CommanderHusky Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Tenker på å få ny mus fra eBay under 50kr som har led farge (helst flere og valg om å slå av eller bytte automatisk mellom) og bryr meg ikke så mye om DPI. Dette spørsmålet høres ganske rart ut men jeg har brukt sånn standard mus hele livet og syns ikke jeg trenger noe bedre så jeg ville bare ha noe som så kult ut Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Så du vet hva du leter etter og vil kjøpe via ebay? Hva er spørsmålet? 1 Lenke til kommentar
CommanderHusky Skrevet 8. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Ser etter en/spør om noen vet om en Endret 8. juni 2014 av CommanderHusky Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=mouse&_sop=15&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR11.TRC1.A0.H0.Xpc+mouse&_nkw=pc+mouse&_sacat=0 Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Denne passer vel gjerne kriteriene? Spørs jo selvsagt veldig om du liker "gaming" looken på den.. Men koster ca 50 kroner med free shipping, fire ulike farger på led avhengig av dpi profil valgt. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Evt denne som er under 50 og som egentlig kun er ulike farger! =P Du bør egentlig bare ta deg til å sitte og kikke gjennom (og ikke bli skuffet om en mus til under 50-lappen ryker etter et halvt år..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå