Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken varebil til under 150 000 kr ville du valgt?

Anbefalte innlegg

Jeg tenke jeg skulle kjøpe meg en varebil, men har problemer med å bestemme meg.

For meg vil det viktigste være komfort, utstyr og motor - ikke lastekapasitet.

I utgangspunktet har jeg sett mest på biler i Caddy, Connect, Berlingo-klassen, men samtidig virker H1 som en bil hvor en får veldig mye for pengene.

Takker for svar

Endret av Sentenza
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv kjørt det meste av varebiler, men ikke nødvendisvis i aktuelle årsmodeller.

Caddy gir helt klart et godt inntrykk, men etter hva jeg kan se får man en eldre bil, mindre utstyr eller mindre motor for pengene enn ved alternetivene. Er det allikevel verdt det?

Endret av Sentenza
Lenke til kommentar

Jeg har vurdert Pickup, men jeg må jo da gå for en mye eldre bil.

En Hilux, eller en H1 for den slags skyld, vil jeg forresten ikke få inn i garasjen. Det er jo så klart et lite minus, men ikke avgjørende.

Kommer jo ann på bruket, men ellers kunne du kjøpt en mindre bil som Ford Connect, eller lignende. Men hadde det vært meg så hadde jeg kjøpt Hilux uten å nøle.

Lenke til kommentar

Med mindre man skal kjøre i skogen, gir Hilux lite for pengene.

Da tenker du offroadkjøring?

Ja. Hilux er overpriset biler som gir lite for pengene (utstyr etc) i forhold til prisen. Man betaler for ryktet om at de "tåler alt".

Lenke til kommentar

Med mindre man skal kjøre i skogen, gir Hilux lite for pengene.

Da tenker du offroadkjøring?

Ja. Hilux er overpriset biler som gir lite for pengene (utstyr etc) i forhold til prisen. Man betaler for ryktet om at de "tåler alt".

Driftsikkerhet er jo altid bra?

Lenke til kommentar

Det er jo masse biler med god driftsikkerhet som ikke er prøvd drept av Top Gear :)

Så du mener at Hilux ikke er bra heller ikke driftsikkert?

Jo, den er bra og driftsikker, men overpriset.

Det jeg mener er at det er andre biler som er bra og driftsikker til en mye mer fornuftig pris.

Lenke til kommentar

Det er jo masse biler med god driftsikkerhet som ikke er prøvd drept av Top Gear :)

Så du mener at Hilux ikke er bra heller ikke driftsikkert?

Jo, den er bra og driftsikker, men overpriset.

Det jeg mener er at det er andre biler som er bra og driftsikker til en mye mer fornuftig pris.

Mulig. Enig med deg at den er overprisa, men den er god :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...