Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan da det?

Jeg skal ta en match nå, så får vi se :)

Edit: Du kan vel bruke den der "instant replay" i Esc-menyen. Eller så er det vel highlights etter kamp som gjelder. Men da må man ha eksternt program, sært. Jeg brukte fraps, og det anbefales ikke. Anbefaler bandicam.

Endret av Noctua.
Lenke til kommentar

Du kan da det?

Jeg skal ta en match nå, så får vi se :)

Edit: Du kan vel bruke den der "instant replay" i Esc-menyen. Eller så er det vel highlights etter kamp som gjelder. Men da må man ha eksternt program, sært. Jeg brukte fraps, og det anbefales ikke. Anbefaler bandicam.

Nettopp, man kan bare se på reprisene osv... Men man kan ikke save dem og eventuelt legge dem ut på Youtube osv... Litt kjedelig at det ikke går an egentlig :/ Mener det har godt an i tidligere versjoner av spillet. Tåpelig og måtte bruke ett eksternt program for noe sånt...

Lenke til kommentar

Burde selvsagt vært enklere å lagre gode klipp på en praktisk måte, i ok kvalitet, men funker å filme med nettbrett, overføre til Dropbox via wi-fi og laste opp til Youtube. Hvis det for eksempel bare er et spesielt mål man vil vise til venner og kjente, uten at det er en seriøs Youtube-kanal som man prøver å få subs og seere på.

Beste løsningen er uansett å skaffe seg opptaksutstyr, men det er jo ikke gratis heller. Elgato osv.

Blir omtrent slik. Har kanskje lastet opp mer enn det som har vært nødvendig, men har vært et par klipp hvor det hører til en "historie" også :p de to første er det veldig dårlig kvalitet på, de er fra håndholdt mob. Resten er fra nettbrett som jeg støtter mot et bord. Laster stort sett bare opp ting som er bs eller flaks, som elendig keeperspill.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Merker også at skuddene går lettere inn offline enn online. Uten å ha endret innstillingene.

SPESIELT på Skill games. Advanced shooting feks. Den siste der man skal få 60 000 poeng? Putter jeg lett. Alt går inn. Prøver man online, ikke sjangs. 1/10.

edit: Og spillet går saktere online. Begevelsene føles tregere ut. Sirup-følelse av og til. Muligens det har noe å gjøre med connection. Jeg har Open NAT og 100/100, med lav latency. Problemet er jo når man kobler til folk med elendig linje.

Noen som vet om man kobler til folk i USA når jeg har xboxen min satt til US region? Burde vel gå etter IP-adressens lokasjon, og ikke hva xboxen står på, men jeg vet ikke nok om matchmakingen til å si noe på det.

Isåfall burde jeg bytte til Norsk før jeg spiller, for å møte folk som er nærmere.

Endret av uTukt
Lenke til kommentar

Jævlig sært at de bare har endret gameplayet online! Har ikke fått testet offline, men skal nok ta en kamp eller 100 til helgen når gutta møtes igjen. Online går alt tregt i hvert fall. De har fjernet alt som minte om FIFA 15 og gjort det om til FIFA 14 igjen.

Får komme tilbake når jeg har testet offline å si hva jeg syns om det.

Lenke til kommentar

Eg storkosar meg med Fifa etter patchane eg. Synest spelet flyter fint, og det er deilig at kick-off-glitchen er vekke.

Spørsmål: Går det an å skru av/ned den autohjelpa på styrke i forhold til gjennombrotspasningar? Uansett kor kort tid eg held inne knappen, så blir dei fleste ballane altfor lange. Mogleg at det å miste autohjelpa vil gjere spelet vanskeleg, men kjenner at eg har lyst til å prøve.

EDIT: Fann det.

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...