Crazy Joe Davola Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Siden det er egne tråder for MS og Sony kan det vel være greit med en tråd hvor vi blant annet kan følge og diskutere EA og Ubisoft sine pressekonferanser også. Tidspunkt: EA - Mandag 9. juni - 21:00 Ubisoft - Mandag 9. juni - 00:00 Får nok se mer av Dragon Age: Inquisition, Battlefield: Hardline, Assassin's Creed: Unity og forhåpentligvis mye annet. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Her er forøvrig noen streamer som kan brukes. http://www.gamespot.com/e3/press-conferences/ http://www.twitch.tv/Twitch http://www.ign.com/events/e3 God E3! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 E3 blir konge. Gleder meg sykt til i kveld. Fram med smoothies og nyt showet! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Mandag 9. juni: MICROSOFT - 18:30 (norsk tid).Mandag 9. juni: EA - 21:00 (norsk tid).Mandag 9. juni: UBISOFT – midnatt (norsk tid).Tirsdag 10. juni: SONY – 03:00 (norsk tid).Tirsdag 10. juni: NINTENDOs «digital event» klokken 18:00 (norsk tid). Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Dette blir bra! E3 er stas! Var godt fornøyd med presentasjonene i fjor! Mye tid var jo ekstra satt av til de nye konsollene, nå blir vel den tiden erstattet med spillnyheter! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Litt synd Nintendo ikke gjør det ordenlig, burde gjøre som MS og Sony, stille opp å vise at de lever. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 http://www.twitch.tv/twitch LIVE Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Call of ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Første 10 sek av traileren til Sunset Overdrive var fet. Etter det virket det mer som Sunset Jalladrive Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Litt våt i buksa av AC Unity.. Elsker den serien!! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Om det var Microsoft som skulle stå for den beste presentasjonen er det ikke noe vits å se Sony sin. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Dette var kjedelig synes jeg. Hvis Nintendo og Sony ikke klarer å bringe noe bedre enn dette, så blir det et stort stryk i min bok. edit: Likte hvordan Fable legends prøver å gjøre noe unikt med "death run" konseptet, noe som i seg selv er selvmord, og deretter kom project spark som gjør noe av det samme, bare mye bedre. Gikk vel rett i glemmeboka for de fleste. Endret 9. juni 2014 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Ingen Quantum Break? Gamescom 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Har fremdeles trua på at Nintendo vil gi oss det beste med ny Zelda Last Guardian hos Sony og SW: Battlefront hos EA. Høres bra ut. Håper vi ser alle 3. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 40 minutter igjen til EA som vil komme med mange spill jeg interesserer meg for. Roll! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2014 Spent på om vi får noe om Fallout 4, Red Dead 2 eller Bully 2 på E3. Noen som vet om Rockstar er på E3? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Likte AC Unity best.. Har aldri prøvd Halo-serien, så nå fikk jeg en unnskyldning og en god grunn til å gjøre det! Likte Crackdown, det første, lurer litt på hva det nye kan gjøre.. Er spesielt interessert i The Division, men enda ikke skjønt om Megan er en annen spiller, eller en NPC, og hvor mye multiplayerelementer det er i spillet, og hvor lett det lar seg gjøre å spille hele greia som singleplayer.. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Alle spillene de viste fram på MS og som jeg likte kommer til PC (heldigvis) ingenting som gjorde at jeg fikk lyst til og kjøpe xone i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå