IcedInsanity Skrevet 14. november 2014 Forfatter Del Skrevet 14. november 2014 Ett og annet innlegg som omhandler feks PES i dette tilfellet er ingen problem. Om det blir side opp og side ned med kun stoff om andre fotballspill, DA kan vi heller gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Er vel ikke såå nøye? Lage en egen tråd for 3 PES-innlegg? Det er jo relevant å sammenligne de også? Ikke kom til meg hvis tråden blir spammet av PES-folk Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Er vel ikke såå nøye? Lage en egen tråd for 3 PES-innlegg? Det er jo relevant å sammenligne de også? Ikke kom til meg hvis tråden blir spammet av PES-folk Haha Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Skjønner ikke hvorfor jeg er så elendig i FIFA online. Spiller helt ok mot computern og mot venner , men online så klarer jeg stort sett alltid å rote bort seieren. Som nå; Spilt 5 kamper. 1 seier, 1 u, og 3 tap. Sikkert bare ute av form. 1.5 år siden sist jeg spilte FIFA sånn ca. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Herlig Ikke sagt et ord om at vi er gode, men er en grei klubb. Må være den klubben jeg har spilt for som har høyest treffsikkerhet på pasningene. Han på 77 % er spiss. Just for the record så bruker jeg dette oppsettet for CDM nå, mtp antall mål Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 91% gitt! Det var andre bollar. Du slår ikkje mine 8% i Forums. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Assa, om folk vil spille på pace får de gjøre det, men hvorfor må de i tillegg oppføre seg som 10 åringer? Se alt av repriser, hysje til kamera, bruke alle pausene bare på drøying og trille ball i forsvar.. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 (endret) 91% gitt! Det var andre bollar. Du slår ikkje mine 8% i Forums. 8 % feilpasninger hadde vært helt greit i hvert fall Husker ikke hva du hadde, men antar at du lå rundt 70-75 % som de fleste andre. Endret 15. november 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Hadde hvertfall ein latterlig høg prosent på feilpasningar ein av periodane mine der inne. Accomplishmentsgettingtimes. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 (endret) Skjer med at jeg ikke får straffer? Vært 3 soleklare straffer på rad nå som det Ikke er blitt dømt på.. Latterlig!!! Endret 16. november 2014 av Battery12 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) En på mitt lag mistet spilleren sin. Han er 90 CAM, men fikk tildelt "Cheretti" som er 70 rated. Når det skjer, så vil den personens spiller havne på benken. Jeg var kaptein og fant spilleren hans. Byttet inn spilleren hans, "tiger", men jeg bommet på byttet og byttet inn for min spiller istedenfor hans (Han var CDM, jeg var RCM, fullt mulig å bomme hvis man er litt for rask) . Mulig at han allerede hadde dc siden han fikk en 70 rated spiller å spille med. Endte med at jeg spilte omtrent hele kampen med hans 90 CAM. Bare byttet om på posisjonene slik at jeg fikk spille CDM og ligge i midten. EA Sports, it's in the game. Endret 17. november 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
tombaj Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Hei, Spilte mot en kompis igår kveld og siste 3 kamper så brøt spillet med følgende feilmelding: EN FEIL HAR SKJEDD OG SPILLET HAR BLITT DESYNKRONISERT Utrolig irriterende med tanke på at jeg ledet alle 3 kampene det er snakk om her. Alle brudda skjedde i slutten av andre omgang, og ingen fikk poengene. Har prøvd Google feilmeldingen uten særlig hell så håper noen der ute har råd?? Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hvis man kjøper dette spillet i England, kan man fremdeles få norske menyer? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 I Polen var det sånn så 99% ja Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 I verste fall er jo engelske menyer langt bedre enn polske Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Ja jeg bruker bare engelske Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Fortsatt ingen patch som fikser noe i spillet.. Rockstar slapp et spill på Tirsdag og har lansert 3 patcher.. Call of Duty kom for noen uker siden og har sluppet 5 patcher. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. november 2014 Forfatter Del Skrevet 23. november 2014 Er live på PS4. 233 MB ? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Den gjorde ikke mye. Keeperne ble ikke mye bedre og skudd er ikke akkurat forbedret. Jeg etterlyser en patch som faktisk løser problemer, ikke bare sier at den gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå