Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.


Anbefalte innlegg

Flere som sliter med å komme seg inn på valgt spillmodus? Trykker meg for eksempel inn på pro clubs, og så tar det flere minutter å komme inn. Blir stående på det gress/stadion-bakgrunnsbildet mens musikken går, og så tar det veldig lang tid før det skjer noe. Vært slik både i går og i dag.

Var borti noe lignende på UT en tid tilbake. Tok ofte mer enn 5 minutter før jeg fant motspillere, og oftest stod det "your opponent has left the match" eller noe. Husker ikke når det ble bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Flere som sliter med å komme seg inn på valgt spillmodus? Trykker meg for eksempel inn på pro clubs, og så tar det flere minutter å komme inn. Blir stående på det gress/stadion-bakgrunnsbildet mens musikken går, og så tar det veldig lang tid før det skjer noe. Vært slik både i går og i dag.

Var borti noe lignende på UT en tid tilbake. Tok ofte mer enn 5 minutter før jeg fant motspillere, og oftest stod det "your opponent has left the match" eller noe. Husker ikke når det ble bedre.

 

 

Ok, det blir noe annet, men utvilsomt irriterende det også.

 

Jeg har flere ganger lukket hele spillet fordi jeg trodde det hadde hengt seg, men må visst bare vente litt.

Lenke til kommentar

Er det noen som er interessert i å ta noen trophies (altså PS4) sammen? Trenger hjelp til disse her:

 

- Fortsatt brødre / Still Bros: Vinn en FUT treningssesong. Framgangsmåte er å starte en sesong sammen og at den ene får vinne 3 kamper først, for så at den andre får vinne 3 kamper slik at begge får trofeet.

- Dobbelt så bra / Double Trouble: Starte en Co-op sesong og spill en kamp sammen

- Venner for alltid / Friends to the end: Starte en online treningssesong og vinn sesongen (3 kamper). Det samme som den i UT. 6 kamper, 3 vinn hver. Her kan man sette omgangstiden ned til 2 minutter.

 

Jeg er litt usikker på om man kan sette ned tiden i treningssesongen i UT, hvis ikke tar det nok rundt 1.5-2 timer å fullføre disse tre.

 

Legg meg til på PSN: Esppx - eller skriv til meg her inne så ordner vi :)

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Hjeelp!

 

Er stuck på lasteskjermen heilt i begynnelsen med Messi.

Prøvd "google" tips som kjør som admin, slette buttonDataSetup.ini i Mine dokumenter.

 

Prøver reparer spill, og avinstallert og. MEN! Samme promblem, kjem ikkje inn i spillet..

 

PÅ PC

 

Edit: Problem solved :)

 

Eg slettet buttonDataSetup.ini i Mine dokumenter; Så kommer det beskjed fra Origin om å lagre fra sky eller lokal, så valgte eg lokal viss andre har/får samme problem.

Endret av Kvalatad
Lenke til kommentar

 

PES er fantastisk, spilt det 2 dager nå.. er rett å slett et kanon spill!

Er ikke "all about pace", man må faktisk spille fotball slik fotball er ment som å spille.

Bygge opp spillet bak fra og vente på det/de perfekte løp :)

 

Du er i FIFA 15 tråden nå.

 

 

Fortsatt relevant og informere om liggende fotballspill, er tross alt bare 2 slike spill på markedet.

Slipper å være så hårsår :)

 

Er vel ikke såå nøye? ;) Lage en egen tråd for 3 PES-innlegg? :p Det er jo relevant å sammenligne de også? :)

 

My point exactly :)

Lenke til kommentar

 

 

PES er fantastisk, spilt det 2 dager nå.. er rett å slett et kanon spill!

Er ikke "all about pace", man må faktisk spille fotball slik fotball er ment som å spille.

Bygge opp spillet bak fra og vente på det/de perfekte løp :)

Du er i FIFA 15 tråden nå.

 

Fortsatt relevant og informere om liggende fotballspill, er tross alt bare 2 slike spill på markedet.

Slipper å være så hårsår :)

 

Er vel ikke såå nøye? ;) Lage en egen tråd for 3 PES-innlegg? :p Det er jo relevant å sammenligne de også? :)

My point exactly :)

 

Er du og Nettels samme person? :)

Lenke til kommentar

 

 

 

PES er fantastisk, spilt det 2 dager nå.. er rett å slett et kanon spill!

Er ikke "all about pace", man må faktisk spille fotball slik fotball er ment som å spille.

Bygge opp spillet bak fra og vente på det/de perfekte løp :)

Du er i FIFA 15 tråden nå.

 

Fortsatt relevant og informere om liggende fotballspill, er tross alt bare 2 slike spill på markedet.

Slipper å være så hårsår :)

 

Er vel ikke såå nøye? ;) Lage en egen tråd for 3 PES-innlegg? :p Det er jo relevant å sammenligne de også? :)

My point exactly :)

 

Er du og Nettels samme person? :)

 

Sist jeg sjekket i speilet så var jeg kun en person :)

Lenke til kommentar

Det er kick off bug som irriterer meg mest. Hvordan kan noe sånt være mulig i 2014/2015 liksom og på next-gen konsoller? Bare fiks det for faen....

Ellers synes jeg spillet er fantastisk.

Enig, selv om jeg også scorer mål på det til en tid og en annen, men i de fleste tilfeller er det jo min egen feil at jeg får hjerneblødning i forsvar når de dribler fra avspark, det jeg irriterer meg over er jo også at man ikke får lagre custom tactics på forhånd? må inn hver jævla kamp og pause for å sette det opp, det har så helt sykt mye å si på hvordan lager spiller at det er greit irriterende at de aldri tar det med skikkelig på FUT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...