TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Har en eldre modell av Zalman luftkjøler som jeg bruker på mitt am2+ HK. Vifta på denne kjøleren holder på å løsner fra resten av enheten. Når jeg starter pc-en så bråker det en del(selvsagt) men når man får en viss fart på vifta så er det ikke noe problem. Er det noen måte å fikse dette problemet på eller er det like greit å kjøpe seg en ny kjøler? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Det er ikke mulig å klipse den på plass? Det er det på min kjøler. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Det hadde hjulpet hvis du hadde spesifisert hvilken modell av Zalman luftkjøler du har, og hvordan/hvor den er i ferd med å løsne. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 8. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2014 Ser desverre ikke slik ut:( Må vel kjøpe meg en billig kjøler på min backup pc Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 Ser ut som denne modellen: https://prisguiden.no/produkt/zalman-cnps9500-am2-46508?=&productId=46508 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå