Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ofte lei meg

Anbefalte innlegg

Du får oppdatere oss om hva du eventuelt får av legen og hvordan det virker. Skal til legen selv tenker jeg. Til nå har jeg bare brukt sobril på vanskelige dager, men ønsker å teste noe nytt.

Anonymous poster hash: 9133c...7dd

Hva er sobril og hvilke erfaringer har du med det?

Anonymous poster hash: 16466...6da

Angstdempende medisin. Det er veldig avhengighetsskapende så det er ikke ment og brukes daglig, men ved særskilte angstfulle situasjoner. Mine erfaringer er gode i den forstand at det har hjulpet på dager det er har vært behov, f.eks. hvis jeg må holde foredrag. Jeg ble anbefalt 10 mg. fra legen, men har har måttet bruke 30 mg. for at jeg skal føle at det hjelper meg.

Sobril er sågar ingen løsning, men det kan jo hende du kan få det, i tillegg til annen medisin som du skal bruke daglig, slik at du har til nødstilfelle, men slik jeg tolker det du skriver er det ikke stressende enkeltsituasjoner som er ditt problem.

Anonymous poster hash: 9133c...7dd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke enkelte situasjoner som skader meg nei... Generelt det å føle på å være alene som gjør vondt.

Har bestilt legetime nå så får vi se hvordan det går :)

Er ikke enkelte situasjoner som skader meg nei... Generelt det å føle på å være alene som gjør vondt.

Har bestilt legetime nå så får vi se hvordan det går :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, TS her.

Har vært hos legen nå. Ble spurt hvordan jeg hadde tenkt meg legen kunne hjelpe meg om det var iform av anti depresive piller eller om han skulle finne noen jeg kunne snakke med eller om han skulle komme med tips. Endte med at han skrev ut noen piller til meg som jeg skal hente etterpå. Litt usikker på hvilke typer det var, kan komme tilbake med det. Ble også tatt blodprøve og skal tilbake til oppfølging om 1 mnd. Spent på å se hvordan det går :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...