Madridista1212 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 noen flere enn meg som har merket at en del ansikter som var på fifa 14, ikke er der nå. for eksempel hadde Giovanni dos Santos ansiktet sitt på fifa 14, fifa 15 er det kun et ansikt som fifa har laget. Spiller han ikkje i spansk første divisjon? Er vel ikkje så mange som har "ekte" ansikter i lavere divisjoner? Han spiller for Villareal som spiller i La Liga Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Stemmer, my bad, gikk frå Mallorca ifjor ja.. Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) noen flere enn meg som har merket at en del ansikter som var på fifa 14, ikke er der nå. for eksempel hadde Giovanni dos Santos ansiktet sitt på fifa 14, fifa 15 er det kun et ansikt som fifa har laget. La merke til at både Antonio Candreva (Lazio) og di Natale (Udinese) har fått genererte ansikt; når begge hadde konstruerte fjes i fjor. Var litt irriterende ettersom det er spillere fra Serie-A jeg bruker mest. Nysgjerrig på hva grunnen kan være. Må man han lisensiering for ansikt også? Endret 7. oktober 2014 av Bratbakk Lenke til kommentar
uggy Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 noen flere enn meg som har merket at en del ansikter som var på fifa 14, ikke er der nå. for eksempel hadde Giovanni dos Santos ansiktet sitt på fifa 14, fifa 15 er det kun et ansikt som fifa har laget. La merke til at både Antonio Candreva (Lazio) og di Natale (Udinese) har fått genererte ansikt; når begge hadde konstruerte fjes i fjor. Var litt irriterende ettersom det er spillere fra Serie-A jeg bruker mest. Nysgjerrig på hva grunnen kan være. Må man han lisensiering for ansikt også? de gikk jo ut å sa at de hadde fått "full" lisens på seria A .. snodig .. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 De bruker vel ny spillmotor i fifa 15. Kanskje de ikke kan føre over de gamle fjesene. Og da har de valgt å ikke prioritere spillerne dere nevnte Lenke til kommentar
uggy Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 spillmotoren er vell den samme som ble brukt på next-gen fifa 14 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Er har kommet med update til PC. Er ikke det litt fucka? Mtp. konsoll har flest spillere. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Er det flere her som spiller karrieremodusen enten som spiller eller manager? Har prøvd begge deler og er passe fornøyd. Spiller-biten føler jeg har tatt et par seg tilbake fra FIFA13, men alt i alt er det greit nok. Manager-modusen med tanke på spillerkjøp er derimot helt ny for min del. Jeg liker det at du faktisk må speide på spillere for å finne ut hvor gode de er, det er mye mer realistisk, men det er likevel noen ting jeg irriterer meg over (usammenhengende og knotete vrøvl følger); - Det burde vært mulig å søke gjennom rapportene eller vanlig spillersøk. Jeg syns det er bra at du ikke kan lete etter noen som er helt på milimeteren det du leter etter, men si at en spiller har 70-80 i avslutning. Altså, han er etter eller annet sted i mellom, du vet bare ikke helt hva ennå. Spillet vet at han ikke har over 80, men pdd. har han maks det. Altså, helt til du finner mer ut om han så vil han fortsette å dukke opp i spillersøket hver gang du søker etter noen med maks 80. - I og med at du kun får opp spillere med etternavn som begynner på A og har ekstremt begrensede muligheter til å filtrere søket så ser jeg nesten ikke helt poenget. Det hadde vært bedre om du kunne lagt inn noen "klausuler" a'la speiderinnstruksjonene. Si at du vil få opp alle spillere som er raske, eller at du vil søke på kraftpluggene, osv. - Du kan ennå ikke se toppscorerlister fra andre ligaer. - Du kan ennå ikke se lagene til de andre i de andre ligaene, det må du søke opp i spillersøket. Greit nok, MEN dette er ikke noe du kan i spiller-modusen så du har ikke peiling på om du går til en klubb hvor du blir soleklart først i køen eller om du har ørten spillere foran deg. - Jeg har gitt speiderne mine beskjed om å lete etter lovende spillere i alle posisjoner, maks 21 år. De finner en god del, men bare ett problem... "Lovende" er meget individuelt. Dette er det punktet som skuffet meg mest; du har absolutt ingen mulighet til å se hvor god speideren tror spilleren blir! Speiderne mine har funnet spillere som både har 72 eller 82 som maks. Problemet er bare at du kan ikke se noen forskjell på dem med tanke på potensiale! EA, hele poenget med speiding er jo å gi noen antydninger om hvorvidt en spiller er verdt å satse på! Akkurat nå er det eneste de har gjort å gi deg en unødvendig omvei for å se hvor gode de er nå! (Merk, dette gjelder ikke juniorspeidingen, den ser ut til å være som før. Bra). Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 http://forum.ea.com/uk/posts/list/2955705.page Hello, FIFA fans. You may have noticed that the first post-launch title update for FIFA 15 is now available on the PC. We are hoping to issue a similar update on Xbox One and PS4 in the near future. The update is available to download via Origin. Please be sure to download the update to properly match up online against other players who have already downloaded the update. This update addresses issues that you, the FIFA community, have brought to our attention and includes the following: • Added the latency indicator to FIFA 15 Ultimate Team so fans can view health of connection before entering an online match. • Improved set-piece cameras in Online Seasons for Guest players. • Corrected home crowds in Match Day Live matches. • Fixed occurrences where the player would be unable to progress at the end of a FUT match due to the post-match menus not appearing. • Fix to hospitality upgrades in Career Mode and Pro Clubs. • Addressed exploit where players could infinitely switch kick-takers on set-pieces • Fixed occurrence where changes to the Subs and/or Reserves are not brought into Season matches • Fixed issue where non-user controlled players run to the kick-off circle at the start of a match. (PC Only) • Fixed occurrences where players couldn’t progress through the Virtual Pro creation. (PC only) Our commitment to improve the FIFA 15 experience is ongoing, and regular feedback from our fans helps us prioritize and identify future improvements. Thanks again for your continuous feedback on Twitter, Facebook, and the EA Forums. We’ll continue to provide you with information through those channels as and when it becomes available. Thanks, The FIFA Team Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Eneste positive for meg er at latency baren kommer tilbake.. Altså ikke noe update på selve spill mekanismen på konsoll. Kick off abusing og generelt mange andre feil blir ikke rettet opp enda. Små skuffende, men regner med at det ikke er bare bare og fikse disse problemene, kommer muligens om en mnd tid, får man vel håpe. Jeg liker bare FIFA 14 mer og mer, det var faktisk spillbart, eneste de kunne fikset på var at heading var op.. Nå er det bare pace som gjelder og hvem som kan slå en gjennombruddspasning best og løpe slalom gjennom forsvaret. Jeg er glad COD og Halo kommer snart, da blir FIFA fort glemt.. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg synes jo mer jeg spiller jo verre blir det. Spillet er rett og slett jævlig. Og den patchen som blir nevt lengere opp er jo ingenting. Jeg kan ikke skjønne annet enn at de må nærmest lage spillet på nytt for å fikse alle problemene. Det frister å lage ei lang klageliste med alt som er ræva, men alt har jo blitt nevnt og gjerne 10 ganger og. Fifa 14 hadde sine skavanker, men det var i det minste gøy. dette her er bare tragisk Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Synes fortsatt det er sykt gøy. Ihvertfall når jeg spiller mot broren min som er på samme nivå som meg. Noen ganger har vi kamper som er 0-0 helt til 120 min og noen ganger kan vi ha kamper der en vinner 4-3 og sånt. Merker et par bugs her og der men ødelegger aldeles ikke spilleopplevelsen. Mye mye bedre enn statiske og urealistiske FIFA 14. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Hvor vanskelig er det å fikse fordelen ved offside egentlig? Det er så kjipt når man bryter ballbanen og slår en ball opp igjen til spissen, men så velger heller dommeren å trekke situasjonen tilbake og dømme dødball. Fordel ved slike ting finnes ikke i FIFA 15. Frustrerende til tider. Lenke til kommentar
Shakey Jake Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Har ikke kommet inn på EA-serverne siden fredag (the ea servers are not available at this time). Noen som sliter med det samme, eller vet om en mulig løsning på problemet? Spiller på xbox 360. Lenke til kommentar
Shakey Jake Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Har ikke kommet inn på EA-serverne siden fredag (the ea servers are not available at this time). Noen som sliter med det samme, eller vet om en mulig løsning på problemet? Spiller på xbox 360. Ingen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Jeg må bare spise ordene mine. Jeg har skrytt opp det spillet her, men nå har det gått 2 uker og så og si alle har sett hvilken retning spillet har tatt. Det er uten tvil det mest pace-baserte FIFA spillet så langt. Pace er så og si alt som betyr noe. Sikk sakk med raske spillere mot mål er gull i dette spillet. Park the bus + 5 bak + pace på topp = garantert suksess. Forferdelig kjedelig nivå EA har valgt å lage FIFA på. Det er flere exploits i år enn i fjor. I fjor hadde man kick off, og headinger. I år får man straffer på alt, kick off greia er lettere i år, driblinger er OP, dommerne har aldri vært dårligere, keeperne har aldri sluppet inn flere langskudd, AIen er kanskje den dårligste på lenge (tenk at de har next gen AI som er så dum..) og det har aldri vært lettere å løpe forbi folk Skal man sette karakter på spillet er vel det: 5 av 10. EA har uten tvil fokusert på det visuelle ved denne releasen. Endret 9. oktober 2014 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Har ikke kommet inn på EA-serverne siden fredag (the ea servers are not available at this time). Noen som sliter med det samme, eller vet om en mulig løsning på problemet? Spiller på xbox 360. Ingen? Kan være at du må åpne noen porter på ruteren. Prøv dette: http://help.ea.com/no/article/what-online-ports-should-i-open-for-fifa-15/ Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 http://forum.ea.com/uk/posts/list/2955705.page Elendig patch. Da fortsetter jeg pausen min fra spillet inntill de klarer å fikse det, som sikkert aldri skjer. Dette var hvertfall mitt siste FIFA på lang, lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå