Emils. Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Selvfølgelig, jeg skulle bare lage et poeng om hvor irriterende noen folk er. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Eg feirer aldri provoserende eller spiller provoserende for den del, men møter eg noen som feks spiller med Real og eg har alt av sjangser og regelrett eier motspiller, og han får ett mål på den ene sjangsen han får for så å løpe rundt å hysje og rølpe, DA gjør eg det samme i etterkant. Og da ser eg alt av repriser og eg hysjer og "hører" tilbake. Og det er ingenting som bringer meg mer glede enn å komme tilbake og grisebanke slike folk. Og heldigvis er det slik at de fleste som spiller med Real eller Barcelona er rævdårlig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Du treffer 100% på det du skriver der. Nettopp det samme jeg føler. Folk som bruker Real Madrid også får de et dritt mål for å bli så breiale at jeg blir kvalm. Mange trykker forbi repriser osv. fordi de helt sikkert er mer enn 12 år, men mange blir 12 år og velger å sitte å se på repriser og feire provoserende. Skada folk - og jeg er helt enig at ingen seire er bedre enn de. Jeg spilte en slik kamp tidligere i dag. Jeg har alt av sjanser i første omgang og han scorer på første sjansen sin i andre og breier helt ut. Heldigvis så klarer jeg å snu kampen til 3-1, hvor han da leaver og sender meg melding "You don't need skills in this game". Jeg svarer enkelt og greit "Thats why you choose Real Madrid?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Har truffet et problem jeg ikke kan finne eller se noen løsning på. Får ikke spilt en cup kamp fordi jeg vistnok ikke har nok spillere til neste kamp! Men jeg har aldri hatt flere spillere enn hva jeg faktisk har nå :S Hva er galt? Sry for å bumpe meg selv innenfor samme døgn, men det er et irriterende problem siden jeg ikke kommer videre uten å tape cupen... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Ser at flere har opplevd dette i career mode (jeg antar det er det du spiller), og det eneste de har kunne gjøre er å tape kampen. Hva med å hente opp noen talenter fra speiding, hvis du har noen da, for å se om det kan hjelpe? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Apropos provoserende spill. Spilte en FUT-kamp nå, hvor jeg gikk i ledelsen etter 5 minutter. Feirer alltid scoringer med å stupe foran keeper (i dette tilfelle B Friedel) og ligge død foran han. Underforstått at dette betyr at keeperen ikke klarte å redde den i mine øyne og syns det er en søt liten provokasjon. Han får straffe etter 30 minutter. Velger Brad Friedel som straffetaker og setter den. Han feirer med å kaste seg på samme måte foran min keeper (Howard). Han putter 2-1 rett før pause. Jeg utligner i 80. minutt på et frispark fra 30 meter. Løper bort til Friedel og feirer med å kaste meg i fanget hans, da han sitter nede på bakken og "skuffer". På overtid bommer han alene mot keeper og jeg går opp i angrep og vinner kampen. Feirer seff med å kaste meg på Friedel sånn at han ramler inn i målet selv. Helt nydelig start på mitt eget lille solo-vorspiel. Endret 9. januar 2015 av niko. 4 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Mulig å finne en annen spillers average rating i clubs? Spiller med en som er sjokkerende dårlig og er litt nysgjerrig på snittet hans Vi beveger oss mellom 1. og 3. div, og han får omtrent alltid en rating under 6.0. Kan krype ned under 5.5 og i går var det en match hvor han falt under 5.0... Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Mulig å finne en annen spillers average rating i clubs? Spiller med en som er sjokkerende dårlig og er litt nysgjerrig på snittet hans Vi beveger oss mellom 1. og 3. div, og han får omtrent alltid en rating under 6.0. Kan krype ned under 5.5 og i går var det en match hvor han falt under 5.0... litt sånn som meg da Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Mulig å finne en annen spillers average rating i clubs? Spiller med en som er sjokkerende dårlig og er litt nysgjerrig på snittet hans Vi beveger oss mellom 1. og 3. div, og han får omtrent alltid en rating under 6.0. Kan krype ned under 5.5 og i går var det en match hvor han falt under 5.0... litt sånn som meg da Jeg forvekslet egentlig flere av dere som var innom klubben min, men kan huske at det var en som var på dette nivået. Om det var deg vet jeg ikke Er ikke spesielt god selv, heller ganske gjennomsnittlig. Men jeg mener at dersom man spiller i en av posisjonene man er mest komfortabel med, så burde man klare å prestere bedre enn dette. Endret 10. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Når man møter latterlig gode, helt nye lag i 5. divisjon, er det folk som har slettet laget sitt og startet på nytt for å klatre i divisjonene? Jævlig kjipt når man ligger an til å rykke opp, men møter en motstander som knuser deg Endret 10. januar 2015 av Szmekken Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Når man møter latterlig gode, helt nye lag i 5. divisjon, er det folk som har slettet laget sitt og startet på nytt for å klatre i divisjonene? Jævlig kjipt når man ligger an til å rykke opp, men møter en motstander som knuser deg hehe ja vet, endelig på det 4 forsøket rykket jeg opp fra 5 div, mye pga jeg spiller med kompiser på vorsh så da ender det opp med tap, men jah har ALLTID møtt ett jæævla godt tysk lag på slutten som jeg ALLTID sliter mot, engelske lag er piece of cake, elsker å møte gode engelske lag, ibarbo scorer alltid mot de forsvarerne, men tyskere er kompakte og jævla gode defensivt beste laget til nå var faktisk bayern fc, med hele bayern sitt lag, det var gg hvor jeg ikke fikk bruke mine beste forsvarspillere engang Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Jeg tror Be a Pro-modusen hadde blitt sterkt forbedret dersom du etter hver kamp hadde kunnet redigere resultatet og statistikken til både deg og medspillerne slik at du får det korrekte utfallet. Sånn som det er nå er det altfor mange bugs og urealistiske tilfeldigheter som ødelegger modusen. For eksempel, siden medspillerne dine 3-4 ganger hver kamp lar ballen trille forbi dem med vilje så burde det ikke telle som mislykkede pasninger. Dessuten, når det ble vanlig at du må laste ned essensielle deler av spillet på nettet i tillegg til å være koblet på for å bruke det? Hvorfor kan ikke jeg starte en kamp på nytt dersom jeg ikke er koblet til nettet? At muligheten til å starte kamper på nytt er "låst" er det samme som å si "Åja, du vil gjøre bruke innbyttere under kampen? Det er en 50kr. DLC". Endret 13. januar 2015 av Patrick123 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Går det virkelig ikke an å ha med mer enn 1 person på Online Season? Tenker på lokale spillere. Støtter jo 4 spillere på en maskin, men ser ut til at man kan legge til kun 1 person på season. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Går det virkelig ikke an å ha med mer enn 1 person på Online Season? Tenker på lokale spillere. Støtter jo 4 spillere på en maskin, men ser ut til at man kan legge til kun 1 person på season. på FUT trykker du ihvertfall trekant for å legge til en spiller når du venter på en match, skal nok gå an i online season og Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Går det virkelig ikke an å ha med mer enn 1 person på Online Season? Tenker på lokale spillere. Støtter jo 4 spillere på en maskin, men ser ut til at man kan legge til kun 1 person på season. på FUT trykker du ihvertfall trekant for å legge til en spiller når du venter på en match, skal nok gå an i online season og Det er vel veldig tvilsomt? Du får ikke opp draktvalg og div, kampen starter bare. Gjest er juks så det holder, men hvis man kan spille med gjest uten at motstanderen får vite det, så tar EA dette til et helt annet nivå. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Går det virkelig ikke an å ha med mer enn 1 person på Online Season? Tenker på lokale spillere. Støtter jo 4 spillere på en maskin, men ser ut til at man kan legge til kun 1 person på season. på FUT trykker du ihvertfall trekant for å legge til en spiller når du venter på en match, skal nok gå an i online season og Det er vel veldig tvilsomt? Du får ikke opp draktvalg og div, kampen starter bare. Gjest er juks så det holder, men hvis man kan spille med gjest uten at motstanderen får vite det, så tar EA dette til et helt annet nivå. gjest er virkelig ikke bare juks, ofte vanskeligere, spørs helt hvem man spiller med selvfølgelig ,men som regel spiller jeg med folk som er dårligere da blir ting en større utfordring, med en som er like god da kan ting naturligvis bli bedre men føler ikke det er juks på noen som helst måte. men vet ikke om online seasons har mulighet for det da, kan være det ikke er det ^^ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Man kan spille med gjest både i FUT og vanlig sesong. Opplever støtt og stadig et mer aggressivt press og at to spillere presses samtidig, og da er det som regel to personer. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Faen hvor laber kvalitet det har blitt på FIFA siden FUT kom. EA fokuserer minimalt på resten av game modesene. Clubs har omtrent ikke sett noen forandring siden det kom... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Dessverre ja. De burde snart gi ut spillet gratis, fordi de fokuserer jo mest på mikrotransaksjoner. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Faen hvor laber kvalitet det har blitt på FIFA siden FUT kom. EA fokuserer minimalt på resten av game modesene. Clubs har omtrent ikke sett noen forandring siden det kom... Clubs er faktisk blitt dårligere, helt klart den moden eg satt mest pris på. Nå spiler eg aldri eg aldri Clubs, flyt helt fraværende og tilfeldigheter i hver kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå