Emils. Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 http://forum.ea.com/uk/posts/list/2955705.page Elendig patch. Da fortsetter jeg pausen min fra spillet inntill de klarer å fikse det, som sikkert aldri skjer. Dette var hvertfall mitt siste FIFA på lang, lang tid. Mye av det blir nok aldri patchet heller. Det er dessverre kodet for dypt inn og er vanskelig å gjøre en forandring uten å måtte gjøre om veldig mye. Som vil si at det er dyrt + at det tar veldig lang tid. FUT er uansett første pri for EA. Keepere som står feil posisjonert (ødeleggende for gameplay) < FUT laster 1 sekund for sakte Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Du treffer virkelig Emils. Helt enig i alt. Trenger 4 patcher på rappen imo. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Skjer ikke. FIFA 14 på PS4 fikk en patch i løpet av hele perioden. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 CB 94? Jepp. Lurer på nøyaktig hvor mye han har glitcha. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Merkelig at det skal være mulig å glitche så mye online på FIFA. Har de ingen grense på hvor høy OVR spillere kan bli? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Vet ikke hvor mye det er mulig å glitch'e, men det finner man nok ut ved å bla seg igjennom leaderboards... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Det er den karrière pro glitchen som fortsatt funker. Merkelig må jeg si. Man får enten +3 eller +5 i boost. Så og si alle bruker den. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg spurte tidligere i tråden om det er mye forskjell på oldgen/newgen Fifa15. Kan selv bekrefte at det er mye forskjell. Både grafikk (strengt tatt ikke så overraskende da ), menyer og selve spillopplevelsen er annerledes. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg har problemer med lagging når jeg spiller ultimate team. Jeg har prøvd å tatt av UPNP i ruter settings, men funker fremdeles ikke. Slo det på igjen isted, men ingen endring. Noen andre som har problemer med det? Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 online problemer igjen ? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Det er Sony som har noko vedlikehaldsgreier. Utruleg irriterande. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 I helga ? det er veldig spesielt Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 I helga ? det er veldig spesielt Spesielt ja, men er det virkelig nødvendig så synes jeg det er greit at de fikser det med en gang. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Det er vel for å fikse DriveClub. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Synd det skal gå utover oss som ikke spiller det. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Takler ikke det lagging problemet. Endret 12. oktober 2014 av winmedi Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 EA er en stor pose dritt. Har klaget flere ganger på at gjenstander jeg har kjøpt ikke er mottatt, uten resultat. Snart over en uke siden jeg tok kontakt første gang. Har ikke fått et svar engang. Får bare vente å se hvor lang tid det tar. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Hei. Tenkte jeg skulle kjøpe Fifa 15, men så er det slikt at jeg ikke har spilt siden "12. Det jeg da lurer på er hvordan er det å spille karrieremode? Spilte som oftest det når jeg hadde F12. Jeg ser også at det er mye kritikk mot spillet, er det da vits å kjøpe det hvis man kun spiller karrieremode? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Er i grunn ingen vits å kjøpe det uavhengig hva du spiller. Spilte spillet de første dagene, utrolig skuffende spill Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Bare jeg som synes 15 er bra? Det er en del bugs som jeg ikke skjønner, men overall synes jeg det er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå