Dapper Chap Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg ser også at det er mye kritikk mot spillet, er det da vits å kjøpe det hvis man kun spiller karrieremode? Om du er i tvil så er mitt tips å IKKE kjøpe det. Dersom du absolutt vil ha det så go ahead, men jeg mener det er et av de verste FIFA (kanskje det verste) noen sinne. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 FIFA er uten tvil et av de mest "ukomplette" spillene som lanseres. EA gjør seg aldri ferdig med noe før de hopper på noe nytt. Dermed får man masse ting som bare virker sånn 90%. Ufattelig dårlig gjennomført til tider. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hei. Tenkte jeg skulle kjøpe Fifa 15, men så er det slikt at jeg ikke har spilt siden "12. Det jeg da lurer på er hvordan er det å spille karrieremode? Spilte som oftest det når jeg hadde F12. Jeg ser også at det er mye kritikk mot spillet, er det da vits å kjøpe det hvis man kun spiller karrieremode? Da tror jeg du kan ha det gøy. Den er gjort mange ganger bedre i år enn tidligere år. Spiller mest online selv, men har hatt en sesong eller to på karriere, og jeg har kost meg Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hei. Tenkte jeg skulle kjøpe Fifa 15, men så er det slikt at jeg ikke har spilt siden "12. Det jeg da lurer på er hvordan er det å spille karrieremode? Spilte som oftest det når jeg hadde F12. Jeg ser også at det er mye kritikk mot spillet, er det da vits å kjøpe det hvis man kun spiller karrieremode?Da tror jeg du kan ha det gøy. Den er gjort mange ganger bedre i år enn tidligere år. Spiller mest online selv, men har hatt en sesong eller to på karriere, og jeg har kost meg Samme her. Bortsett fra én ting. Forskjellen mellom enkelte av vanskelighetsgradene er ganske store og det kan være litt frustrerende å gå opp et hakk fordi AI fører veldig mye ball og det er utfordrende å forsvare seg frem til du skjønner hvordan det gjøres. I likhet med deg som spurte er det mange år siden jeg spilte FIFA og jeg kan trygt si at dette er den beste karrieremodusen jeg har vært borti. Det er en ting til jeg er litt usikker på og det er om unge spilleres utholdenhet og andre fysiske egenskaper ikke øker i takt med alderen. Er flere jeg har kjøpt og skapt selv som alle har det tilfelles at de har veldig dårlig stamina og merkelige workrates (spiss med low på attacking og high defending, og omvendt). Men det er mulig det er meg som har tabbet meg ut litt her og ikke lagt merke til det da jeg kjøpte/skapte de. Har heller ikke funnet noen nye unge spillere som har spesielle egenskaper som mange av de beste "ekte" spillerne har. Dette er imidlertid småplukk som ikke har fjernet noe av spillegleden for meg ennå, det hadde bare gjort karrieredelen enda bedre hvis utvikling av unge talenter hadde vært bedre. Men som sagt, jeg har egentlig ikke spilt lenge nok til å danne meg en bastant mening om det. Skal undersøke det litt mer Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 FIFA er uten tvil et av de mest "ukomplette" spillene som lanseres. EA gjør seg aldri ferdig med noe før de hopper på noe nytt. Dermed får man masse ting som bare virker sånn 90%. Ufattelig dårlig gjennomført til tider. Utrolig frustrerende ettersom med konseptet til FIFA så har de potensiale til å lage et fantastisk spill. Synd at de aldri gidder. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Synes Fifa 15 er veldig bra jeg. Forstår ikke hvorfor spillet er det dårligste noensinne. Vil nok si at fifa 14 var mye dårligere. Men isåfall så er det en ting jeg ikke liker med fifa 15 og det er returene fra keeperene. Er ofte returer fra keeperene som jeg mener de burde ta. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Synes Fifa 15 er veldig bra jeg. Forstår ikke hvorfor spillet er det dårligste noensinne. Vil nok si at fifa 14 var mye dårligere. Men isåfall så er det en ting jeg ikke liker med fifa 15 og det er returene fra keeperene. Er ofte returer fra keeperene som jeg mener de burde ta. Returene har alltid vært et problem, kjære deg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg forstår ikke helt hvorfor folk sier at dette er det verste FIFA-spillet de har prøvd. Jeg er veldig fornøyd og koser meg mer enn på flere år. Greit, det er noen ting som kunne vært bedre, men alt i alt syns jeg EA har lagd et temmelig bra spill. Nå har jeg for første gang spilt online i et par uker og har endelig gjort meg opp en mening om det. Helt ærlig, hva er den store hypen? Jeg syns egentlig at karrieremodusen er vel så gøy, om ikke bedre. Jeg liker ideen om å skaffe experience-poeng og gå opp i nivå som gjør at du kan låse opp ting som klassiske drakter, osv., men dette kunne vært utnyttet mye bedre. Jeg syns det er så lite å hente. Jeg kan ikke si at jeg har møtt på noen av de irriterende spillerne som alle prater om, det er langt i fra bare gjennombruddspasninger, men noen er det såklart. Likevel, jeg irriterer meg over at du nesten kun møter de samme lagene og at feiringer og "cut-scenes" er å finne online. Jeg syns det med fordel kunne vært fjernet slik at du ikke må sitte å vente i evigheter bare fordi noen skal feire så lenge som mulig, se alle reprisene og se hele videoen på starten og slutten av omgangen. Nå er det den gratis prøveperioden min omme, og jeg tror kanskje ikke jeg blir å betale for PS Plus. Ja, det er fristende å komme opp i nivå slik at jeg får låst opp flere ting (drakter, all-star lag, osv.), men karrieremodusen er for meg ett hakk over. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Det å spille mot AI og spille mot andre mennesker er to forskjellige ting. AIen er programmert til å ikke utnytte exploits og bugs i spillet, på grunn av at det "egentlig" ikke skal skje. Spiller man kun online merker man seg fort hvilket mønster spillet har. AIen vil aldri drible rett fra midten og inn i mål ved avspark, de vil prøve å trille ball etter hvilken vanskelighetsgrad man har på. Online handler det utelukkende om å få mest mål, og da gjør selvfølgelig alle det de kan for å utnytte smutthull. Kick off buggen er uten tvil den mest brukt til nå, da det er vanskelig å stoppe raske spillere som løper sikk sakk mot mål. I tillegg står keeperen konstant på 5 meteren som gjør at langskudd er utrolig effektivt om man har lært seg teknikken. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Nå har jeg for første gang spilt online i et par uker og har endelig gjort meg opp en mening om det. Helt ærlig, hva er den store hypen? Jeg syns egentlig at karrieremodusen er vel så gøy, om ikke bedre. Jeg liker ideen om å skaffe experience-poeng og gå opp i nivå som gjør at du kan låse opp ting som klassiske drakter, osv., men dette kunne vært utnyttet mye bedre. Jeg syns det er så lite å hente. Det handler jo om hva man liker. Noen liker å spille mot AI og andre mot folk. Jeg personlig finner maskinen veldig kjedelig å spille mot. Det er 0 kreativitet eller forandringer, uansett lag man møter. Når man har lært seg hvordan AI spiller i gitte situasjoner kan man utnytte det gang, på gang, på gang. Det blir for enkelt rett og slett. Når jeg spiller mot folk møter jeg all slags type fotball. Possession, kontring, bakrom etc. I tillegg så liker jeg å vinne mot andre, det gir meg tilfredsstillelse å vinne - noe en seier mot AI ikke gir meg. Ingenting er mer morsomt enn å ligge under med ett mål eller to, for så å snu kampen å se motstander resignere Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg synes fremdeles at Fifa 15 er fantastisk, men det er jo en kjent sak her inne at alle Fifa spill blir slaktet opp i mente hvert år. Jeg storkoser meg iallefall, online som offline.Som i denna matchen her, artig å rundjule en som er stygg i kjeften fra første sekund.http://youtu.be/XFhR8WG6VeA 1 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Fy faen å irritert jeg blir på be a pro dropin greia... Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Det å spille mot AI og spille mot andre mennesker er to forskjellige ting. AIen er programmert til å ikke utnytte exploits og bugs i spillet, på grunn av at det "egentlig" ikke skal skje. Spiller man kun online merker man seg fort hvilket mønster spillet har. AIen vil aldri drible rett fra midten og inn i mål ved avspark, de vil prøve å trille ball etter hvilken vanskelighetsgrad man har på. Online handler det utelukkende om å få mest mål, og da gjør selvfølgelig alle det de kan for å utnytte smutthull. Kick off buggen er uten tvil den mest brukt til nå, da det er vanskelig å stoppe raske spillere som løper sikk sakk mot mål. I tillegg står keeperen konstant på 5 meteren som gjør at langskudd er utrolig effektivt om man har lært seg teknikken. Gøy å se at du kommmer med så mye kritikk når jeg fikk kjeften full av deg og enkelte andre her inne for å komme med kritikk mot spillet for å være dårlig, når det kanskje er det dårligste fifa spillet noensinne. Dere sa " hva du sier stemmer ikke overens med andres anmeldelser". Dette var i early access perioden om jeg ikke husker feil. Å da sa jeg at det er en klar forskjell på å spille mot AI, enn virkelig mennesker. "Feil" og bugs er mer vanlig og oppstår oftere fordi ekte mennesker har en tendelse til å utnytte spillmekanismen. Som du selv sier nå, bare at jeg sa det for en mnd siden selv.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Beklager det, men har litt mer grunnlag for en mening nå enn for 1 måned siden. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Når man fikler med innstillingene for brukerlaget og CPU'en, hvilken vei bør man egentlig stille den for bomskudd? Jeg holder på med en Virtual Pro-karriere og har funnet ut at jeg må gjøre noe med medspillerne mine foran mål, de er forferdelige. Når slideren heter "Bomskudd" er det jo logisk at jo høyere den er, jo mer bomskudd blir det. Men, på informasjonen står det "Øker/reduserer sjansen for at ...", altså at nedover øker sjansen for bomskudd og omvendt. Så hvilken vei er det? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Bomskudd=0-> Lite bomskudd Bomskudd=100-> Mye boskudd Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ah, takk Blir alltid vippet litt av pinnen siden EA snur om på det i teksten. Med bomskudd på 30 fikk endelig Carrol nettkjenning. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hah, jeg slo faen meg akkurat Hjerpseth...! Merker at han er latterlig god til finter og ballkontroll, rein flaks denna seieren her.. Lenke til kommentar
Lucas Pezzini Leiva Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Noen som vet om kampanjer med FIFA 15 + PS4? Skal investere i bedre livskvalitet, men vil helst komme billigst mulig fra det For øvrig vurderer jeg kjøp av Ultimate Team-versjonen av spillet, men vet ikke om det lønner seg. Help plx! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hvis du kommer til å spille UT, så er nok UT-versjonen å anbefale. Har ikke sett noen kampanjer forøvrig, men de pleier vel å komme etter hvert. Skal dog også sies at jeg ikke har lett noe spesielt heller. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå