Syar-2003 Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Mere minne er jo bare bra. Ville fremdeles ha skiftet ut mekanisk harddisk til en ssd. Har brukt ssd i alle PCer jeg har brukt siden 2009 så harddisk er bare tragisk treigt. Hybrid hjelper jo litt , men kan på ingen måte sammenliknes med hel ssd og Windows 8 med fast/rapid start er bare utrolig. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 Som nevnt så er det min bedre halvdel som skal bruke PCen, og hun hadde ikke hørt om ssd før jeg forklarte henne hva det var, så for henne er hybrid ett skritt i riktig retning i det minste :-) Lenke til kommentar
Strato Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Tro meg! Når damene sier pent design så mener de ikke Asus G750, herre min hatt! Med pent design så mener damene ultrabooks, aluminium, glossy skjerm, lett, fin farge, fine kurver osv osv.... Det koker egentlig ned til mac retina, air, samsung ativ, asus ux301/302, acer s7 og lignende. Alle disse maskinene er griselekre, problemet er at de fleste er 13,3" og koster mer enn 9k. Det er ikke lett å tilfredsstille dama dersom du skal gjøre shoppingen for henne, det lover jeg Ikke bry deg om å kjøpe gaming laptop. Hun kommer ikke til å bli fornøyd med tyngden, viftestøyen og designen. Garantert. Mitt forslag er: https://prisguiden.no/produkt/samsung-ativ-book-9-style-910s5j-k01se-207034 Den er rålekker. Lettere og tynnere 15" er vanskelig å finne til denne prisen. Bra skjerm. OK cpu. SSD. Samsung sin byggkvalitet på disse maskinene er utrolig. Dere kommer sikkert til å tyne meg for at den har for lite ram, men dere tar feil..... Dette er kona.... Hun spiller sims og facebook.... Lenke til kommentar
Strato Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Mumsen skrev (På 10.6.2014 den 21.02): Som nevnt så er det min bedre halvdel som skal bruke PCen, og hun hadde ikke hørt om ssd før jeg forklarte henne hva det var, så for henne er hybrid ett skritt i riktig retning i det minste :-) Selv om hun ikke har hørt om ssd så kan det jo være greit at hun har en pc som er like rask som naboens/veninnas... Viss ikke blir hun jo misfornøyd. En fullverdig ssd er etter min mening et must. Den opplevde ytelsesforskjellen er enorm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå