Espp Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Lurer egentlig på om noen med PC eller Xbox som også har det, eller om det bare er Sony. Begynner faktisk å bli litt lei problemene med PSN. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Lurer egentlig på om noen med PC eller Xbox som også har det, eller om det bare er Sony. Begynner faktisk å bli litt lei problemene med PSN. Det virker i det minste som om det er et vanlig problem. Ingen løsninger ennå, men "heldigvis" er det mange som har samme problemene. http://208.74.205.233/t5/FIFA-15/No-XP-or-FCC-after-games/td-p/3601729/page/50 Lenke til kommentar
Laserflip Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hooka fifa i går. Spillerstat'ene er lattis! Messi fortsatt bedre enn Ronaldo? rofl Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 OMGWTFROFLMAO!! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Ronaldo er fortsatt den beste spilleren på FIFA, som han har vært i flere år. Går rykter om at EA har en avtale med Messi som sier at han skal være høyest rated, men vanskelig å vite om det stemmer. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Det er nok bare tull. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Litt små frustrert over at det ikke går an og save repriser av mål osv.. i dette spillet på PC utgaven Men ellers liker jeg spillet meget godt Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Du kan da det? Jeg skal ta en match nå, så får vi se Edit: Du kan vel bruke den der "instant replay" i Esc-menyen. Eller så er det vel highlights etter kamp som gjelder. Men da må man ha eksternt program, sært. Jeg brukte fraps, og det anbefales ikke. Anbefaler bandicam. Endret 8. desember 2014 av Noctua. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Tok min første kamp på lang tid i dag pga. universitetet og jobb. Hva er det de har gjort? Alt går slow.. Minner meg om FIFA 14. Får heller ikke xp som flere andre har sagt også. Endret 8. desember 2014 av Espp Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Det er sikkert den patchen jeg klagde på som du har prøvd. Spillet var bedre før. Nå som alt går sakte er det altfor lett å få interception eller lignende. De har virkelig gjort spillet mer FIFA 14 likt. Headinger er også blitt mye mer effektivt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Herre hvor de styrer for tiden. Kan de ikke bestemme seg for en identitet og bygge videre på den? Jaja, funker vel uansett. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Enig. Endelig begynte jeg å finne flyten på FIFA 15, så kommer det en patch. Så må jeg endre spillestil igjen. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Du kan da det? Jeg skal ta en match nå, så får vi se Edit: Du kan vel bruke den der "instant replay" i Esc-menyen. Eller så er det vel highlights etter kamp som gjelder. Men da må man ha eksternt program, sært. Jeg brukte fraps, og det anbefales ikke. Anbefaler bandicam. Nettopp, man kan bare se på reprisene osv... Men man kan ikke save dem og eventuelt legge dem ut på Youtube osv... Litt kjedelig at det ikke går an egentlig :/ Mener det har godt an i tidligere versjoner av spillet. Tåpelig og måtte bruke ett eksternt program for noe sånt... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 ja, sykt teit! På Fifa World(gratis i origin) så kan man lagre replay tror jeg. Det var i alle fall en delingsfunsjon. Det er jo latterlig at det ikke går på Fifa15! EA, bææ Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Burde selvsagt vært enklere å lagre gode klipp på en praktisk måte, i ok kvalitet, men funker å filme med nettbrett, overføre til Dropbox via wi-fi og laste opp til Youtube. Hvis det for eksempel bare er et spesielt mål man vil vise til venner og kjente, uten at det er en seriøs Youtube-kanal som man prøver å få subs og seere på. Beste løsningen er uansett å skaffe seg opptaksutstyr, men det er jo ikke gratis heller. Elgato osv. Blir omtrent slik. Har kanskje lastet opp mer enn det som har vært nødvendig, men har vært et par klipp hvor det hører til en "historie" også de to første er det veldig dårlig kvalitet på, de er fra håndholdt mob. Resten er fra nettbrett som jeg støtter mot et bord. Laster stort sett bare opp ting som er bs eller flaks, som elendig keeperspill. Endret 9. desember 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Spilte med en kompis tidligere i kveld Å da gikk alle skuddene inn! Fra sånn 30-40 meter. Ble sånn 9-6, 11-5 i resultat på en 7minutters kamp Prøvde online på fut etterpå å da gikk skuddene langt utfor:p Sjekket innstillingene også, alt var som det skulle være. Merkelig! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Merker også at skuddene går lettere inn offline enn online. Uten å ha endret innstillingene. SPESIELT på Skill games. Advanced shooting feks. Den siste der man skal få 60 000 poeng? Putter jeg lett. Alt går inn. Prøver man online, ikke sjangs. 1/10. edit: Og spillet går saktere online. Begevelsene føles tregere ut. Sirup-følelse av og til. Muligens det har noe å gjøre med connection. Jeg har Open NAT og 100/100, med lav latency. Problemet er jo når man kobler til folk med elendig linje. Noen som vet om man kobler til folk i USA når jeg har xboxen min satt til US region? Burde vel gå etter IP-adressens lokasjon, og ikke hva xboxen står på, men jeg vet ikke nok om matchmakingen til å si noe på det. Isåfall burde jeg bytte til Norsk før jeg spiller, for å møte folk som er nærmere. Endret 9. desember 2014 av uTukt Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Jævlig sært at de bare har endret gameplayet online! Har ikke fått testet offline, men skal nok ta en kamp eller 100 til helgen når gutta møtes igjen. Online går alt tregt i hvert fall. De har fjernet alt som minte om FIFA 15 og gjort det om til FIFA 14 igjen. Får komme tilbake når jeg har testet offline å si hva jeg syns om det. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Eg storkosar meg med Fifa etter patchane eg. Synest spelet flyter fint, og det er deilig at kick-off-glitchen er vekke. Spørsmål: Går det an å skru av/ned den autohjelpa på styrke i forhold til gjennombrotspasningar? Uansett kor kort tid eg held inne knappen, så blir dei fleste ballane altfor lange. Mogleg at det å miste autohjelpa vil gjere spelet vanskeleg, men kjenner at eg har lyst til å prøve. EDIT: Fann det. Endret 10. desember 2014 av ZenCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå