Espp Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Har bare spilt Online pro i dag og jeg må si at det er deilig å kunne ta ut keeper. Dessverre blir det ofte tull med det hvis man spiller drop-in, for det er alltids noen som har funnet ut at man kan ta ut keeper hele tiden. Alt i alt en meget velkommen oppdatering Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Bare spill når du selv er kaptein. Altfor stor sannsynlighet for at kapteinen ødelegger kampen fullstendig. Ikke spill når noen har valgt GK heller. Mister lysten til å spille drop-ins når man stadig får under 6.0 pga håpløse medspillere. Synd man ikke lenger kan joine random klubber fra drop-ins. Så da må man velge mellom å spille med apekatter eller ikke spille i det hele tatt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Bare spill når du selv er kaptein. Altfor stor sannsynlighet for at kapteinen ødelegger kampen fullstendig. Ikke spill når noen har valgt GK heller. Mister lysten til å spille drop-ins når man stadig får under 6.0 pga håpløse medspillere. Synd man ikke lenger kan joine random klubber fra drop-ins. Så da må man velge mellom å spille med apekatter eller ikke spille i det hele tatt. Har ganske mange kamper i drop-in nå og har bare opplevd 2-3 ganger at kampen blir totalt ødelagt av kapteinen. Første gangen skjønte ikke noe som helst, pilene ville ha meg bak som midtstopper når jeg var RCM. Skjønte det etter 20-25 min i spillet, og da fullførte jeg bare som CB. Gikk ikke så bra, men det gikk jo.. Det aller verste er hvor latterlig mange småunger som spiller spillet. Hater å høre på at de tror det er så tøft å banne hele tiden. Noen burde fått vasket kjeften med såpe! Tar bare ut øreproppen når jeg opplever det. Opplever veldig sjeldent å få under 6 i rating, det er liksom målet mitt når jeg spiller drop-in. Når jeg spiller dårlig / under pari bruker jeg å ha rundt 6. Har oftere 6.5 enn jeg har 8-9, men sånn må det bare være. Sakte men sikkert blir jo spilleren min utviklet! Trives veldig godt på midten og føler at det er rollen som passer meg. Har testet spiss en del ganger, men da får jeg "presset" på meg for å skåre - og det liker jeg tydeligvis ikke.. CM, CDM og CB er rollene jeg liker best Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hvor er Online Pro spillet?? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Problemet er at man kan få under 6.0 pga andres inkompetanse, selv om man selv har spilt en bra/ok kamp, ettersom EA opererer med lagstraff. Får som regel bra match rating når jeg spiller i en klubb, i hvert fall når formasjonen og posisjonen passer meg, og så faller snittet mitt når jeg spiller for mange drop-ins. Demotiverende når man får under 6.5 i flere kamper på kort tid. Endret 20. oktober 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Problemet er at man kan få under 6.0 pga andres inkompetanse, selv om man selv har spilt en bra/ok kamp, ettersom EA opererer med lagstraff. Får som regel bra match rating når jeg spiller i en klubb, i hvert fall når formasjonen og posisjonen passer meg, og så faller snittet mitt når jeg spiller for mange drop-ins. Demotiverende når man får under 6.5 i flere kamper på kort tid. Litt enig, men betyr ratingen noe sånn ellers enn at du selv kan se den? Mitt gjennomsnitt ligger på 6.9, og det er med bare drop-in. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Problemet er at man kan få under 6.0 pga andres inkompetanse, selv om man selv har spilt en bra/ok kamp, ettersom EA opererer med lagstraff. Får som regel bra match rating når jeg spiller i en klubb, i hvert fall når formasjonen og posisjonen passer meg, og så faller snittet mitt når jeg spiller for mange drop-ins. Demotiverende når man får under 6.5 i flere kamper på kort tid. Litt enig, men betyr ratingen noe sånn ellers enn at du selv kan se den? Mitt gjennomsnitt ligger på 6.9, og det er med bare drop-in. Ratingen vi får er litt misvisende, men rating og statistikk er det eneste som kan gi en indikasjon på om en spiller er god eller dårlig (med mindre man har sett personen spille og vet at disse tallene lyver). Akkurat nå har jeg 6.7 på den brukeren hvor det har blitt flest drop-ins. Det er helt greit, men vil helst ikke noe lavere enn det. De fleste kampene som CDM. Jeg er ikke så opptatt av hva andre synes om tallene mine (gjelder også man of the match, pasninger, taklinger...), men er selv opptatt av at de skal se ok ut. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Er enig på at tallene kan lyve. Enkelte kan gjøre en kjempejobb og ha lav rating pga. laget eller fordi han kanskje ikke bidro med assisst eller mål. Motsatt kan en spiller flyt på laget og skårer et mål eller to, uten å bidra med noen som helst ellers ha kjemperating. Det skal sies at jeg syns systemet fungerer ganske bra, og jeg vet ikke hvordan de kunne gjort det bedre. En ting jeg ønsker inn er poeng for å dekke rom/ballbane på motstander. Det er en viktig jobb vi ofte ser i virkelig fotball, men kanskje det blir for vanskelig å få til. Kan svært lite om hvordan spill lages! Har bare 6 eller 7 mål på mine kamper og 12-15 (husker ikke i hodet) assisst på alle kampene jeg har spilt, men litt over 500 pasninger tror jeg. Liker å være med bygge opp spillet, eller bryte ned motstander Edit: kan legge til at jeg skulle ønske man fikk litt ekstra rating når man var tredje sist på ballen. Det er gjerne den ene gjennombruddspasningen som åpner opp. På irritasjons listen min kan jeg adde til at: rett bak det å høre 1-3 småunger banne og rope rare ting mens man spiller, finner du individualistene som skal drible seg gjennom gang på gang, uten å sentre en eneste gang. Det er ganske mange ting man kan bli oppgitt over i Pro Clubs altså.. Endret 20. oktober 2014 av Espp Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Fikk nettopp 6.0 som CB i en drop-in. 14/14 passes completed, 6/6 dribbles completed, 1/1 tackles won (bare RB i forsvarsfireren som hadde flere enn ett taklingsforsøk visstnok). Spilte en god kamp, men det har null betydning når man taper. Jeg må antagelig begynne å drite i ratingen, jeg vet jo at det ikke bare er min skyld at den er så dårlig. Blir for dumt om det skal gå flere dager mellom hver gang jeg får spilt, bare fordi jeg ikke har noen klubb å spille for på den brukeren. Vår beste spiller hadde 14/25 passes completed, uten mål eller assists. Herlig. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Ser den. Jeg bestemte meg ganske tidlig for å ikke bry meg så mye om den. De fleste kamper ender med 6-7 i rating. Noen opp på 8-9,og andre ned på 5-tallet. Hvis man vil spille mest mulig for å få utviklet spilleren sin må man bare drite i det. Det er så sinnsykt mange som ønsker å utvikle dribleferdighetene sine, eller langskudd at man bare må overse det. Skulle ønske det var to forskjellige ratinger (er det kanskje det?) for drop-in og club. Da betyr det jo ingenting. Har lite erfaring med club. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Ser den. Jeg bestemte meg ganske tidlig for å ikke bry meg så mye om den. De fleste kamper ender med 6-7 i rating. Noen opp på 8-9,og andre ned på 5-tallet. Hvis man vil spille mest mulig for å få utviklet spilleren sin må man bare drite i det. Det er så sinnsykt mange som ønsker å utvikle dribleferdighetene sine, eller langskudd at man bare må overse det. Skulle ønske det var to forskjellige ratinger (er det kanskje det?) for drop-in og club. Da betyr det jo ingenting. Har lite erfaring med club. Man har bare en samlet rating for alle kamper. For meg er statistikk viktigere enn å forbedre spilleren, men er som sagt litt vesentlig å få spilt ofte nok. Jeg pleier som regel å få dårligere rating som CB enn som CDM, selv om jeg spiller helt ok som CB, men synes det er greit å få spilt litt CB av og til. Når jeg går inn i en kamp som CB vet jeg egentlig at jeg ødelegger snittet mitt. Endret 20. oktober 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
uggy Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Er live på PS4. 233 MB Noen som vet om denne er ute på xbox one også ? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Sto på twitter den skulle komme snart Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 hadde ikke fått noe update i dag tidlig hvertfall. Dere som har spilt på PS4, er det forskjell? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Har ikke merket noe spesielt.. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Ikkje noko anna enn at keeperen kan gå ut, men eg ynskjer alle patchar velkomne så lenge dei har minst 1 forbetring. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Ikke merka noen særlig endring. Har lagt spillet i innbytte-haugen min og så blir Fifa 16 prøvd før kjøp... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Problemet mitt er at jeg ønsker å spille fotballspill, og så lenge FIFA har monopol kjøper jeg det hvert år. Jeg ønsker en sterk konkurrent til FIFA mer enn velkommen! PES er ikke i nærheten, dessverre. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Det er vel også grunnen til EA forbedrer FUT mer enn gameplay fra år til år. Konkurranse er det sunneste som finnes. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Man har bare en samlet rating for alle kamper. For meg er statistikk viktigere enn å forbedre spilleren, men er som sagt litt vesentlig å få spilt ofte nok. Jeg pleier som regel å få dårligere rating som CB enn som CDM, selv om jeg spiller helt ok som CB, men synes det er greit å få spilt litt CB av og til. Når jeg går inn i en kamp som CB vet jeg egentlig at jeg ødelegger snittet mitt. Men da skjønner jeg litt mer om hvorfor du ønsker bra rating da Jeg tenker at det viktigste er å utvikle spilleren først, så kan man briljere etterpå, men det skal godt gjøres å snu en dårlig rating - nesten umulig kan jeg tenke meg! Det er vel også grunnen til EA forbedrer FUT mer enn gameplay fra år til år. Konkurranse er det sunneste som finnes. Det er godt mulig det. Problemet i mitt tilfelle er jo frustrasjonen man møter gang på gang når man ønsker å spille med andre. Tenker da på alle feilene man kan utnytte gang på gang. Når jeg spiller FUT eller Kick-off skårer jeg stort sett på det meste. Det fins 2-3 typer avslutninger man kan bruke om, og om, og om igjen for å skåre mål på. Det er kanskje ikke det største problemet, fordi hvis man kommer fram til mål har motstander feilet uansett, men det blir litt ensformig i lengden Endret 21. oktober 2014 av Espp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå