oscrue10 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Er alltid en fordel med best mulig spiller, men synes spilleren min er god nok for defensive posisjoner og derfor er rating viktigere nå. Litt kjedelig å få opp et snitt som lyser "du er dårlig i pro clubs". Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Som jeg har nevnt i tråden for noen dager siden så har jeg en Pro spiller som er bugga. Nå har den tatt ett nytt steg, den har tydeligvis overgått det som er mulig på avslutninger(hadde rundt 130 sist jeg sjekka) og har nå igjen bare 8 på avslutninger ! :/ Edit: Endret 22. oktober 2014 av untouch4ble Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Som jeg har nevnt i tråden for noen dager siden så har jeg en Pro spiller som er bugga. Nå har den tatt ett nytt steg, den har tydeligvis overgått det som er mulig på avslutninger(hadde rundt 130 sist jeg sjekka) og har nå igjen bare 8 på avslutninger ! :/ Edit: Likevel er frispark bare 50. Sjokk. Noen her som har en spiller med veldig gode frispark stats? Oppgradert i det hele tatt? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Problemet med Pro-spillere og frispark er at, som med andre ting i FIFA, så må du gjøre det for å bli bedre. Pasninger, skudd, headinger, osv. Greit nok det siden selv midtstoppere kan skyte. Problemet med frispark er at det kun er den beste på laget som får ta dem. Med 50, eller noe stiller du bakerst i køen såfremt du ikke er i polsk andredivisjon. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Problemet med Pro-spillere og frispark er at, som med andre ting i FIFA, så må du gjøre det for å bli bedre. Pasninger, skudd, headinger, osv. Greit nok det siden selv midtstoppere kan skyte. Problemet med frispark er at det kun er den beste på laget som får ta dem. Med 50, eller noe stiller du bakerst i køen såfremt du ikke er i polsk andredivisjon. Det som er så høl i huet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 På FIFA 13 begynte jeg på det dårligste laget i Irland og der fikk jeg ta det som var av dødballer. Problemet var bare at på 3 sesonger fikk vi 2 frispark innenfor 30 meter og 1 straffe. Det verste er jo at det hindrer deg i å nå den høyeste gjennomsnittsranking du kan siden du går glipp av kanskje 30 poeng i en ferdighetskategori. Lenke til kommentar
Simen4321 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Noen andre som ikke får penger når de spiller FUT online-kamper? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Kan tydeligvis bare glemme å få 100 % av kampene registrert i samme lagdel. Jeg har spilt alle kampene som CB, men EA vil før eller senere påstå at du har spilt GK, og jeg kom til det punktet nå. Skjedd med flere brukere i år og ifjor. Får ta alle straffene selv om jeg er CB. Kaptein trumfer alt. Online, offline har jeg ikke giddet. Endret 24. oktober 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Har andre dager hvor de spiller FIFA mye dårigere enn vanlig? En slik dag har jeg. Måtte bare slutte å spille karriere idag fordi jeg sank flere plasser på tabellen. Endret 24. oktober 2014 av Dapper Chap 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Har andre dager hvor de spiller FIFA mye dårigere enn vanlig? En slik dag har jeg. Måtte bare slutte å spille karriere idag fordi jeg sank flere plasser på tabellen. Hender jeg går fra å spille ganske bra, til flere kamper på rad hvor jeg ikke får til en dritt. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 5-7 er et vanlig resultat på fifa15 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Hvordan slår man AV flair shots? Liker å komme inn i boksen og bare banke ballen forbi keeper, men det går ikke. Har først og fremst merket dette på karriere, og ikke online. De prøver bare på "stilige" skudd, men de er lite effektiv og ser som oftest utrolig urealistisk ut. Dritt lei. Har brent over 30 sjanser på det, garantert. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Den skjønte jeg ikke helt. Vanlig skudd er jo vanlig skudd med runding, L2 er flair og R1 er finesse. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 ... og så kom det en U Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 Hvor? HVOR?? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Hvor? HVOR?? Hva hvor? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2014 U'en din..ser den ikke... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) U'en din..ser den ikke... Kampen etter. Bare flaks at jeg fikk tatt skjermbildet på tidspunktet med den beste record'en. --- Flott, jeg ble satt i mål i drop-in igjen. Vet at man blir satt i mål om man ikke velger posisjon før tida er ute, så det unngår jeg. Men jeg velger alltid posisjon sist, for å unngå at noen velger GK. Jeg valgte til slutt en posisjon, men så at noen tok vekk sitt valg, så da fjernet jeg også mitt valg. Men så fort jeg gjorde det bare startet kampen, selv om det var mer enn 10 sek igjen på posisjonsvalg. Så jeg ble GK, siden jeg ikke hadde valgt posisjon. Gikk helt greit, men unngår gjerne å ufrivillig spille GK med en 5'10 CAM. Endret 26. oktober 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Fekk melding at "My personal settings1" var skadet eller korrupt, avsluttet spillet og startet det så på nytt. Fekk samme melding. Måtte slette det for å komme inn i spillet. Då oppdaget eg b.l.a at min PRO og karriere save var borte! I tillegg til mine egendefinerte "My personal settings1". Helsikes irritererende. Stod ikkje noko om at eg mista saves og fks min PRO framdrift. Men var vel ikkje så masse annet eg kunne gjort? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Vet noen om det kommer en patch som tar for seg linjedommerens reaksjonsevne? Jeg var i offside i den 21. runden i 2015-sesongen, men det ble ikke blåst før 2. runde i 2021. Dessuten, noen ting som må fikses fort; - Du kan ikke lagre beskjeder i karrieremodusen fordi alle beskjedene havner der og forsvinner etter 2 uker. - Energi/form betyr ikke noe, fordi spillerne som starter på innbytterbenken får noen ganger 100% når du går inn i menyen under kampen. - Hvorfor kunne du se de 10 seneste og de 10 største overgangene tidligere, nå kan du bare se 3 av hver? - Jeg (United) spilte med Fellaini og Baines mot Everton, Shaw mot Southampton og mot Aston Villa som jeg solgte Anderson til. Ikke en eneste gang ble de buet på og ikke en eneste gang nevnte kommentatorene det. - Jeg spilte med United mot Arsenal, Chelsea, Liverpool og City og ikke en døyt ble sagt om hvilken spesiell kamp det var. Unntaket var City-kampen hvor stemmen under introen sa at dette var et møte mellom "Manchester-gigantene". Dette er det første året hvor jeg faktisk har hatt følelsen av at karrieremodusen bærer preg av latskap. Altså, det har alltid vært mangler, men det er noe med typen mangler i år som gjør at det minner mer om at de rett og slett har latt være å sjekke. Og med "fort" mener jeg innen et par-tre uker. Endret 30. oktober 2014 av Patrick123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå