Gå til innhold

Diett? hva funker?

Anbefalte innlegg

Det berømte magefetthelvette irriterer langt over middels! ABSn er der sånn vaagt over og med litt trening håper jeg den blir mer synelig! Men hva skal jeg spise? typ cutting diett? Noen som har noen anbefalinger?

Helst ikke over så laang tid.. Kostholdet er jevnt over sunt uansett ellers!

Jobber også for litt mer markerte og kraftigre armer, men når man er langt over gjennomsnittet kondisjonsfantast så er det vanskelig å oppnå gode styrkeresultater :/ Noen som har råd? treng så sårt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ned i fettprosent = 0 gain i masse.

Det eneste som fungerer er minus 1000kcal VS normalen pr dag som gir 1 kg ned i uka.

Styrketreningen sammen med protein vil bidra til å lage underskuddet og beholde den massen man har.

Om vekten står stille nå og du trener fra før må du kutte 1000kcal.

Spise sunt og random og håpe det blir mindre blir random resultat, man må faktisk telle kalorier en liten stund så man får en formening om hvor mye mat x kcal er.

Lenke til kommentar

Må vel bare telle opp da, og kutte ned.. Vanskeligste er å forme kostholdet å komme igang :p Og spise det riktige framfor det ikke riktige....

Sånn mtp. styrketreningen, hva burde jeg fokusere på? for stram/"ripped" mage? :p

Lenke til kommentar

Ingen type trening egner seg over noen andre, massen er kun ute etter stimulansesignaler om at den er nytting og ikke vil forbrennes.

Program spiller mindre rolle her.

Det er kjøkkenet som står for 90% av resultatene.

Lenke til kommentar

Alt fungerer, Jeg pleier å si at det handler om mengde. Sånn i utgangspunktet spiller det ingen rolle hvor energien kommer fra, men det er selvfølgelig lurt å spise mat som metter mye uten å inneholde for mange kalorier.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Alt fungerer, Jeg pleier å si at det handler om mengde. Sånn i utgangspunktet spiller det ingen rolle hvor energien kommer fra, men det er selvfølgelig lurt å spise mat som metter mye uten å inneholde for mange kalorier.

Enkelt og riktig svar Akse.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Enkelt og riktig svar Akse.

Da er det fiber man leter etter da. Epler og grønnsaker som inneholder fiber metter meget bra. Få ned raffinert sukker til 0 og spis kun frukt og grønnsaker i 30 dager så kan jeg love deg at du blir kvitt det som er av fett. Tok meg 3,5 måned å gå ned 15 kilo. De er fortsatt ikke tilbake etter 2 år.

Lenke til kommentar

Det viktigste, uansett hvilken diett man velger, er å finne ett opplegg man kan leve med. Som du sier funker ikke 5-2 for deg pga migrene. For min del funker ikke 6 små måltider til dagen, mens 5-2 er perfekt. For noen er lavkarbo veien, for andre er det totalt idioti.

Dessverre er det ingen som nevner det i alle artiklene om forskjellige dietter man leser om støtt og stadig, noe som gjør at folk hopper på alle mulige dietter de i prinsippet ikke har forutsetninger for å kunne fullføre. Min mening er at alle dietter er bra, alle funker - forskjellen er bare hva som passer til hvem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...