Karwan. Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 skal inn på kuben vgs etter sommeren ( Ikt ) hvordan er egentlig skolen om noen går der.. hørt at det er syyyykt gettho.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Begynn på allmen, ta en swag it-utdanning, ???, profit. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Yo nigga. Jeg ha'kke peil om det er en spa skole. Bare utlendinger er ikke spa, Sha'mener elle'? Mann, en mix err di beste bror. 1 Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Så kommer 10000000kr spørsmålet, hvorfor søkte du deg til en ghetto skole? Men, etter min mening er ghetto skoler det beste, jeg mener at en andel av norske ikke bør overstige 10% fordi da blir ikke den multikulurelle berikelsen optimal. Jeg tror den perfekte miksen for maksimalt faglig/kulturelt utbytte er 10% norsk 10% afghan 10% pakkis 10% somali 10% thai 10%kinesere 10% jøder 10%polakker 10%russere og 10%papirløse/ukjent. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå