mhd Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Hei. Jeg er en jente på 20 år som er i en skikkelig knipe. Kjæresten min har bursdag om et par måneder og jeg har ingen anelse om hva jeg skal gi han. Han er veldig MC gal, så jeg har lyst til å gi han noe rundt det "teamet". Vil virkelig gjøre han glad. Og han har bursdag i sommer. Hadde noen av dere kommet med forslag så hadde jeg virkelig satt pris på det! Tenkte å kjøpe en dagsbilett til en kjørebane der man både kan leie sykler også, men fant ingenting på nettet.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Har han lappen for tung sykkel? Du sier du vil leie sykler, så jeg antar at han ikke har noen selv. Har han hatt noen tidligere? Hvor mye vil du bruke på dette? Hva slags MC er han "gal" etter? (Racing, chopper, offroad, ...) Geir 1 Lenke til kommentar
mhd Skrevet 8. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2014 Har han lappen for tung sykkel? Du sier du vil leie sykler, så jeg antar at han ikke har noen selv. Har han hatt noen tidligere? Hvor mye vil du bruke på dette? Hva slags MC er han "gal" etter? (Racing, chopper, offroad, ...) Geir Jo, han har. Men tenkte å leie en annen. Han har klasse A ja. Racing, haan elsker det. Han har en R6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå