Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, da betyr det jo ikke mye for meg iallfall. Ingen problem med det. Opplever du ofte at du ønsker å avslutte?

Av og til. Det er som Olehenri sier enkelte kamper hvor det er umulig å spille, selv om man burde ha god connection. Det er også enkelte kamper hvor jeg er lei av å møte Real Madrid.

Lenke til kommentar

Nei! Skårer ofte mål i løpet av første angrep, og på FIFA 14 måtte jeg sentre rundt til klokken var over 5 min.. Hatet det og er veldig glad for at se har fjernet det!

Ikke tilfeldigvis direkte fra avspark? ;)

Endret av mafsa
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei! Skårer ofte mål i løpet av første angrep, og på FIFA 14 måtte jeg sentre rundt til klokken var over 5 min.. Hatet det og er veldig glad for at se har fjernet det!

Ikke tilfeldigvis direkte fra avspark? ;)

Jo, faktisk. Men ikke på den måten du tenker. Alle forventer at man spurter direkte til mål nå, så jeg utnytter at alle forventer det til å heller spille meg gjennom hele dritten :)

Ja, dårlig connection mot motstander som igjen gir lag.

Opplever det veldig sjeldent. Trodde det problemet var fikset med den latancy tingen de la til nettopp?

Ja, da betyr det jo ikke mye for meg iallfall. Ingen problem med det. Opplever du ofte at du ønsker å avslutte?

Av og til. Det er som Olehenri sier enkelte kamper hvor det er umulig å spille, selv om man burde ha god connection. Det er også enkelte kamper hvor jeg er lei av å møte Real Madrid.

Ble så lei det selv at jeg fant andre lag å bruke for å slippe unna. Når man bruker enkelte lag ender man opp med å møte Real eller Barca i 90% av kampene.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Etter at EA la ut den artikkelen om "Show cheaters the red card" så håper jeg ting skulle bli bedre.

Pro clubs har i alle fall vært slik at man enkelte kan booste proen sin +5.

Her om dagen møtte vi en klubb hvor alle spillerne hadde 93+ i overall. Jeg tok da å sendte inn bilder av stats, med brukernavn på de som jukset til EA i håp om at de faktisk skulle ta tak i dette.

Fikk respons av dem i stad, med følgende:

Thank you for contacting Electronic Arts Customer Experience.

Please accept my apologies for the delay in response. I understand that you wish to report against a cheater, who is not playing the game fairly. Obviously, we at FIFA 2015 want the time you spend on the game to be fun and enjoyable, not a load of headaches. Unfortunately, there are always a few troublemakers who just can't let other people have fun. Because of that, we feel it's very important to give every player the ability to get people like that to stop. The way we let you do that is through the report cheat feature. Here is how:

https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/218

Also, I am going to discuss the concern with my supervisor about the action which can be taken against them. Actually, we are well trained to handle account, billing and technical issues so this is quite difficult for us to take an action against them. We may have to forward the concern to our higher authority. For more information, please visit:

http://help.ea.com/in/article/how-to-report-cheating/

We take cheating and harassment reports very seriously and appreciate your helping to make a stronger, safer community for all players.

We will investigate this report and take action in accordance with our Terms of Service. Due to our Privacy Policy, we will be unable to disclose the results of this investigation, or any actions taken against the reported account(s).

If you have any other issues related to EA games then please feel free to contact us again. You can also find answers to common questions on our Help Center at http://help.ea.com, or ask our community experts by visiting Answer HQ at http://answers.ea.com.

Synes det er dårlig at de har så dårlige rutiner på å utestenge folk. De må altså ta dette lenger opp i systemet før de kan gjøre noe. Hvordan forventer de da at folk skal bli utestengt og å få hjelp fra andre om man ikke bryr seg? Det er også kjedelig å se hvordan de prioriterer FUT. Hadde jeg rapportert coin selling eller coin buying vedder jeg 1000 kr på at de samme folkene hadde blitt utestengt. Jeg tok tross alt å la ved bildebevise av spillerne.

Lenke til kommentar

Det driter jeg i. Når man kun blir matchet opp med Real Madrid får det være.

Kunne det vært en ide å hatt en mulighet å velge bort lag som du ikke vil at skal være med når spillet søker etter en motstander?

Bruker Inter ofte, men veksler litt, og møter egentlig veldig variert motstand, bortsett fra at 75% av kampene mine er mot enten Arsenal eller Liverpool. Plusset er at de resterende 25% nesten alltid er forskjellige lag så det er tydeligvis en ganske stor "pool" å hente fra. Jeg har vel møtt Galatasaray 2-3 ganger, men det er det.

Jeg nekter konsekvent å bruke lag som PSG, Chelsea, Barca, osv. fordi du møter de samme 5-6 lagene gang på gang. Hva er det som er så moro med å alltid spille med/mot de samme hver bidige gang? Jeg har ikke brukt 500 kroner for å spille "Bayern vs. Real-simulator 2015".

Lenke til kommentar

Jeg støtter det 100%. Problemet er at folk generelt ikke vil spille mot Real Madrid fordi de er så OP. Da hadde man fort hatt Real Madrid mot Real Madrid. Men det er vel også fair mtp. man møter en med samme utgangspunkt. Jeg skrur iallefall bare av om jeg møter Real Madrid. Det er umulig å stoppe Ronaldo og Bale som bare løper.

Lenke til kommentar

Skulle til å spille litt seasons nå. Så måtte ta den nye oppdateringen først. Nå kan jeg ikke finne en eneste motstander, og får opp NAT- meldingen hver (!) gang. NATen min er satt til moderat, og det har aldri vært noe problem. Noen andre som har det samme problemet etter oppdateringen?

Lenke til kommentar

Har nettopp lest litt gjennom EA sitt FIFA 15-forum og det er godt å se at pubertale, hormonelle 13-åringer alltid vil være seg selv. Herrejemini for noe klaging. Greit, FIFA har alltids noen problemer, men det erbare et spill og kun fordi det har enkelte problemer så betyr det ikke at spillet er totalt ubrukelig.

Jeg tror at du muligens, kanskje, om du vred armen deres, betalte dem godt nok og tvang dem "at gun point" så kunne de muligens gå med på at ebola og aids (ebolaids? aidsola?) er verre en FIFA.

Lenke til kommentar

Liker hvor urealistisk Career mode er.

Spiller med Liverpool og har spilt ferdig 1 sesong. Er nå midt i sommervinduet til andre sesong. På disse 3 vinduene har jeg kjøpt Benzema, Falcao, Matuidi, Hummels, Dani Alves, Alaba, Laporte, Carvalho, Grosskreutz og Dæhli som jeg kommer på i farta. Har solgt Benzema (kjøpt i første vindu, solgt igjen nå) og Balotelli + en del reservespillere og unggutter.

Lenke til kommentar

Du jo ikke kjøpe alle de spillerne... Jeg føler at mye av kritikken mot FIFA kommer av at folk har en ide om at dersom muligheten er der, så de ta den.

Du kan vinne 2-0 ved etablert angrep, men om du kan vinne 4-0 ved kontringer og gjennombrudd så må du jo gjøre det i stedet for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...