PongPing Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 God kveld! Skal til Rhodos i august, og lurer derfor på hvordan man kan unngå matforgiftning. Noen som har blitt mastforgiftet på Rhodos eller et annet sted før? Hva bør man helst unngå? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 ta med grillpølser og brød fra norge Lenke til kommentar
Pop Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Unngå varer som har vært fryst og tint når du skal spise dem (dårlig opplevelse i Bangkok for noen år siden) smak nøye på grønnsaker og varer som er ferske og ikke kokt/stekt. Sjekk at spesielt kyllingkjøtt er helt gjennomstekt. Ser kjøkkenet skittent ut, styr langt unna. Sikker blir du aldri, men du dør neppe av det. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Jeg ble ganske syk av å spise noen få isbiter i en intens varme i Kina, så hold deg unna vann fra springen og bestill drikke uten is. Ellers har jeg hørt i tillegg til nevte over at salat er noe man bør holde seg unna, men det har jeg ikke bevis for Jeg lå rett ut i flere dager og mister mye av ferien så vær forsiktig Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 7. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2014 ta med grillpølser og brød fra norge Haha, veldig morsomt............................ Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 11. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2014 Noen som vet hvordan medisinsk kull virker? Noe å ta med i bagasjen?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Ta idoform hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå