Xenophia Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Har en pro club på pc viss noen er intressert, vi er 3 spillere og ligger i 2.div. send meg en PM. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Herregud, en ny latterlig formasjon i clubs drop-ins. Fortsatt bare én spiss, og nå kan man ikke være ving engang. EA... Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Storkoser meg fremdeles med FIFA 15 jeg og syns det er ett fantastisk spill selvom det av og til skjer ting som er uforklarlige. Glad jeg slepper og sitte og syte på ett forum, og heller kose meg ned å spille Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Digger spillet, men jeg har ett problem! Er det bare meg eller henger alt etter når man spiller online? Ved lokalt spill så er alle bevegelser lynrask og skjer rett etter at jeg trykker på knappene. Når jeg spiller online (både clubs og Seasons) så føles det ut som spillerne springer i gjørme, og det er forsinkelse på alt jeg gjør. Helt jævlig å spille. En del kamper har hakking også. Har 100/100 linje med kabel fra xbox til ruter, med open NAT. Skjønner ikke hva problemet kan være. Er jeg uheldig med hvem jeg kobles opp mot bare? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) Storkoser meg fremdeles med FIFA 15 jeg og syns det er ett fantastisk spill selvom det av og til skjer ting som er uforklarlige. Glad jeg slepper og sitte og syte på ett forum, og heller kose meg ned å spille Kanskje du ikke har så høye forventninger til spillet. Jeg skjønner at det er vanskelig/umulig å få alt til å stemme ingame og blidgjøre alle (noen har lyst til å score fra midtbanen, andre synes det er veldig urealistisk om det skjer for ofte) Men det er så mange valg og funksjoner som de har bommet grovt på, som er helt enkle valg. - De fjernet latency bar. Den er tilbake nå, men fatter ikke hva de tenkte da de fjernet den. - De startet med 433 (2) som formasjon i drop-ins. Nå er det 451. Helt på trynet. 442 diamond eller 4321 burde være de eneste alternativene. - Det er ikke lenger mulig å rekruttere spillere fra drop-ins. Da må man begynne å stave klubbnavnet, folk må søke opp klubben selv osv. Hvis man ikke adder den andre som venn, men da er det litt håpløst med XOX-11-NeyMar-11-XOX som PSN. Lag en egen lobby for dette, ellers må man kunne invitere fra drop-ins lobby. - De skulle lagt inn langt kortere tid i lobbyen. Hvorfor trenger vi over 1 min? - Man kan manipulere hvilken lagdel man spilte i. Hvis jeg egentlig spilte midtbane kan det være attraktivt å endre til forsvar rett før slutt, hvis man ikke slapp inn mål. Kan også være attraktivt å ikke ha spilt spiss hvis man ikke scoret. Kan virke som at man kan endre rett etter at kampen er ferdigspilt også. - De har fjernet kartet/radaren i starten av kampene. Det er jo kjempeviktig å heller se hva de andre spillerne kaller seg. Betyr at man må endre kamerafokus til seg selv istedenfor ballen, litt avhengig av hvor på banen man spiller. - De har gitt kapteinen altfor mye makt i drop-ins. Bare å bytte om på posisjoner og fuck'e opp om man vil det, i tillegg til å rykke ut med keeper for fun, bruke offside trap hele kampen osv. Det mest ekstreme EA lar deg gjøre er å bytte ut andres spillere. - Gir ingen mening at man kan spille med gjest i ultimate team. Det må enten fjernes helt, eller så må det være en egen modus for det. To mot en er kjempegøy hvis de som er to har litt peiling. Kan bare velge at man er klar før den andre rekker å se at han gjestejukser. - Hvorfor sette en hengelås over en drakt som motstanderen bruker? Hvilken rolle spiller det om denne drakten må kjøpes i katalogen eller hvordan det er? Dette siste punktet er det desidert minst viktige, men fortsatt et veldig merkelig valg av EA. Nå er det sikkert mye jeg har glemt. Dette er bare noen ting jeg kom på her og nå, som er ødeleggende i større eller mindre grad. Endret 25. november 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Storkoser meg fremdeles med FIFA 15 jeg og syns det er ett fantastisk spill selvom det av og til skjer ting som er uforklarlige. Glad jeg slepper og sitte og syte på ett forum, og heller kose meg ned å spille Word! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Er det bare meg eller henger alt etter når man spiller online? Ved lokalt spill så er alle bevegelser lynrask og skjer rett etter at jeg trykker på knappene. Når jeg spiller online (både clubs og Seasons) så føles det ut som spillerne springer i gjørme, og det er forsinkelse på alt jeg gjør. Helt jævlig å spille. En del kamper har hakking også. Kan det være at du spiller med "hurtig" når du spiller offline? Alle kampene som spilles online er automatisk "normal / middels" hurtighet. Hvis ikke, så har jeg ikke peiling. Har ingen problem med FIFA 15 selv. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. november 2014 Forfatter Del Skrevet 25. november 2014 XB1/PS4/PC The third title update for FIFA 15 is now live for Xbox One, PS4, and PC. This new update feature new FIFA 15 content and also addresses certain issues brought to our attention by the FIFA community. Added Content & Features • New authentic player faces for promoted Barclays Premier League teams Leicester City, Burnley, and Queens Park Rangers. List of players can be found here * Accessible after this week’s MatchDay Live update for all non-FUT modes ** Accessible after a FUT squad update coming this week • Added players, kits, and badges for the two new MLS expansion teams Orlando City and New York City FC to FIFA Ultimate Team • Updated FIFA Ultimate Team player item portraits for 18 high-profile players • Added ability to assign Player Instructions via the squad screen in FIFA Ultimate Team Issues Addressed • Gameplay improvements to defensive positioning and lob through balls • Improvements to kit clashing logic in Pro Clubs and Seasons • Improvements to cameras in multiple licensed stadiums • Improvements to “Looking Ahead” audio and overlays in Career Mode • Improvements in Team Management functionality in multiplayer matches • General stability fixes in Career Mode • Ability to Player Lock in Player Career with multiple controllers in use • Fix to online user population counts in Pro Clubs and Seasons menus • Fix for issues with player names on certain kits in the BPL • Fix for audio storylines in in Match Day Live games • Fixed an issue where transferring progress across console generations could cause FUT Season progress to be tracked incorrectly. • Addressed FUT player item portraits that show a white background in FUT • Fixed an issue that would cause the Team of the Week preview to be displayed incorrectly. • Compare Price in the FUT Transfer Market now works for players who were transferred close to the transfer deadline. • Using the “Compare Price” feature on in-form Players Items now compares the item with other in-form versions instead of the normal version. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 • Added ability to assign Player Instructions via the squad screen in FIFA Ultimate Team HALLELUJA!!!!! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Spent på om gameplayet er fikset eller om det bare er luft de har fisket som tidligere. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Kan nokon gi ei tilbakemelding på patchen? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Jo jeg har store forventninger til spillet, har tross alt spillt Fifa siden 1994.Men jeg klarer å leve med ting, og storkoser meg likeså selvom det som sagt dukker opp ting som en full sjømann ikke en gang ville klart.Klart det er ting som irriterer, men det er så mye mer som gleder med å spille spillet. 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 For en latterlig patch. Herregud, forskjellen er stor nå. Spillet har faen meg blitt helt sirup. Det er nærmere FIFA 14 igjen... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 De har jo ikke endret noe med gameplay i det hele tatt?.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Jo. Noe er annerledes i alle fall. Ser flere poengterer det samme. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Kan ikke si så mye på det egentlig, tok bare utgangspunkt i patchnotes. Har ikke sett min PS på 3 dager og får ikke spilt på den før over helga. Får teste da Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Japp, synes bare pasninger går sakte. Vet ikke helt hva det kan være. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Kan ikke si at jeg merker noen forskjell Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Problemet jeg nevnte tidligere angående at spillet går i sørpe er borte. Tror det må ha vært linja mellom meg og motstanderen. Har fungert fint de siste 10 kampene! Starter divisjon 8 på seasons nå.Alltid gøy når motstanderen ragequitter. Ledet 51 i 75. minutt mot Real Madrid, og plutselig så forsvinner han. ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå