Gå til innhold

Cod 4 funker ikke, forstår ingen ting...

Anbefalte innlegg

For noen dager siden så fant jeg fram en gammel hard disk jeg har med pre installed Cod 4 med mange cd keys og skulle spille med noen venner på et Lan. Så jeg delte dette ut til alle og alle spilte og hadde det gøy. Da jeg kom hjem fra lanet og tenke jeg skulle spille dette litt (Ble på en måte hektet av de gode gamle minnene :p ). Men når jeg starter spillet kommer det svart skjerm og umiddelbart kommer det opp at det sluttet og virke. Det synes jeg var veldig merkelig for det hadde jo nettopp virket og den preinstalled versionen av Cod4 har jo alltid virket før. Men jeg prøvde og slette alt jeg hadde fra spillet på dataen og fant fram hard disken igjen og la det inn på nytt, men samme problem oppsto. Det går jo ikke an å uinstallere det for det er liksom ikke installert på pcen så når du sletter mappen med spillet så er jo allt vekk. Men så fikk jeg lånt en ekte copi av Cod med cd og det og når jeg startet cden så kom det "Play Mulitplayer", "Play Singleplayer" og "Uinstall" som om spillet var installert fra før, Prøver jeg og trykke på noen av disse så krysser den bare ut programmet og ingenting skjer. Jeg gikk inn på cden og fant filene til cden og kjørte Setupen der og da installerte den spillet, men når jeg da prøver og spille så kommer samme problem som før at det stopper og virke. Jeg kan spille Singeplayer men ikke Multiplayer. Jeg har også prøvd og unstallert det som virket og installert det igjen men virker ikke da heller. Hva kan gjøre det da, jeg forstår ingenting jeg nå. Etter jeg har uinstallert spillet og kjører cden som tror spillet er installert så har jeg sjekket på programmer om det er der men der er det ikke.

Noen som vett hva jeg må gjøre og hva som gjør dette?

Endret av blackfish13
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er nok noe med headset eller lignende ja. Hadde samme problemet, til jeg koblet i headsetet mitt.

Noe som det også er verd å få med seg er at spillet ikke lengre er støttet av Punkbuster, du må altså laste ned filene for PB manuelt, og legge dem inn i spill mappen for at spillet skal funke online.

Samme gjelder alle andre call of duty spill som har PB som anticheat.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tydeligvis ingen som vil hjelpe meg... plugge i micen som om det funker...

Synes det var passe frekt. Her har vi skrevet til deg om løsninger, så påstår du at ingen vil hjelpe deg.

En mikrofon er ikke det samme som het headset. Det kan være at du må ha stereo mix for at spillet skal funke, da må du laste ned drivere til høytalerne dine.

http://www.howtogeek.com/howto/39532/how-to-enable-stereo-mix-in-windows-7-to-record-audio/

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...