AnonymDiskusjon Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2014 TS her... Og ja, jeg føler at selv mine beste venner er misunnelig på meg! Hjelper åpenbart ikke å melde seg frivillig for å betale taxi-turen for å gjøre ting enkelt, eller lignende. Åhh, det er så mye jeg kan trekke fram. Anonymous poster hash: 14b04...346 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Utifra hva du skriver, så høres det ikke ut som du har en eneste venn, kun omgangskrets. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2014 TS her. Svar til siste kommentar: Slik jeg ser det har jeg vel kun en ordentlig bestevenn, men han er ikke så fryktelig sosial av seg og har vært en del bortreist de 1-2 siste årene. Vi holder til tross for dette kontakten og møtes i blant, når begge har muligheten. PS: Han har for øvrig et ganske så likt forhold til andre, som meg. Anonymous poster hash: 14b04...346 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) Jeg skryter aldri av meg selv, selv om jeg fint kunne gjort det! Anonymous poster hash: 14b04...346 Du heter ikke Jon Arne Riise tilfeldigvis? problemet ditt er selvbildet ditt. Du kan være så snill du bare vil, dem synes ikke du er noe særlig å henge med.... sorry sånt skjer Vennene dine er ikke misunnelige på deg, dem synes bare ikke du er så fet å være med lengere da du tydeligvis har forandret deg etter du har gjort det ørlille hoppet å etablere bolig og bil..... Folk forandrer seg, sånn er det bare. Men aldri gjør feilen i å si til deg selv at du er noe bedre enn vennene dine, jeg garanterer deg at en dag vil dem oppnå ting du ønsker du kunne, kanskje det ikke er høyest årsinntekt men det finnes større verdier i livet vil du lære Endret 13. juli 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå