Kyrre S. Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Du har definitivt ikke montert den skikkelig! Ikke bruk PC'en din med dette rælet og kjøp nå en skikkelig kjøler. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Hva har du gjort med enden av kabelen? Husk også at push shit kjølere krever en god del makt for å feste skikkelig. Lenke til kommentar
horrorr Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 IKKE bruk makt på "push shit" kjølere - de ødelegges av rå makt og en ting til IKKE bruk den kjøleren til 1366/115x på en 2011 socket da det er andre avstander til festene og at vifte skal monteres med skruer og ikke hurtigkoblingsviftene Hvis du får beskjed om at det mangler vifte ved oppstart så har du sannsynligvis ikke koblet viftekontakten til CPU_FAN på hovedkortet Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 Fant utav det. Som sagt har jeg tidligere bare kjøpt boxed (med kjøler). Tenkte ikke mer på dette, enn at hullene passet. Men selve kjøledelen på vifta dekket bare en 1/4 del eller noe sånt av vifta. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 IKKE bruk makt på "push shit" kjølere - de ødelegges av rå makt Hvordan ellers skal du få festet den? 1336 passer såvidt jeg vet på 2011 dersom du fjerner skruefestene. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 Men nå har jeg fått i kjøler, og det sviver så fint atte... ;-) Lenke til kommentar
horrorr Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 IKKE bruk makt på "push shit" kjølere - de ødelegges av rå makt Hvordan ellers skal du få festet den? 1336 passer såvidt jeg vet på 2011 dersom du fjerner skruefestene. Du setter kjøleren på plass, sørger for at alle 4 bein er i riktig posisjon og klikker de på plass diagonalt uten å bruke makt og ting fungerer. Eller du kan bruke rå makt å ødelegge 1-8 av låsemekanismene isteden.. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Å (bare) klikke de på plass har kun fungert med kjøleren i hånden, aldri når de har vært klar for montering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå