Dr. Brodsky Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Jeg tenke jeg skulle kjøpe meg en varebil, men har problemer med å bestemme meg. For meg vil det viktigste være komfort, utstyr og motor - ikke lastekapasitet. I utgangspunktet har jeg sett mest på biler i Caddy, Connect, Berlingo-klassen, men samtidig virker H1 som en bil hvor en får veldig mye for pengene. Takker for svar Endret 8. juni 2014 av Sentenza Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Caddy. Har kjørt Berlingo/Partner, Connect (forrige utgave) og H1 (2001 modell). Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Jeg har selv kjørt det meste av varebiler, men ikke nødvendisvis i aktuelle årsmodeller. Caddy gir helt klart et godt inntrykk, men etter hva jeg kan se får man en eldre bil, mindre utstyr eller mindre motor for pengene enn ved alternetivene. Er det allikevel verdt det? Endret 8. juni 2014 av Sentenza Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Pickup: Hilux om du regner som det på varebil (nyere type). Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 9. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Jeg har vurdert Pickup, men jeg må jo da gå for en mye eldre bil. En Hilux, eller en H1 for den slags skyld, vil jeg forresten ikke få inn i garasjen. Det er jo så klart et lite minus, men ikke avgjørende. Endret 9. juni 2014 av Sentenza Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Jeg har vurdert Pickup, men jeg må jo da gå for en mye eldre bil. En Hilux, eller en H1 for den slags skyld, vil jeg forresten ikke få inn i garasjen. Det er jo så klart et lite minus, men ikke avgjørende. Kommer jo ann på bruket, men ellers kunne du kjøpt en mindre bil som Ford Connect, eller lignende. Men hadde det vært meg så hadde jeg kjøpt Hilux uten å nøle. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Med mindre man skal kjøre i skogen, gir Hilux lite for pengene. Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Med mindre man skal kjøre i skogen, gir Hilux lite for pengene. Da tenker du offroadkjøring? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Med mindre man skal kjøre i skogen, gir Hilux lite for pengene. Da tenker du offroadkjøring? Ja. Hilux er overpriset biler som gir lite for pengene (utstyr etc) i forhold til prisen. Man betaler for ryktet om at de "tåler alt". Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Med mindre man skal kjøre i skogen, gir Hilux lite for pengene. Da tenker du offroadkjøring? Ja. Hilux er overpriset biler som gir lite for pengene (utstyr etc) i forhold til prisen. Man betaler for ryktet om at de "tåler alt". Driftsikkerhet er jo altid bra? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Det er jo masse biler med god driftsikkerhet som ikke er prøvd drept av Top Gear Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Det er jo masse biler med god driftsikkerhet som ikke er prøvd drept av Top Gear Så du mener at Hilux ikke er bra heller ikke driftsikkert? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Det er jo masse biler med god driftsikkerhet som ikke er prøvd drept av Top Gear Så du mener at Hilux ikke er bra heller ikke driftsikkert? Jo, den er bra og driftsikker, men overpriset. Det jeg mener er at det er andre biler som er bra og driftsikker til en mye mer fornuftig pris. Lenke til kommentar
Kampsport Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Det er jo masse biler med god driftsikkerhet som ikke er prøvd drept av Top Gear Så du mener at Hilux ikke er bra heller ikke driftsikkert? Jo, den er bra og driftsikker, men overpriset. Det jeg mener er at det er andre biler som er bra og driftsikker til en mye mer fornuftig pris. Mulig. Enig med deg at den er overprisa, men den er god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå