MartinF Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Justice in the end: 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Syv gule kort i første omgang: Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ja, men var litt i overkant spør du meg. Tipper at fem av de kom de første 20 minuttene, og kun et par av de kvalifiserte til gult i min bok. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ja, men var litt i overkant spør du meg. Tipper at fem av de kom de første 20 minuttene, og kun et par av de kvalifiserte til gult i min bok. Kortbruken er jo diskutert i hytt og pine i dette spillet. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Da er oppdateringen kommet til ps4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Herrefred. De har fortsatt ikke klart å fikse slik at bildet passer til TV skjermen. Er det her virkelig mulig?!?! Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 • Fixed ‘search-by-name’ functionality in Career Mode. • Added the latency indicator to FIFA 15 Ultimate Team so fans can view health of connection before entering an online match. • Improved set-piece cameras in Online Seasons for Guest players. • Corrected home crowds in Match Day Live matches. • Fixed occurrences where post-match menus do not appear after a FUT Single Player Season match. • Fix to hospitality upgrades in Career Mode and Pro Clubs. • Improved stability when players change their set-piece taker. • Fixed occurrence where Reserves not brought into Season matches. On the topic of the PS4 lag issue, there's this note: We believe we have made progress in our on-going investigation of the stuttering issues currently affecting a small percentage of PS4 users. If you’re affected by this issue please you can help us with our investigation by providing details to @EASPORTSFIFA on Twitter. If you are still experiencing lag on the PS4, we did post a potential fix for it here. You can read the announcements on the EA Forums. No word as yet on a patch for Xbox 360/PS3. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Herrefred. De har fortsatt ikke klart å fikse slik at bildet passer til TV skjermen. Er det her virkelig mulig?!?! http://manuals.playstation.net/document/en/ps4/settings/areasettings.html Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Herrefred. De har fortsatt ikke klart å fikse slik at bildet passer til TV skjermen. Er det her virkelig mulig?!?! http://manuals.playstation.net/document/en/ps4/settings/areasettings.html Det er ikke noe fix. Den er stilt inn korrekt. Det er kun FIFA 15 som har det problemet. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Herrefred. De har fortsatt ikke klart å fikse slik at bildet passer til TV skjermen. Er det her virkelig mulig?!?! http://manuals.playstation.net/document/en/ps4/settings/areasettings.html Det er ikke noe fix. Den er stilt inn korrekt. Det er kun FIFA 15 som har det problemet. Åja,jeg hadde det slik at tv-bildet var zoomet inn på den ene tv'en her i huset..Da virket det å stille tv-bildet der. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Herrefred. De har fortsatt ikke klart å fikse slik at bildet passer til TV skjermen. Er det her virkelig mulig?!?! http://manuals.playstation.net/document/en/ps4/settings/areasettings.html Det er ikke noe fix. Den er stilt inn korrekt. Det er kun FIFA 15 som har det problemet. Åja,jeg hadde det slik at tv-bildet var zoomet inn på den ene tv'en her i huset..Da virket det å stille tv-bildet der. Endra på tv-bildet jeg også, da ordna det seg. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Da var oppdateringen ute. Sikkert den eneste vi ser for dette spillet. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ingen gameplay forbedringer ? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Faen hvor bra det er når den fantastiske kollisjonsmotoren i dette spillet slår inn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Added the latency indicator to FIFA 15 Ultimate Team so fans can view health of connection before entering an online match Bra det da.. http://www.vg247.com/2014/10/14/fifa-15-gets-its-first-update-on-ps4/ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Imponerende arbeid EA har gjort på 4 uker ja. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Håper at EA legger inn igjen slik at man kan leave innen 5 minutter igjen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Nei! Skårer ofte mål i løpet av første angrep, og på FIFA 14 måtte jeg sentre rundt til klokken var over 5 min.. Hatet det og er veldig glad for at se har fjernet det! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Tenker mest på før det blir mål. Om det er 0-0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå