Emils. Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Absolutt. Gameplayet forbedres minimalt hvert år også. Levende gress er faen meg noe av det mest tragiske jeg har opplevd at de har implementert i et spill. Det har seriøst ingenting å si for meg eller noen andre om jeg kan se i det 90 min om jeg har sklidd ved midtbanen. Det er iallefall et stort problem når touch, keepere og AI spillerne er så elendig at det ikke er brukbart. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Synes ikke at clubs har blitt noe særlig dårligere, hvis vi ser bort ifra at det har blitt et helvete å finne en klubb som er online og at EA mener at det er viktigere å vise hva vi heter enn å vise mini map. Jeg må alltid ha kameraet på meg i starten av en kamp nå. Veksler i hvert fall mellom meg og ballen, men mest på meg inntil mini map har kommet opp. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Man kan spille med gjest både i FUT og vanlig sesong. Opplever støtt og stadig et mer aggressivt press og at to spillere presses samtidig, og da er det som regel to personer. Går an ja, men det støtter kun en ekstra spiller i season. FUT støtter 4. Men vært artig å samarbeidet online med Real Madrid f.eks i en online season med 3 andre spillere. Og dem som sier det er lettere med flere, ehm nei Med flere må samspillet stemme og det er uhyre vanskelig å få til. Mye lettere alene med ett lag. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Problemet er at de som spiller godt sammen får en kjempefordel. Og da er det helt på trynet at EA har lagt inn gjest uten å ha en egen modus for det. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Helt åpenbart mye vanskeligere å spille med en venn enn alene, med mindre det er to som spiller regelmessig sammen. Du kan uansett velge selv å ikke møte spillere som spiller med gjest, ved å huke av dette. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Jeg spiller uansett ikke seasons. Gidder ikke å starte en kamp mot noen som har med en gjest i ultimate team. Spilt mot folk som har hatt med en gjest 2-3 ganger på FIFA 15 (fordi jeg ikke har sett at de har med en gjest). De har hatt litt peiling på det de driver med. Endret 16. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Det at jeg en og annen gang får 6.5 eller noe i kamprangering i Virtual Pro-karrieren er forsåvidt greit nok, men at noen på laget noen sinne får høyere karakter enn meg går jeg ikke med på. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Synes ikke at clubs har blitt noe særlig dårligere, hvis vi ser bort ifra at det har blitt et helvete å finne en klubb som er online og at EA mener at det er viktigere å vise hva vi heter enn å vise mini map. Jeg må alltid ha kameraet på meg i starten av en kamp nå. Veksler i hvert fall mellom meg og ballen, men mest på meg inntil mini map har kommet opp. Du kan skru av den navn-greia da. Første jeg gjorde i September omtrent. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Fy f... som jeg suger i dette spillet... Hvordan aktiverer jeg Fifa 99 modus..? 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Haha, hvor er det? Skulle bare visst hvor mye det har irritert meg. Ikke spesielt gøy når ballen kommer veldig brått på meg Edit: FIFA 99 <3 Endret 16. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg er i Januarvinduet 2015 på karrieremodus, og tenkte å signere et par stortalenter på pre-contract. Alle spillere har under 6 måneder igjen av kontrakten, men jeg får likevel ikke opp noen valg om å signere de (på pre-contract). Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Spillere må være over 23 år for å kunne signere pre-contract. Endret 17. januar 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Noen som har problemer med å spille seasons i dag? (PS4). Får bare opp "No connections found" med en gang jeg trykker på søk etter lag. Må trykke alt fra 5 til 30 ganger før den begynner å søke.. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Synes ikke at clubs har blitt noe særlig dårligere, hvis vi ser bort ifra at det har blitt et helvete å finne en klubb som er online og at EA mener at det er viktigere å vise hva vi heter enn å vise mini map. Jeg må alltid ha kameraet på meg i starten av en kamp nå. Veksler i hvert fall mellom meg og ballen, men mest på meg inntil mini map har kommet opp. Du kan skru av den navn-greia da. Første jeg gjorde i September omtrent. Korleis gjer du dette? Vanvittig irriterande på Clubs! Endret 18. januar 2015 av ZenCo Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Det er på game settings, står nederst på andre eller tredje siden. Gå inn der hvor du endrer kamera og så blar du deg fram. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Tenkte jeg skulle prøve meg på en keeper-karriere på den japanske brukeren min Joina en araberklubb, og det gikk jo ganske greit. Men lei av at ting ikke blir registrert riktig. Sjekka current season for sikkerhets skyld, og jeg hadde bare sluppet inn ett mål på disse seks kampene. Da skulle man tro at jeg har 5 clean sheets på 6 kamper. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Flere enn meg som synes de har introdusert veldig mange nye iritasjonsmomenter enn i tidligere fifa spill? Å takle er jo nå mye vanskeligere, og fører ofte til kleine øyeblikk der folk løper i hverandre som rett og slett ser dumt ut. Initiativløsheten fra spillerne har alltid irritert meg, men her virker det som om de har skrudd initiativet enda et par hakk ned, slik at baller som burde kunne avskjæres lett får gå, og spillere i forsvar slipper motspilleren tidligere og bidrar mindre. Nå er ikke jeg voldsomt god, og mye kommer sikkert med vanen, men jeg får fort inntrykk av at de har lagt opp spillet mer mot unger med "fintedilla" og soloraid enn god fotball. Og ja, som andre nevner, unger med Real Madrid er ikke gøy. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Som nevnt tidligere, dette FIFA spillet er utelukkende bygd på pace. FIFA serien går mer og mer mot pace-basert. Mottak er så dårlig at det er umulig å crosse til tider. Har man et raskt lag er man raskt oppi motstander. Taklinger er jeg enig i at er helt på tryne. Spillere klarer ikke å takle rent, selv om en amatør spiller hadde truffet på taklingen. Som sagt, mtp. hva spillet har tilgjengelig (nye konsoller) så har aldri et FIFA spill skuffet så mye som nå. Fuck levende gress og at EA prioriterer slikt. Endret 20. januar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Kommer Ødegaard til å komme med vinteroppdateringen? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Kommer Ødegaard til å komme med vinteroppdateringen? Ikke ultimate team i hvert fall. Aner ikke hvordan seasons fungerer, men det er vel tvilsomt der også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå