Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Public club er ikke å anbefale. Vi hadde 6 strake seire i går kveld, i dag er det en haug med nye spillere som har spilt. 4 strake tap. De jeg spilte med i går er alle offline, og manageren er sikkert veldig fornøyd når han logger seg på senere.

Forresten helt idiotisk at kampen blir avsluttet om man ikke er minst 2 spillere. Jeg spilte en kamp med de nye folka, og da var vi bare 3 (RM, LM og meg på CDM...). Han ene stakk og da var vi bare to igjen. Vi lå under 1-0, og da er det jo en rimelig stor sjanse for at han siste også stikker. Da er det ingenting jeg får gjort. Greit at man ikke kan starte en kamp med bare én spiller, men å straffe sistemann når det er de andre som stikker før kampen er ferdig?

Kanskje litt meningsløst å spille med dårlige randoms, som har tapt flere kamper på rad og som ikke engang har angrepsspillere eller CAM, men så at de spilte 541 diamond og at CDM var ledig. Fortsatt mulig for meg å gjøre det bra, selv om det blir veldig vanskelig å vinne kampen.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, EA og Sony er så fucka. Spilte drop-in og kom på lag med en som viste null interesse for å spille ordentlig. Ga ham beskjed om å ta seg sammen, ellers ville jeg fjerne spilleren hans. Han fortsatte med tullet sitt, så jeg satt inn en 70 rated spiller som han måtte spille med. Bare fortsatte, så jeg endret også posisjonen hans fra RCM til LB (ikke at det betyr stort når jeg først har fjernet spilleren hans).

Men tydelig at det var flere som kunne glitch'e og sabotere. Plutselig var han any (som ikke skal være mulig i drop-in). Etter en stund forsvant han fra kampen. Så fikk vi straffe, som jeg scoret på. Sekunder etterpå ble jeg dc, mest sannsynlig fordi en av dem overbelastet IP-adressen min.

:w00t:

Lenke til kommentar

Er ikke problemet at de kjører masse forespørsler mot deg og nettet ditt? Han finner vel heller ikke ip adressen din ved å spille. Så det jeg tipper han gjør er at han kjører mye mot sitt eget nett og dermed skaper en ustabil kobling mellom dere to, men mest sannsynlig er det en glitch som gjorde det.

Sony har ikke noe feil i dette i alle fall. Det man kan gjøre for å slippe å bli så utsatt er å kjøpe seg en ruter som tåler med pågang og i tillegg spille med kabel.

Der er uansett EA sine servere som er problemet her. For slike ting kan forhindres at skjer ved at man har f.eks. dedikerte servere.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Ok, lest at det er hos Sony svakheten ligger, trodde de som uttalte seg hadde peiling (jeg har ikke peiling overhodet) :p

Sony sine servere ikke bra de heller, så mulig de og EA har for dårlig servere combined som gjør at slike ting oppstår. Tipper de pinger seg selv ut.

Lenke til kommentar

Det var slik hos meg også, så kjøpte jeg den første/billigste målfeiringen og etter der har jeg fått xp igjen. For da dukker ny info opp under R3(ps4) at du har innløst fcc til muevelo, og etter der fikk jeg xp igjen.

Hos meg skjer det ingenting. Det siste som er registrert er noe jeg løste inn for 6 dager siden. Jeg får tydeligvis poeng for å skru på FIFA, men ikke noe for kampene i karrieremodusen.

Jeg har forsøkt å løse inn forskjellige ting, men det skjer ikke en noe. Dette er utrolig irriterende, en liten motivasjon bak kampene i karrieremodusen var det å kunne løse inn nye sko, baller, osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...