Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ettersom jeg ikke har x antall hundre timer til å dedikere på Fifa så tenkte jeg å ta en snarvei å kjøpe(med opptjent xp) meg litt bedre skill på pixelfiguren jeg laga, +1 på ballferdigheter osv, hadde ikke så høyt xp nivå så ble bare 2 ferdigheter jeg kjøpte... Denne seansen ente opp i en stor bugg/glitch eller hva jeg skal kalle det. Det som skjer er at jeg unlocker alle bragdene jeg hadde klart fra før av i de 2 første kampene jeg spiller vær gang jeg gjenopptar karrieren min. Nå har spilleren min nå helt sinnssyke skills(112 på avslutninger) og jeg har mistet litt futten på å spille Be a pro. Er dette ett kjent fenomen?

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Kan se ut som EA holder på å slå ned på juksing osv. nå! Ser at kjente spillere som KSI har fått resetet kontoen sin. Typisk coins promotions blir vel tydeligvis straffet. Kjipt for de som har kjøpt FUT coins / solgt. Kan se ut som EA faktisk holder ord.

Samme har skjedd med Bateson87 og Nepenthez, om man skal tro på ryktene. Looong overdue.

Lenke til kommentar

Vel søren meg på tide.. Men det har lite påvirkelse. De kommer til å få cash fra third party anyway og de får progresjonen sin slettet, men returnert FIFA points. Hva jeg synes er morsomt er at de sier at de ble hacket. Å nå dekker de liksom for klubbnavn etc for å skjule at de har fått FIFA points etc returnert, også for å forhindre at EA finner ut av hva de heter på konsollen.

Endret av Kamaaz
Lenke til kommentar

Har en pause fra UT nå. Ble litt lei etter en dårlig periode i 2.Div hvor jeg ikke kom meg til første, og da trengtes en liten pause. Venter enda på å se hvor billig Aubameyang IF blir.

Har spilt en del Online Pro, og har kommet meg til 85 CAM akkurat nå, hvor fokuset er på å spille som en B2B CM. Bytter ofte litt rundt på hva jeg spiller som for å forbedre hele karakteren. Gøy som bare pokker! Hvis jeg skulle bli litt lei det også, får jeg gå en runde til ren seasons Har ikke prioritert det i det hele tatt i år og er bare i 7.div der, noe som gir ganske mange lette kamper. Har brukt det som "rehab" etter jeg har dratt av meg håret i UT :)

Endret av Espp
Lenke til kommentar

På tide at man endelig kan få ut GK i pro clubs. Mest frustrerende tullet på FIFA 15, større problem enn at vi manglet latency bar.

Med mulighet for å joine klubber fra en lobby igjen ville pro clubs vært tilnærmet fikset.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Wow, de har tatt tak i nesten alt med èn oppdatering. Imponerende til å være EA, jeg er overrasket.

- "Tuned legedary difficulty..." --> er alle sluttet å være Messi nå? Please si at det er tilfellet.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Full changelog noe sted?

Edit; Bare en linje til under det på bildet: "Tuned player specific audio speech in all modes"

Mao ser det ikke ut til at de har gjort noe med kollisjoner og ting relatert til det som gjør at du kan få straffe mot deg om du er innafor 1meter nær en spiller som mister balansen etter et skudd i din 16m :/

Endret av Bruce Wayne
Lenke til kommentar

Er ikke dette den andre patchen hvor de fikser søkfunksjonen i karrieremodusen? Har det egentlig vært noen problemer der? Jeg har ikke merket noe.

Ikke jeg heller. Har ikke helt forstått hva som er galt med den. Det skal sies at jeg vet hvem jeg skal handle da, så jeg går bare rett til klubb og legger inn bud. Kanskje det er noe galt hvis man søker etter en spiller elns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...