MrCusNT Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Hei. Jeg er på jakt etter et spill jeg kan spille lenge og ha timevis med moro i. Jeg er veldig glad i sandbox/open world spill. Jeg trenger ikke å ha multiplayer så lenge det er en god lang story. Det skal være på pc. Jeg kan si noen av de jeg har: Minecraft, sleeping dogs, oblivion, dayz, rust, infestation og 7 days 2 die. Takk til alle som hjelper Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Dark Souls er open world og kan spise opp ørti timer, men det er kanskje ikke direkte avslappende. Fallout 3, New Vegas og Skyrim er vel tryggere valg. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Arma 3 har jo tonnevis av forskjellige mods:=) Så det kan være noe. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 8. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg har allerede arma 3 og ds2 Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Mafia 2 kanskje, men storyen er ganske kort. Batman Arkham City (og evt. Arkham Asylum og Origins) er gode, men ikke typisk open world/sandbox Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Skyrim? Liker du strategispill? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Elder Scrolls spillene og Fallout 3 er open world å kan spilles i mange mange timer. Finnes utrolig mange gode mods til begge seriene, så man bliir ikke lei med det første. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Gothic 3 med siste community patch, Just Cause 2, Bully, The Saboteur og Saints Row-serien. Vil si The Saboteur er veldig undervurdert. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Elsker Watch Dogs på PS4, men har hørt mye negativt om PC-versjonen. Har du konsoll er det absolutt å anbefale. Ellers er Saint's Row 4 et soleklart valg. Ta det med ro om du ble skuffet over SR3. SR4 er langt, langt bedre. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Har puttet alt for mange timer inn i Eve Online. Det er ikke for alle, men hvis du leter etter et spill som har et langsiktig mål så er det perfekt for deg. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Ingen problemer med Watch Dogs på PC for meg, etter litt fiksing av mouse acceleration og oppdaterte grafikkdrivere. Anbefales. Lenke til kommentar
Gjest medlem-316240 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Prøv Black Ops 2 Zombies. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Final Fantasy 7-10,er ikke direkte open world,men tar rundt 100 timer å fullføre ett spill viss man gjør alt av sidequest etc.!Alle er å finne på PSN på PS3,og 7+8 finnes på pc. Endret 9. juni 2014 av Malmern Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Dark Souls I og II. Hundrevis av timer med pur glede. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 10. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2014 Jeg har sett litt på alle. Da ble det skyrim Har sett på gameplays og det så råkult ut. Det gjorde de andre også da Jeg har allerede Dark Souls 2. Jeg har lagt noen timer inn i det men det er 100 % frustrerende Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Fallout New Vegas er vel det eneste typiske åpen verden-spillet som har en bra historie. Klassikeren Outcast hadde kanskje en bra historie, men det har jeg ikke spilt. Mafia (eneren altså) hadde en bra historie, men er mer strukturert enn et typisk åpen-verden-spill. Morrowind er en anbefalning om spillet ikke trenger å ha bra historie, men om du likte Oblivion, så er kanskje Skyrim mer etter din smak. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Jeg har allerede Dark Souls 2. Jeg har lagt noen timer inn i det men det er 100 % frustrerende WHAT?! Frustrerende?! Grow a pair Da jeg spilte det første var det ganske frustrerende i starten, men skal love deg det (både nummer 1 og 2) er en god opplevelese om du kommer inn i spillemåten... Det ødelegger derimot litt for spill som skyrim i neste omgang, som pluteslig blir litt for lite utfordring.. Edit: Som han over meg sa... Fallout: New Vegas kan absolutt anbefales! Endret 11. juni 2014 av Anech! Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Jeg har allerede Dark Souls 2. Jeg har lagt noen timer inn i det men det er 100 % frustrerende Hadde det litt på samme måte da jeg begynte på Dark Souls - hadde store problemer med en av de tidligste bossene (Capra Demon...), og det var nesten så jeg la spillet på hylla. Men plutselig løsnet det, og i løpet av én gjennomspilling hadde jeg blitt mye bedre. Bare vent, en vakker dag kommer du til å kunne spille gjennom Dark Souls 2 uten problemer, og bare kunne more deg med ulike builds. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå