Craxmerax Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Her kommer det mer Division O.o Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Endelig ferdig med dansinga og nå The Division Endret 9. juni 2014 av VaporHead Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Bah, tydelig at de ikke har kommet så altfor langt når de ikke gir mer informasjon om spillet enn det som er gitt! Jeg håper uansett de tar seg tid til å utvikle dette til å bli utrolig bra! Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Frem til nå så er dette tidenes dårligste E3 for min del. Mulig jeg har blitt mer og mer kritisk når det kommer til spill men men.. I mine øyne så skal du på E3, gå ut med et jævlig stort smell. Endret 9. juni 2014 av fluks1 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Kva har skjedd fram til The Crew? Kom ikkje inn på streamen før no. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Kva har skjedd fram til The Crew? Kom ikkje inn på streamen før no. Introen fra Far Cry 4, litt dansing og en trailer fra The Division (men null gameplay). Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Før det var det Intro trailer fra Far Cry 4, dansing med Just Dance, og story teaser fra The Division. Får vi mer substans rundt AC Unity nå forhåpentligvis. Endret 9. juni 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Og nå mer Assassin's Creed. Like hypet som vanlig, og sikkert like skuffende som vanlig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 site already down på The Crew-betaen. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Woohoo! CGI! *FAP FAP FAP FAP* Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Og nå mer Assassin's Creed. Like hypet som vanlig, og sikkert like skuffende som vanlig. Hehe ikke sant. Så du Fifa snutten de viste? Gliste fra start til slutt. Ikke nok med at det så rett og slett dårlig ut, men den stemmen tok helt knekken på meg.. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 The Crew ser kult ut. http://thecrewgame.com/beta siden var nede med en gang.. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Allerede lei Assassin's Creed Unity. Det er jo bare AC2 - 4 om igjen, i en kjedelig by. Blir nok første jeg ikke gidder kjøpe på release. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Og nå mer Assassin's Creed. Like hypet som vanlig, og sikkert like skuffende som vanlig. Hehe ikke sant. Så du Fifa snutten de viste? Gliste fra start til slutt. Ikke nok med at det så rett og slett dårlig ut, men den stemmen tok helt knekken på meg.. Straks de begynte med sport koblet jeg ut mentalt og leste videre i en bok på iPaden. Kunne ikke brydd meg mindre om Fifa, eller noen andre sportsspill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Virket veldig upolert det nye AC altså. Kampsystemet og animasjoner..men NYDELIG grafikk. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Virket veldig upolert det nye AC altså. Kampsystemet og animasjoner..men NYDELIG grafikk. Bra grafikk var det i AC4 også. Det hadde i tillegg en bra setting og skipskamp. AC Unity vil ha null skip og en kjedelig setting. Hjelper ikke hvor bra det ser ut da. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Håper det går an å sette talespråk til Fransk. Det hele føles bare helt feil når alle plutselig snakker engelsk i Paris under den franske revolusjon. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Britisk aksent i den franske revolusjonen? Ehm... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Det har da blitt ganske klart forklart i tidligere spill at Animusen oversetter alt i spillet/minnene, men ja, de burde heller ha en aksent som han som er på scenen nå. Endret 9. juni 2014 av Craxmerax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå