Muggkaare Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Faen da, bare jeg som sliter med å få signa meg up til betaen, eller? Nei, det tok litt tid gitt. Men gikk til slutt. Lenke til kommentar
Andyz Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) NVM Endret 9. juni 2014 av Andyz Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 http://www.twitch.tv/battlefield Battlefield Hardline stream!Gleder meg veldig til NHL15 Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 At de selger BF:Hardline som et eget spill er helt utrolig.. Kunne like gjerne vært en mod. Søppel. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Faen da, bare jeg som sliter med å få signa meg up til betaen, eller? Nei, det tok litt tid gitt. Men gikk til slutt. Med extra effort fikk jeg det til slutt, jeg og. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Har folk fått betatilgang til PS4 allerede? Jeg har ikke fått noen ting på emailen ennå. Endret 9. juni 2014 av Christiαno Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Rotete dette var da. Hardline blir jo aldri addet i biblioteket i Origin. Sto tilogmed at jeg måtte laste ned Origin på nytt enda jeg hadde det. Endret 9. juni 2014 av VaporHead Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Rotete dette var da. Hardline blir jo aldri addet i biblioteket i Origin. Sto tilogmed at jeg måtte laste ned Origin på nytt enda jeg hadde det. samme probleme her Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Må helt ærlig innrømme at jeg er litt imponert over E3 så langt, ikke så interessert i alt Microsoft og EA skal gi ut, men måten de endelig snakker om gamers på, kutter ut kleine scene situasjoner og bare viser spill på spill. Slik det skal være, håper Sony og Ubisoft kan følge opp med det samme. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Rotete dette var da. Hardline blir jo aldri addet i biblioteket i Origin. Sto tilogmed at jeg måtte laste ned Origin på nytt enda jeg hadde det. samme probleme her Samme her også. Går nok i orden etter hvert. Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 En trengte vel ikke å signe opp, for BF Hardline betaen, om en hadde BF4 på PS4'en, sant? Fikk inntrykket av at en bare kunne "scrolle ned" på BF4 ikonet, og velge "download BF Hardline" betaen 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Still waiting... Hvor stor plass tar betaen egentlig? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Gidder ikke prøve på betaen en gang. Så interessert i BF er jeg ikke. Lar dere prøve det så hører jeg hva dere synes. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Kan dere ta BF-snakket i en egen tråd? Er totalt uinteressert selv, og vil helst holde denne tråden fri for off-topics. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Kjenner jeg er super spent på Sony sin tur nå. Kommer dem til å toppe hele skiten slik som i fjor? Eller er dem tomme for krutt... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 De er nok ikke tomme, men de bruker sikkert en annen type krutt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Skal Ubisoft vise frem noe mer av The Divison eller gjorde Microsoft alt? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Far Cry 4, nice intro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå