Schreiber Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Men Yoshi så bra ut, da. Nesten så jeg gleder meg. Null baby-Mario og null tidsfrist. Utmerket. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 Zelda i 2015. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Nye Zelda har mix av twilight princess og wind waker design. Hmmmm, kan være ok. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Zelda-rim så bra ut. Mellomsekvensene er morsomme også. Nintendo vinner E3 så langt. EDIT: Bayonetta 2, AW YISS! Endret 10. juni 2014 av Nailer Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Nytt Kirby allerede? Nintendo vinner, ja. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Xenoblade Chronicles. Den likte jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 Trodde de ville kalle det Xenoblade 2. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Bare barnespill, sigh... de fleste spill ser ut som indie games på steam. Endret 10. juni 2014 av nagina Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Splatoon? Skeptisk. Aldri likt Domination i sånne spill, så et spill basert på det? Hm... tvilsomt... Bare barnespill, sigh... Er Mario og Zelda barnespill? Grafikken der er jo barnslig nok. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Var det alt? Gaaah... satt og håpet på et Kid Icarus/Zelda crossover-spill som Layton og Phoenx Wright, men så var det bare Palutena i Smash Bros. Skuffa.... Endret 10. juni 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Xenoblade Chronicles var det beste de viste frem. Det så faktisk interessant ut. Skuffende lite vi fikk se av Zelda, og meget skeptisk til valget av art-style. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Amiibo? pay2win. Endret 10. juni 2014 av nagina Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Fyfaen. Nintendo vinner lett E3 for meg. Så mange spill, splatoon så faktisk gøy ut! OG STAR FOX! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Veldig fint show og noen fine ting som ble annonsert, men.... Rommet mellom spillene er jo fortsatt enorme (super smash til jul er vel det eneste fra nå til da) og ingen ordentlige 3d spill. Heller ingenting om vi kan få hele biblioteket til nintendo tilgjengelig digitalt på wii u. Ble totalt sett skuffet.. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Amiibo? pay2win. Hva er det du snakker om? Det er for å ta med karakteren din, du får ingen boost. Veldig fint show og noen fine ting som ble annonsert, men.... Rommet mellom spillene er jo fortsatt enorme (super smash til jul er vel det eneste fra nå til da) og ingen ordentlige 3d spill. Heller ingenting om vi kan få hele biblioteket til nintendo tilgjengelig digitalt på wii u. Ble totalt sett skuffet.. Hybelen warriors og Bayonetta 2 til slutten av sommeren og tidlig høst. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 Nytt RPG fra Level 5 kan man like. Noen som fikk med seg navnet? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Hyrule warriors og bayonetta 2 er typiske overdrevne rare japse spill som frister lite for meg, og vesten generelt (utifra salgstall) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Hyrule warriors og bayonetta 2 er typiske overdrevne rare japse spill som frister lite for meg, og vesten generelt (utifra salgstall)Synd. Bayonetta var et fantastisk action brawler spill. Dynasty warriors har jeg ikke spilt noe særlig. Men liker du det ikke, så liker du det ikke. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Amiibo? pay2win. Hva er det du snakker om? Det er for å ta med karakteren din, du får ingen boost. Er disse figurer grattis? får du tilsendt dem automatisk til posten hvis du eier en WiiU? Helt klar det er boost, du kan bruke dem in-game og du oppgraderer dem. Så de som ikke har slikt vil automatisk være dårligere enn de som har det, right? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Er disse figurer grattis? får du tilsendt dem automatisk til posten hvis du eier en WiiU? Helt klar det er boost, du kan bruke dem in-game og du oppgraderer dem. Så de som ikke har slikt vil automatisk være dårligere enn de som har det, right? Rart... jeg trodde Mario Kart 8 er ute allerede? Og det støtter jo disse figurene? De figurene er 100% frivillige å bruke. Du trenger dem ikke for å åpne dem i spillene. Endret 10. juni 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå