Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Noen som spiller Karriere? Hva syns dere? :)

Veldig likt 2014 og 2013, så ble ganske fort lei dessverre :( de burde gjøre noe med den modusen til FIFA16.

Men er skeptisk til om de kommer til å gjøre noe, siden alle pengene de tjener stortsett ligger i UT.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som spiller Karriere? Hva syns dere? :)

Veldig likt 2014 og 2013, så ble ganske fort lei dessverre :( de burde gjøre noe med den modusen til FIFA16.

Men er skeptisk til om de kommer til å gjøre noe, siden alle pengene de tjener stortsett ligger i UT.

Ja, jeg har prøvd noen sesonger med et lag som har litt penger, og en annen save med et lag som ikke har penger, jeg digger selve premier league feelingen man får hvis man velger et lag fra premier league. Men, jeg ser på meg selv som en god fifa spiller, ikke den beste og hvertfall ikke den verste, jeg spiller fut også, men jeg syns fut i år er bare så skadet. Så jeg valgte å spille litt karriere, jeg spiller på legendarisk og verdensklasse. Ingen andre som merker hvor skadet selve karriere modus funker? jeg tenker mer på gameplay hos datamaskinen, Er jo faen ikke gøyt i det hele tatt, nesten hver eneste kamp ender med 0-0, 1-1, eller 1-0 til meg eller motstanderen. Jeg presser motstanderen, men maskinen spiller bare bakover, og snur, vender, spiller tilbake, snur, vender...det er jo så inni helvetes kjedelig! Noen som har forslag til hvordan man kan gjøre det gøyere? Jeg spiller offensiv fotball, jeg mister sjeldent ballen, men det er jo nesten umulig å ta ballen fra motstanderen, de prøver jo ikke å gå forbi meg? skal bare spille bakover og snu og vende hele tiden..blir så forbanna haha.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt fifa siden fifa 13 nå, så hadde gledet meg masse til Fifa 15.

Første som plager meg er hvor lett folk bare spaserer igjennom hele forsvaret mitt gang på gang. Noen gode tips for forsvarsspill her? I tillegg så hagler det jo med høye gjennomspill, kontinuerlig!

På de 13 kampene jeg har spilt så har jeg kun møtt Real og Barcelona. Forferdelig kjedelig med andre ord.

Lenke til kommentar

Begynte en career mode som spiss, og fant fort ut hvor dårlig det funker. Spiller på legend vanskelighetsgrad, og som dere sikkert vet så betyr det at AI er sinnsykt gode til å sentre seg i mellom og holde på ball. Så jeg blir ofte stående alene der oppe mens lagkameratene aldri får tak i ballen. Merkelig at AI på mitt lag ikke er like gode. Jævlig latterlig.

Lenke til kommentar

Be a pro var veldig dårlig balansert i år. På legendarisk og verdensklasse blir man bare stående å vente i all evighet. På profesjonell er det nokså vanskelig, men det funker greit og på semi-pro er det alt for lett.

Finner liksom ikke den vanskelighetsgraden jeg ønsker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Har truffet et problem jeg ikke kan finne eller se noen løsning på. Får ikke spilt en cup kamp fordi jeg vistnok ikke har nok spillere til neste kamp! Men jeg har aldri hatt flere spillere enn hva jeg faktisk har nå :S Hva er galt?

Lenke til kommentar

Faen hvor latterlige mange av de som velger Real Madrid oppfører seg. Det er betydelig mer "barnslighetsfaktor" over de folka. Drøyer med keeper, bruker den forpulte "ssshhhhhhhhhhhhh" feiringa og ser ALT av repriser. Jeg likte FIFA da jeg kunne spille en kamp og slippe at folk skal provosere så jævla underveis.

Det eneste som er positivt med sånne folk er når man kommer tilbake.

Lenke til kommentar

Er enig i at det er irriterende at noen ser hele reprisene, men å henge seg opp i hva slags feiring dem bruker blir for dumt. Viss du blir provosert av en spesiell feiring, så kan du kanskje heller jobbe med deg selv? Men det er disse det er morsomst å slå ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...