Emils. Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Kick off glitchen er ikke borte den? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Etter patchen har i alle fall antal kick-off-mål gått drastisk ned. Trudde dette var grunnen. Opplever forøvrig og ein stor auke i antal folk som kjører høgt gjennombrot konsekvent, akkurat som på 14. Kan ikkje sei det fungerer så veldig bra heldigvis. Edit: Prøvde å ta "manuell" på gjennombrotsassistanse, men dette gjaldt jo og retninga på ballen. Så det var rimelig ubrukeleg, sidan ein må sikte nøyaktig riktig retning. Endret 11. desember 2014 av ZenCo Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Hva er den Kick-off-glitchen det snakkes om? Noe lignende FIFA 98/99/(?) der det bare er å skyte rett etter kickoff? Endret 11. desember 2014 av uTukt Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Hva er den Kick-off-glitchen det snakkes om? Noe lignende FIFA 98/99/(?) der det bare er å skyte rett etter kickoff? Det er ikke sikkert at det er riktig å kalle det en glitch, men det er snakk om å bare løpe fra avspark, gjennom hele laget til motstanderen og score. På 14 var det veldig vanlig å slå en lang ball mot en spiss rett etter avspark. Så fant "alle" disse ut at de heller skulle gå på raid fra avspark. De som har slått den lange ballen mot meg i år kan telles på én hånd. Ifjor skjedde det i nesten annenhver kamp. Disse raidene har vært et like stort problem på 15 som den lange ballen var på 14. Vet man hvordan man skal forsvare seg så er det selvsagt null stress, selv om det naturligvis kan glippe en sjelden gang. Skjønner ikke hvilken glede de har av å score slik. Jeg har ikke drevet med noen av disse avsparktaktikkene. Endret 11. desember 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Ahh. Det raidet der har jeg merket. Bruker som regels bare å droppe bakover med en spiller, og holde inne RB for å få press fra en annen. Da klarer jeg som regels å få stoppet ballen. Har hendt at jeg er litt uheldig med timingen i taklingen, og da er det kjørt. Det jeg sliter mest mer er at CPU-kollegaene mine ikke følger med på motstanderens løp i spill. Så 90% av gangene jeg beskytter føler jeg at jeg må bare holde en spiller langt bak og passe på for lange (høye) gjennombruddspasninger, mens jeg holder inne RB. Ellers blir jeg fraløpt uten at jeg får gjort noe med det. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Jeg har med vekslende hell gått veldig aggressivt ut på avspark og prøvd å få satt inn en effektiv sklitakling med en gang. Treffer ganske ofte. Blir av og til frispark, men det gjør ikke noe. Får sjeldent kort på det, og i hvert fall ikke fått rødt kort ennå. Dersom han klarer å unngå sklitaklinga må jeg bare prøve å følge raidet med de andre spillerne. Hender ofte at han kommer seg helt til stopperne før jeg klarer å vinne ballen. Endret 11. desember 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Eg klarte jo å pådra meg rødt etter 5 sekund eit par gongar i Forums. Det jeg sliter mest mer er at CPU-kollegaene mine ikke følger med på motstanderens løp i spill. Så 90% av gangene jeg beskytter føler jeg at jeg må bare holde en spiller langt bak og passe på for lange (høye) gjennombruddspasninger, mens jeg holder inne RB. Ellers blir jeg fraløpt uten at jeg får gjort noe med det. Det er einaste måten å gjere det på for min del. Og eg synes det fungerer utmerka. Til tider kan secondary press vere mykje betre til å ta ballen enn meg, og når eg då i tillegg følger løpet til spissen manuelt så er det vanskeleg å komme gjennom. Offsidelina blir riktignok broten konsekvent, men det tar eg ikkje hensyn til. I og med at spissane på Clubs er såpass mykje raskare enn forsvaret, så må eg ligge eit stykke føre dei på løpa. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Selektiv hukommelse er en fin ting, ingen grunn til å huske på slike uhell Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 For et latterlig spillmodus Pro Clubs har utviklet seg til å bli. 5 bak. Park the bus. Repeat. Det må være den minst ferdighetbaserte modusen i hele spillet. I tillegg alt tullet mellom at en kamp har man AIer på 80+, mens i neste kamp er det 70. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Av de siste 11 kampene i seasons har jeg møtt No-skill Madrid 8 ganger. Det er helt latterlig hvor dårlig matchmaking det er i dette spillet. På tidligere FIFA versjonen møtte man i alle fall Barcelona, City, United, PSG osv. Nå er det kun et lag man møter hele tiden. Endret 15. desember 2014 av Emils. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Men dette er jo fordi 90% av dei som spelar brukar Madrid? Opplever pussige ting på Clubs. Kick-off-glitchen merkar me lite til, men eg synest det nesten har komme ein goal-kick-glitch. Om eg sender ballen til midtbanen med keeper, vinner jo motstandarane duellane 9/10 gongar. Når dei då sender spiss på løp, fylgjer ikkje forsvaret med. Med tanke på at det er nærmast umogleg å vinne duellane frå keeper, endar me av og til opp med å sende ballen til kast fordi det er så risikabelt å sparke ut på midten. Endret 15. desember 2014 av ZenCo Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Da er det 90% av folk som spiller som er latterlige. 9 av 10 som bruker Real Madrid så jævla dårlig at man leder 3-0 før det har gått 30 også stikker de. Det er bare så jævla kjedelig at man skal få møte Real Madrid i hver jævla online kamp. 9 av 10 spiller helt likt og bruker bare L1 + trekant. Gang på gang. Posession er ofte under 40% og passninger på ca 50-60%. Endret 15. desember 2014 av Emils. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Men dette er jo fordi 90% av dei som spelar brukar Madrid? Opplever pussige ting på Clubs. Kick-off-glitchen merkar me lite til, men eg synest det nesten har komme ein goal-kick-glitch. Om eg sender ballen til midtbanen med keeper, vinner jo motstandarane duellane 9/10 gongar. Når dei då sender spiss på løp, fylgjer ikkje forsvaret med. Med tanke på at det er nærmast umogleg å vinne duellane frå keeper, endar me av og til opp med å sende ballen til kast fordi det er så risikabelt å sparke ut på midten. Er nok veldig avhengig av hvem du har på midtbanen, hvor du legger den og hvordan du time'er det med han som skal head'e. I ultimate team har jeg et lag hvor alle er høye og sterke, og da vil jeg ha gode sjanser til å vinne duellen. Bendtner, Carroll, Perisic, Gustavo, Rodwell, Sissoko. I et annet lag har jeg Witsel, og da legger jeg den mot ham noen ganger iløpet av en kamp. Men burde ikke legge den samme sted hele tiden, så jeg varierer litt. Spiller den ofte hardt til stopperen på motsatt side. Er 5-meteren fra venstre side, så spiller jeg den hardt til høyre stopper. Så legger jeg den kanskje til Witsel neste gang, deretter til backen e.l. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Ja, å spele kort fungerer ofte godt. Me pleier eigentleg mest å sende spissen ut på kant, og leggje den ut der. Minuset med Clubs er at det er jo desse rævva Al´ane må brukast midten, gjerne mot andre sin Pros. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Fyfaen så dårlig det her spillet er blitt.. De har ødelagt det med oppdateringene Kunne ikke tro at det her kunne bli verre. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Enig. Spillet er altfor tregt. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Går ikke ann å spille slik det var fra starten av. Utrolig kjip å bytte "spill" midt i sesongen. Eledige greier Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Hva er så elendig nå da? Når var siste oppdatering? Har ikke spilt på over 2 uker etter at min PS4 måtte inn på reperasjon Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Eg tykkjer spelet flyt fint eg. Spelar riktignok berre Clubs, men det einaste som irriterer meg er eit par pussige keeperval av og til. Det at det er heilt random om ein får kontroll over keeper når han kjem ut, eller han sparkar ballen vekk sjølv, er noko frustrerande. Ellers er det kos i stova. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Noen som spiller Karriere? Hva syns dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå