NeEeO Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg går 2.vgs og har nettopp hatt S1 fikk 5 der. Hørt mye greier om at R1 folka har klaget over at det er vanskelig. Og noen angrer på valget sitt æ. Ble veldig nysgjerrig på hva de mente var vanskelig, kjøpte derfor R1 Sinus grunnboka og er i gang med å jobbe meg til siste side. Nettopp startet med plynomdivisjon, synes dette er veldig gøy, bare tanken på hvordan man skal løse det. Kjøpte også boka pga interesse, og gjøre noe nyttig i ferien. Men hvilket kapittel regnes som en av de vanskelige? Hvordan vil du 'rangere' plynomdivisjon i forhold til dette kapittelet? Sånn at jeg kan skape meg et bilde... Lenke til kommentar
Bruker-308370 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg synes ikke at noe i R1 var spesielt vanskelig. Det eneste som jeg helst ville ha sluppet var sannsynligheten. Det var den som ødela for meg. Polynomdivisjon er for øvrig noe av det letteste i R1 etter min mening. Lenke til kommentar
NothingEverLost Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg tror de fleste synes sannsynlighet og kanskje vektorfunksjoner er de vanskeligste kapitlene. Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 At R1 matte er vanskelig er en myte skapt av folk som ikke har giddet å faktisk lære seg det de burde ha lært seg tidligere år og plutselig innser at matte bygger på hverandre og kan du ikke det grunnleggende så blir det nesten-grunnleggende "vanskelig" Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Sannsynlighet, mest på grunn av vriene oppgaveformuleringer. Men er ikke kapittelet om sannsynlighet identisk i S1 og R1? 2 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 8. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2014 Sannsynlighet, mest på grunn av vriene oppgaveformuleringer. Men er ikke kapittelet om sannsynlighet identisk i S1 og R1?Vet ikke har ikke bladd opp for spenningenskyld, men kan noen bekrefte det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå