barezell Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 har fått straffe imot på at motspilleren tar 360 finta inn i meg uten at jeg styrer karen engang:p Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Virker som at folk ikke bryr seg nok om hva som skjer med spilleren deres i drop-ins, evt har de ikke lyd på eller skjønner ikke et ord engelsk. Jeg skulle ta et frispark fra rett utenfor 16-meteren, men en på mitt lag prøvde å blokkere skuddet. Ga klar beskjed om at han kunne fjerne seg eller spille resten av kampen som LB (han var LW). LB it was. Ser nå etter kampen at han ble motm. 8.0 selv om han var feil posisjonert (han spilte likevel i angrep) i mer enn en omgang, hadde 4/8 på skudd, 3/7 på pasninger og 10/19 på driblinger. Scora to mål, men utenom det presterte han mao ganske dårlig. Flott at alt funker som det skal... Vi tapte 4-2 og han skal jo ha blitt trukket en del for det. Endret 6. oktober 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Flere som har problemer med at den ene midtstopperen hele tiden er i angrep? Han ligger oppe ved S/SOM under hele kampen, selv om instruksjonene er å holde tilbake når det er angrep Hva er workraten til midtstopperen? Vet ikke om det har noe å si, det er alltid venstre midtstopper som kommer opp, uavhengig hvem av dem jeg velger som skal være på den posisjonen. Boateng kommer opp for meg helle tia Har han som venstre Endret 6. oktober 2014 av Noiz Lenke til kommentar
hunterico Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Flere som har problemer med at den ene midtstopperen hele tiden er i angrep? Han ligger oppe ved S/SOM under hele kampen, selv om instruksjonene er å holde tilbake når det er angrep Hva er workraten til midtstopperen? Vet ikke om det har noe å si, det er alltid venstre midtstopper som kommer opp, uavhengig hvem av dem jeg velger som skal være på den posisjonen. Boateng kommer opp for meg helle tia Har han som venstre ikke fordi du spiller "all out of attack"? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Helt latterlig at kick off glitchen enda er der.. Skal det være ny kick off glitch hvert år? 14 så var det bare å slå langpasning så var du gjennom, nå kan du bare løpe.. Får til å langpasninger jeg også nå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 En ting som har irritert meg i 2 år med FIFA nå er taklinger på ball som resulterer i rødt kort. Dette var et stor problem på FIFA 14 for meg, og det ser dessverre ut til at EA har gått rundt grøten og ikke fikset dette. http://youtu.be/RLSKWXn1dxI Den taklingen i videoen ga direkte rødt kort. Jeg synes jeg treffer rett på ball og skjønner ikke hvorfor jeg får direkte rødt (jeg forstår at det røde er et resultat av at jeg er bakerste mann og dermed skal ha rødt), men det er da virkelig ballen som tas og ikke spilleren? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Noen som merker forskjellen på keeperen ved one-on-one situasjoner og langskudd? Ved one-on-one vil keeperen redde skudd i alle vinkler. Keeperen vil ikke engang reagere når du skyter fra midtbanen. Jeg har sluppet inn ganske mange mål fra kick-off. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ser nå etter kampen at han ble motm. 8.0 selv om han var feil posisjonert (han spilte likevel i angrep) Det er her eg lengtar tilbake til CS med gode gamle votekick. Etter å ha spelt mykje Pro Clubs i det siste vil eg ikkje sei at det er så fullstendig øydelagt som mange skal ha det til. Koser meg eigentleg gløgg utan å irritere meg så mykje over spelet. Riktignok har eg ikkje vore i 6.div og oppover endå, det er kanskje der pacerottene befinn seg. Det mest markante irritasjonsmomentet som må ordnast noko med er GK-en. Det er ein vandrande bug heile fyren til tider som er poengtert til det uendelege i denne tråden. Finn ingen annonserte patcher, men i fjor brukte vel EA ca. ein månad på å fikse headeproblematikken(som forøvrig ikkje vart særleg mykje betre). Skulle vel generelt ynskje meg at det ikkje var den korte lagen i moden konsekvent, men det er vel verre å gjere noko med. Ein lagkamerat scorte forøvrig på frispark i ein drop-in i stad, men Fifa tolka det tydelegvis som ein corner. Ingen mål registrert. Det resulterte i 1 stk sint gamer. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 En ting som har irritert meg i 2 år med FIFA nå er taklinger på ball som resulterer i rødt kort. Dette var et stor problem på FIFA 14 for meg, og det ser dessverre ut til at EA har gått rundt grøten og ikke fikset dette. http://youtu.be/RLSKWXn1dxI Den taklingen i videoen ga direkte rødt kort. Jeg synes jeg treffer rett på ball og skjønner ikke hvorfor jeg får direkte rødt (jeg forstår at det røde er et resultat av at jeg er bakerste mann og dermed skal ha rødt), men det er da virkelig ballen som tas og ikke spilleren? Kan diskuteres. Er vanskelig å se, men jeg støtter deg.. Har forøvrig opplevd lignende ting, inkl. straffer og full fadderullan.. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Treffer jo mann først med kneet.. Han fakeshoter inn i taklingen din. Kan tolkes som du kommer fra side og siden han er siste mann skal det være rødt anyway.. Finnes værre eksempler.. Har blant annet fått rødt kort på midtbanen med et simpelt trykk på B.. Bli felt soleklart innenfor 16, men får ingenting.. Keeper kommer ut på corner, bokser ballen, faller på motspiller og får straffe imot seg.. Lista er lang, de fikser aldri problemene sine.. De skaper bare nye ved å legge inn nye funksjoner i spillet Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Når man spiller karriere, der du styrer en spiller. Får spilleren bedre total? Jeg startet som 69, og er det forsatt etter et sesong spilt. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Nei, nå har jeg fok nok av alt dritet i dette spillet. Tar meg en pause fra det til første patch kommer. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Når man spiller karriere, der du styrer en spiller. Får spilleren bedre total? Jeg startet som 69, og er det forsatt etter et sesong spilt. Sikkert på at det ikke er draktnummeret ditt? Du kan ikke skippe kamper i kalender, du må faktisk spille kampene ferdig og du har ting du kan gjøre for å få bedre passing osv.. Så har vanskelig og tro du har faktisk spilt kampene med skippet frem til sesongen er ferdig Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Nei, nå har jeg fok nok av alt dritet i dette spillet. Tar meg en pause fra det til første patch kommer. Tror den kommer i september 2015. 1 Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Når man spiller karriere, der du styrer en spiller. Får spilleren bedre total? Jeg startet som 69, og er det forsatt etter et sesong spilt. Sikkert på at det ikke er draktnummeret ditt? Du kan ikke skippe kamper i kalender, du må faktisk spille kampene ferdig og du har ting du kan gjøre for å få bedre passing osv.. Så har vanskelig og tro du har faktisk spilt kampene med skippet frem til sesongen er ferdig Har ikke skippet så mange kamper ;p. Har vært skadet et stund, men det var bare en periode på 6 uker. Fikk heller ikke spille vær kamp, men er heldigvis utlånt til et lag i league 2 kommende sesong. Lenke til kommentar
CyborgVI Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Tre selvmål i en kamp (av mine spillere). Alle av samme slag; motstanderen løper inn i feltet og gir en pasning som deretter treffer forsvarsspilleren min og går inn i mål. Aldri vært så frustrert over et FIFA spill før, det er så utrolig mye frustrerende ting i FIFA 15. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 skjer ikke ofte, men har opplevd flere ganger å fått selvmål når motstanderen sparker ballen via keeperen min og i mål. og da er det ikke noe endring av retning og sånn. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) En ting som har irritert meg i 2 år med FIFA nå er taklinger på ball som resulterer i rødt kort. Dette var et stor problem på FIFA 14 for meg, og det ser dessverre ut til at EA har gått rundt grøten og ikke fikset dette. Den taklingen i videoen ga direkte rødt kort. Jeg synes jeg treffer rett på ball og skjønner ikke hvorfor jeg får direkte rødt (jeg forstår at det røde er et resultat av at jeg er bakerste mann og dermed skal ha rødt), men det er da virkelig ballen som tas og ikke spilleren? Ser ut til at han tek ei skuddfinte rett før du treff han. Då blir dommaren fort sur. Endret 6. oktober 2014 av ZenCo Lenke til kommentar
uggy Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 noen flere enn meg som har merket at en del ansikter som var på fifa 14, ikke er der nå. for eksempel hadde Giovanni dos Santos ansiktet sitt på fifa 14, fifa 15 er det kun et ansikt som fifa har laget. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 noen flere enn meg som har merket at en del ansikter som var på fifa 14, ikke er der nå. for eksempel hadde Giovanni dos Santos ansiktet sitt på fifa 14, fifa 15 er det kun et ansikt som fifa har laget. Spiller han ikkje i spansk første divisjon? Er vel ikkje så mange som har "ekte" ansikter i lavere divisjoner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå