uggy Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Noen her som spiller på PC? og har prøvd div mods? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 (endret) Verste eksempelet på hvor råttent ratingsystemet i clubs er. Hadde 7.2 match rating som GK til pause, og det var ikke en feilaktig rating som man bare har en liten stund. Lå på den ratingen i minst 5 min før pause, etter noen redninger og treff på alle pasningene. Så startet andre omgang, og jeg ble justert rett ned til 6.5 (???) ved avspark. Minus 0.7 helt ut av det blå. Normalt får man jo bedre rating når andre omgang starter (som også er veldig idiotisk). Tok bare noen få minutter før jeg var nede på 6.3, helt uten at jeg var involvert i spillet. Bare stod riktig plassert i mål. Edit: joina en ekstrem Barcelona-klubb: Endret 21. februar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 De må nerfe de beste på spillet. Det er greit at Ronaldo, Messi og Robben skal merkes at de er bedre enn andre spillere, men de skal ikke være uovervinnelige. Sånn spillet er nå skal man være en JÆVLA dårlig FIFA-spiller for å ikke herje med Ronaldo. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Fortjent spør du meg. Han herjer i virkeligheten og har absolutt alle kvalitetene som skal til for å være den beste spilleren på spillet: - Hurtighet - FYSIKK - Skudd - Dribling Ronaldo er den mest komplette spilleren på FIFA, og det merkes Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Han er OP. Ja, han er en av verdens beste spillere irl, men det at han skal vinne HVER hodedueller, HVER løpeduell, score fra alle vinkler osv. er bare tull. Nå er ikke Ronaldo det eneste tilfellet når det kommer til dette, men han er uten tvil frontfiguren på hva som er galt med dette spillet. Jeg mener at man skal være en god FIFA-spiller for å klare å spille bra med Ronaldo. Nå kan man være så rævva man bare vil, man trenger bare å løpe og skyte. I skytespill har man bedre våpen enn andre, men de krever fortsatt at den som styrer kan å bruke våpenet for at det skal være bra. EA har gjort for mye for at dette spillet skal være for alle. Det gir ingen gjevinst å bruke timer på å prøve å bli god, for ofte så taper du mot spillere som pace abuser eller bruker OP spillere og skyter fra alle vinkler. Nå er det verst i FUT (siden det er et ødelagt modus), men i seasons er det også evig irriterende å møte Real Madrid 7 av 10 ganger i løpet av en sesong fordi folk ikke gidder å lære seg spillet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Hvis alt er så dritt, hvorfor spiller du? Ingen tvinger deg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Gjerne vis hvor jeg skriver at alt er dritt? Jeg synes FIFA er et bra spill, men det har enkelte momenter som gjør det evig frustrerende til tider. 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Så lenge spilleren har fart kan alle slå alle. Fifa har aldri gått mindre på ferdigheter enn i år. Fryktelig kjedelig siden i spill skal det være forskjeller. Fart og spillere som har et rykk fra en annen verden er problemet. Ea kommer aldri til å fikse men heller gjøre ting enda enklere, man skal treffe alle massene 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Betyr at jeg kan ødelegge kampen for tre av spillerne på laget hvis jeg vil. Og: jeg var GK i den kampen (greit å legge om til 5atb når man er GK). Ble MOTM og fikk ca 7 som match rating. Men når jeg ser på match form så ser det ut som at jeg fikk ca 5.5 (elsker stolper....) og jeg var visstnok ikke GK engang i denne kampen. Endret 1. mars 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Next gen my ass. Det finnes indie spill som har bedre spillmotorer enn det spillet her. Ignite er det VERSTE som har skjedd FIFA serien på flere år. Jævla upolerte dritt. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Helt håpløst å spille clubs med 11 spillere. Bare søker, søker og søker etter motstander. Det må jo helt opplagt være tilfeldig hvem vi blir satt opp mot, helt uavhengig av hvor mange spillere andre klubber har. Rebecca er faktisk jente, det er ikke kødd. 1. div. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Har egentlig ikke spilt noe særlig FIFA siden ps1, men fant ut at jeg skulle kjøpe FIFA 15 til ps3 og lurer på ett par ting er det noen knapp man holder inne for å skyte hardere? Vet L1 er lobb, og å holde inne L2 er sånn fancy skudd, men er det noe hardere eller kun for stil? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 L2 er hardere, og går lavere. På langskudd bør du satse på L2 eller R1(finesse) Lenke til kommentar
andersherman Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Så lenge spilleren har fart kan alle slå alle. Fifa har aldri gått mindre på ferdigheter enn i år. Fryktelig kjedelig siden i spill skal det være forskjeller. Fart og spillere som har et rykk fra en annen verden er problemet. Ea kommer aldri til å fikse men heller gjøre ting enda enklere, man skal treffe alle massene Fullt mulig å forsvare seg mot pace abusers, taktisk forsvar. Forutse motstanderens bevegelser og ha raske forsvars spillere med høy def workrate. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 (endret) Joina en helt grei klubb. Spilt 11 kamper for dem og vunnet alle Endret 29. mars 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Opprettet en klubb på PS4, hvis noen vil joine. Rekrutterer både herifra, VG-forumet, EA-forumet og Fvpa. Grunnen til at jeg opprettet en klubb er at jeg er lei av måtte spille drop-ins eller joine en public club hver gang jeg vil spille og de jeg normalt spiller med ikke er online. Jeg kommer til å fjerne alle når vi er ferdige, for å unngå at noen få vil spille uten å egentlig ha en brukbar lagoppstilling. Så jeg spiller hver gang klubben spiller. Har tidligere vært et problem at noen for eksempel vil spille selv om de bare er 2-3, og så er det ingen av dem som vil spille defensivt. Kommer til å ha en gruppesamtale på Skype. Den kan man forlate akkurat når man ønsker det, hvis man synes det er irriterende med alle meldingene som tikker inn. Jeg tar bare kontakt med de jeg har i vennelista når jeg/vi vil spille, hvis det er noen som har forlatt gruppa. En seriøs, men litt original klubb. Kommer ikke til å beholde de verste driblefantene eller folk som lager dårlig stemning, men håper jeg slipper å kvitte meg med noen. Er dessverre ingen selvfølge at man får joine, men kommer ikke til å være veldig kravstor Klubbnavn. Watch my Socks (kan evt søke den opp av og til og se om det er en klubb du vil joine) PSN er Viskris, Skype er viskris.pro Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 Har ikke D.no en klubb som så og si spiller hver kveld? Må vel være bedre å joine den enn å spille i en klubb som kun kan spille når du vil og kan. Lenke til kommentar
Hodoze Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Jeg spår Tippeligaen 2015 ved hjelp av FIFA 15! Hver dag før seriestart legger jeg ut en "spåing" på youtube-kanalen Hodoze. Det skal spås en eller flere kamper før hver serierunde gjennom hele sesongen! Første serierunde spår jeg disse kampene: Molde - Odd Lillestrøm - Start Rosenborg - Aalesund Vålerengen - Strømsgodset Stabæk - Haugesund Legges ut i morgen (søndag) kl. 14. Ta en tur innom! Jeg anbefaler sterkt RBK - Aafk og VIF - Godset Og hvis dere liker det, kommentér gjerne! Endret 4. april 2015 av Hodoze Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 (endret) Har ikke D.no en klubb som så og si spiller hver kveld? Må vel være bedre å joine den enn å spille i en klubb som kun kan spille når du vil og kan. Akkurat nå er jeg bare i en tysk klubb som har vært inaktiv i en uke. San Lorenzo gikk i oppløsning i går, selv om vi gjorde det veldig bra, og da er jeg bare i den tyske klubben atm. Som mange sikkert har merket så har jeg flere brukere. Jeg bare antar at det er flere som vil joine en klubb nå og da, og kan komme tilbake til når man vil. Jeg ser egentlig ingen ulemper ved å joine en slik klubb. Mulig at jeg har brent noen broer her på diskusjon.no, men gir dette en sjanse siden jeg selv synes at konseptet virker veldig lovende. Endret 4. april 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. april 2015 Forfatter Del Skrevet 4. april 2015 Opprettet en klubb på PS4, hvis noen vil joine. Rekrutterer både herifra, VG-forumet, EA-forumet og Fvpa. Grunnen til at jeg opprettet en klubb er at jeg er lei av måtte spille drop-ins eller joine en public club hver gang jeg vil spille og de jeg normalt spiller med ikke er online. Jeg kommer til å fjerne alle når vi er ferdige, for å unngå at noen få vil spille uten å egentlig ha en brukbar lagoppstilling. Så jeg spiller hver gang klubben spiller. Har tidligere vært et problem at noen for eksempel vil spille selv om de bare er 2-3, og så er det ingen av dem som vil spille defensivt. Kommer til å ha en gruppesamtale på Skype. Den kan man forlate akkurat når man ønsker det, hvis man synes det er irriterende med alle meldingene som tikker inn. Jeg tar bare kontakt med de jeg har i vennelista når jeg/vi vil spille, hvis det er noen som har forlatt gruppa. En seriøs, men litt original klubb. Kommer ikke til å beholde de verste driblefantene eller folk som lager dårlig stemning, men håper jeg slipper å kvitte meg med noen. Er dessverre ingen selvfølge at man får joine, men kommer ikke til å være veldig kravstor Klubbnavn. Watch my Socks (kan evt søke den opp av og til og se om det er en klubb du vil joine) PSN er Viskris, Skype er viskris.pro Spille klubb med deg? Din blære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå