Lorpen Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Jeg skal sette sammen ett polsk lag i forbindelse med en turnering jeg skal være med i, og lurer på om noen vet av en side med oversikt over spillere med aktuelle stats som er gjeldende ved denne typen "h2h" online spill? Blir jo å spille med Polen som lag og ta ut spillere til landslag via funksjonen som er å finne på selve menyen i spillet. Fant ikke noe på futhead annet en fut-kortene og deres rating. Vet av erfaring at enkelte spillere har en annen skill-rating på fut enn hva de har på h2h seasons, så trenger å finne en side som viser meg akkurat hva som er gjeldende. Forslag? Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Jeg forstår ikke hvorfor folk selger unna Ronaldo etc nå? Spillerne som er på TOTS kortene er jo ikke så gode... Kommer det enda bedre kort senere eller? Skjønner ikke Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Det må være Kina tilstander i Canada, for jeg nekter å tro at noen lager et så dårlig spill med vilje. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Statistikken i clubs er definitivt helt på trynet. Startet på en keeperkarriere (online) og har spilt 3 kamper. Match rating var 6.6 (men registrert som 6.0), 8.5 og 7.3. Det har EA fått til å bli 6.8 i snitt. Med 6.6 i den første matchen skulle det vært 7,5 i snitt, og med 6.0 i den første matchen skulle det vært 7,3 i snitt. Jeg hadde 7.2 i snitt før den siste matchen, men selv om jeg fikk 7,3 i den siste så falt snittet mitt ned til 6,8. Jeg har blitt MOTM i 2 av 3 kamper, men står bare med 1 MOTM. Når jeg trykker meg inn på statistikken står jeg med 3 kamper på alle posisjoner, men på GK står jeg bare med 1 kamp. Likevel står jeg som 100 % GK. Har ingen kamper på forward, midfielder eller defender, så dette henger ikke heeelt på greip. På GK er det bare den kampen hvor jeg fikk 8.5 og holdt nullen som er registrert. 0 goals conceded som keeper, selv om jeg har sluppet inn totalt 2 mål (ett i første kampen og ett i siste kampen). Ser at juksearaberne som jeg nevnte er nr 4 på leaderboards, plassen bak oss i Hmmm Weedon. Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Kan noen være så grei å svare? Hvorfor selger folk unna ronaldo etc for å kjøpe TOTS pakker som har spillere som er mye dårligere en ronaldo? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Helt sikkert fordi mange gir faen, og de er avhengig av å åpne pakker. Nå har det relativt lite å si om spilleren koster 5 mill coins eller 5k coins, så lenge ferdighetene er relative til spillet. Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 (endret) Høres jo kjempe smart ut å selge ronaldo for å få en spiller som er betydelig dårligere i en pakke? Er det slik at når sesongen er over i PL vil det komme mange gode PL spillere i egne pakker eller noe? Endret 22. mai 2015 av Underkiller Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 22. mai 2015 Del Skrevet 22. mai 2015 Jeg sliter veldig med lag i fifa 15. Sikkert 90% av online matchene er det lag... Ødelegger hele spillopplevelsen. Har ikke det beste nettet selv, men det fins da grenser... 25/5 har jeg, 18 ping ca Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Ikke det beste nette nei? Jeg har 12/0.5 og 50 i ping. Lite lag, kunn hvis jeg bruker noe opplastning så blir jeg kickrt fra kamp Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2015 Eg har rævnett, aldri lagget en neste gang. Har 5/0.5 og 42 i ping..mehehe. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Jeg har herlig nett (100/100 fiber) og har opplevd myye lag. Det er i alle fall alltid andre personen sin feil Lenke til kommentar
andersherman Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 streamer litt gameplay fra 2. div.. helt uhøytidelig uten kamera desverre. titt gjerne innom for diskusjon og helt mediokert spill. hehe http://www.twitch.tv/whaaaaatfc Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Har 25/25 og 2 i ping. Hender at jeg lagger fra tid til annen, så det er ofte dårlig matchmaking som er skylden vil jeg tro. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Herregud for et møkkaspill dette eR. Taper mot apekatter som sprine sikk sakk hele tiden. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Noen som spiller dette på PC? Sliter med at det plutselig bare vil kjøre i 144FPS, føler dette går veldig kjapt(?) kanskje øyene mine som spiller meg et puss..men noen som sliter med det samme? har fungert fint før, at den går til 60FPS, men ikke nå Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Folk som står og triller ballen i forsvar på purr faenskap må ha fått hjerneblødning eller ha blitt voldtatt gjennom oppveksten. 2 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Eller blitt skjelt ut gjennom hele kampen, helt uten grunn. Lurer på hva slike mennesker ser for seg at det vil føre til. Han koblet faktisk fra mic'en da jeg begynte å trille ball. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Jeg vedder på at de gjør de for å prøve å irritere, og det funker. Men for guds skyld, det er så jævlig elendig at EA har laget spillet slik at det er mulig. Det er ikke mulig å presse med nok folk slik at man klarer å sette en ballfører under press, om han bare spiller ballen tilbake til keeper osv. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Noen som spiller dette på PC? Sliter med at det plutselig bare vil kjøre i 144FPS, føler dette går veldig kjapt(?) kanskje øyene mine som spiller meg et puss..men noen som sliter med det samme? har fungert fint før, at den går til 60FPS, men ikke nå Hmm har ikke hatt noen sånne problemer med spillet. Men det dukket opp ett problem hos meg idag. Spillet lagger utrolig mye, til og med loadingen er treg og når jeg kommer ditt der jeg skal velge språk så er det også veldig laggete ;/ Har aldri opplevd spillet så laggete før og jeg spilte det seinest i går helt uten problemer. Aner virkelig ikke hva som kan ha skjedd over natta :S Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 (endret) Yes. Spilte drop-in. Jeg var den eneste på mitt lag, og på det andre laget var det også bare én spiller. Vi scoret ett mål hver, og mitt lag vant 2-1. Trodde det var en selvfølge at jeg var MOTM når jeg endte på 8.8 som match rating, men fant ut at han andre fikk 9.1. Dette viser nok en gang hvor råttent pro clubs er (meg til venstre, han til høyre): Goals: 1 vs 1 Assists: 0 vs 0 Shots on target: 2/2 vs 3/6 Passes completed: 41/44 vs 9/9 Dribbles completed: 25/32 vs 12/32 Crosses completed: 0/0 vs 0/0 Tackles won: 2/2 vs 1/4 12/32 på driblingene er direkte dårlig. Det er forsåvidt elendig å bomme på tre av fire taklinger også, men det ser man veldig ofte. Jeg er Denayer, han er rivaldo. Jeg var RB (wingback) og startet som CB, men flyttet meg først til CDM og deretter til CAM. Han spilte ving, men vet ikke om han endret posisjon underveis. Ser at han var mer feilposisjonert enn meg også. Endret 27. mai 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå