Gå til innhold

Leter etter et spill jeg kan putte mange timer inn i.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er på jakt etter et spill jeg kan spille lenge og ha timevis med moro i. Jeg er veldig glad i sandbox/open world spill. Jeg trenger ikke å ha multiplayer så lenge det er en god lang story. Det skal være på pc. Jeg kan si noen av de jeg har: Minecraft, sleeping dogs, oblivion, dayz, rust, infestation og 7 days 2 die. Takk til alle som hjelper :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fallout New Vegas er vel det eneste typiske åpen verden-spillet som har en bra historie. Klassikeren Outcast hadde kanskje en bra historie, men det har jeg ikke spilt. Mafia (eneren altså) hadde en bra historie, men er mer strukturert enn et typisk åpen-verden-spill. Morrowind er en anbefalning om spillet ikke trenger å ha bra historie, men om du likte Oblivion, så er kanskje Skyrim mer etter din smak.

Lenke til kommentar

Jeg har allerede Dark Souls 2. Jeg har lagt noen timer inn i det men det er 100 % frustrerende :p

WHAT?! Frustrerende?!

Grow a pair ;) Da jeg spilte det første var det ganske frustrerende i starten, men skal love deg det (både nummer 1 og 2) er en god opplevelese om du kommer inn i spillemåten... Det ødelegger derimot litt for spill som skyrim i neste omgang, som pluteslig blir litt for lite utfordring..

Edit: Som han over meg sa... Fallout: New Vegas kan absolutt anbefales!

Endret av Anech!
Lenke til kommentar

Jeg har allerede Dark Souls 2. Jeg har lagt noen timer inn i det men det er 100 % frustrerende :p

Hadde det litt på samme måte da jeg begynte på Dark Souls - hadde store problemer med en av de tidligste bossene (Capra Demon...), og det var nesten så jeg la spillet på hylla. Men plutselig løsnet det, og i løpet av én gjennomspilling hadde jeg blitt mye bedre.

Bare vent, en vakker dag kommer du til å kunne spille gjennom Dark Souls 2 uten problemer, og bare kunne more deg med ulike builds. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...