det var kult! mens alt vi har gjort i tidligere spill som sniking+mord, ble kjedelig.. Ser ut som de kjører hele den samme greia som med AC3 i unity..(jeg har ingen venner så coop delen spiller ingen rolle for meg) E3 generelt er ganske kjedelig, open world skytespill overalt, akkurat som zombie spill var for noen år tilbake. Det er ingen som prøver på noe nytt.. sånn typ HELT nytt. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Hvor lenge varer denne presentasjonen egentlig? Vurderer å gå til sengs og heller bli skuffet i morra når jeg leser resten av "nyhetene"... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2014 Liker det jeg ser av Valiant Hearts. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Alltid interessant når man prøver å blande inn historie og fakta i spill, men skulle likt å se gameplay fra Valiant Hearts. Lenke til kommentar
Morsegutten Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Når CEO kommer er det noe stor som er ferd med å skje? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Rainbow Six? Swat 5? Tør vi håpe... Lenke til kommentar
Morsegutten Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Rainbow six Siege?!?! Endret 9. juni 2014 av Morsegutten Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Fy faen! Rainbow six så rått ut!!!! 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Nope, ikke SWAT, men RAINBOW SIX!!! :D Endret 9. juni 2014 av Schreiber 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 DET, ser ut som noe jeg kan bruke hundretalls timer på! 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Rainbow Six! Men FY så scriptet det der var.. Irriterte meg litt over det. Endret 9. juni 2014 av Craxmerax Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Hun er virkelig en god skuespiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå