umonique Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Heisann! Skal selge mitt gamle nad stereoanlegg som eg kjøpte billig (trur eg?) for kr 2500,- for 15 år siden. No er det noke gale med forsterkeren, veit ikkje heilt kva. Resten er helt ok. Forsterker nad 312 Cd-spiller nad 512 Høytalere dm 602, med føtter dei kan stå på. Fine og gode som nye. Ikkje brukt på 10 år. Kva kan eg ta for det heile samla, og del for del? Veldig takknemlig for svar!! mvh Monika Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Du har vel to muligheter, gi det bort (hvis noen vil ta det i mot) eller levere det inn til et sted som tar i mot elektrisk avfall. Lenke til kommentar
umonique Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 Hehe, ok, takk for svar. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Avfall er kanskje å ta i litt? Forsterker og særlig CD-spiller er det kanskje ikke så mye å få for, men hvis høyttalerne er i god stand så skal jo de være ganske brukbare. Ta en titt på Finn.no, der selges samme høyttalere for alt fra 900 til 2500 kr. Er faktisk en som selger akkurat samme høyttalere og forsterker for 2000 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå