oscrue10 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Man kan glitch'e seg til en bedre spiller i pro clubs i år også. Spilte med en som sa at han bruker +3. 88 ST. Han sa at +5 også er mulig, men vet ikke om det var fleip. Er folk som allerede er 90+ overall. Litt overraskende at jeg ble satt til å ta frispark rett utenfor 16-meteren når jeg bare var 85 CAM (86 CAM nå). 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Hva tenkte EA med når de fjernet lag indikatorene? Det er helt jævlig å spille FIFA med lag. Endret 3. oktober 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Har egentlig kjemien mellom spillerne i FUT mye å si? Jeg har for øyeblikket bare 50 i kjemi, men gode spillere. Allikevel knuser jeg andre lag med 100 i kjemi, hvor spillerne er på omtrent samme nivå som det jeg er. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Noen som vet hva man skal gjøre for å kunne chatte online i fifa 15 på ps4? VI har begge nat type 2, men får beskjed om at det ikke går. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Etter å ha spilt mot Arsenal i 6 avd e siste 9 kampene mine; her er et forslag for å gjøre online-opplevelsen litt mindre kjedelig (PS: Jeg vet ikke om dette allerede finnes); Sett opp et "søkefilter" hvor du kan eksludere visse lag. For eksempel; på lik linje med at du vil spille mot folk med manuell kontroll så vil du ikke søke etter personer med City, Barca, Real, osv. Online er morsomt nok, men jeg er så dritt lei av å møte de samme lagene om og om igjen. På uansett nivå er det nesten alltid noen lag som går igjen. Spiller hovedsaklig med lag på 4.5 stjerner og møter nesten ikke annet enn Arsenal og Liverpool. Jeg spiller aldri, uten unntak, med lag som Bayern, City, osv. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Helt ny med Ultimate Team, så sikkert et tåpelig spørsmål. Men jeg er i gang med Starter Cup og de tidlige cupene der, men alle kamper er 6 min pr omgang. Hvordan får jeg endret det ned til 4 min? Jeg går inn på innstillingene rett før jeg går til kampen, men muligheten for å endre tid er låst. Du kan ikke endre dette i Ultimate Team (med mindre du spiller uranket mot en venn, tror jeg). 6 minutter og professional er standard for alle kamper. Håper det besvarte spørsmålet ditt. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 La meg bare legge til at Be a Pro får terningkast 1, fullstendig og utelukkende stryk. Kun på grunn av tre ting; det at du ikke kan se en oversikt over overgangene i overgangsvinduet lengre og det at medspillerne dine gjør helt uforståelige valg når du leder. Sist, de har gått tilbake til at prosent er alt som bestemmer hvem som blir beste spiller. En godkjent pasning er bedre enn ni av ti. Generelt sett mener jeg at hver gang et spill, pga. helt unødvendige greier, fjerner et aspekt som var der tidligere og som det ikke er grunn til å fjerne, skal ikke det spillet få mer enn terningkast 3. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Nok en gang ble proen min fjernet fra en drop-in. Må ha skjedd 5-6 ganger på FIFA 15. Fikk tildelt en 72 rated spiller som het JTK. 1 star skill moves. Klarte likevel å spille meg til 6.9, men vedkommende sørget dessverre for at jeg dc etter kampen. Edit: skrev litt mer utfyllende på EA-forumet, spent på om jeg får noen svar. http://forum.ea.com/uk/posts/list/2953758.page#33407160 Endret 5. oktober 2014 av oscrue10 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Helt latterlig at kick off glitchen enda er der.. Skal det være ny kick off glitch hvert år? 14 så var det bare å slå langpasning så var du gjennom, nå kan du bare løpe.. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Ikke veldig overrasket at nesten samtlige poster etter et par uker etter release er negativt rettet. Er ingen balanse i dette spillet. Forsvarsspill er fraværende, hele spillet er en stor gjennombrudds fest. Spesielt pro club der 8 av 10 motstandere ligger på 50 pasningssikkerhet. Spille bare gjennombrudd med null flyt. Og når det i tillegg finker så er det bare å kjøre på Endret 5. oktober 2014 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Det var en her som hadde et godt poeng i alle fall i starten (husker ikke hvem), nemlig det at det tar tid å oppdage hva som er mindre bra med årets oppgave. Nå er kick off buggen den mest plagsomme imo. Tett etterfulgt av keepere som står på 5 metern uansett hva. Endret 5. oktober 2014 av Emils. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Må jo nærme seg patch snart, noen som følger EASports på twitter eller face. Har det blitt nevnt noe om patch i det hele tatt? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Det er bare å løpe igjennom det hore forsvaret jo. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Man kan begynne lure altså. Whine inc! Hadde en morsom kamp skikkelig bra kamp mot en jevngod spiller. Vi kniver hele kampen og 80 min eller noe scorer jeg til 4-3. Noen fifa minutter etterpå så gir spillet meg en artig vri. Jeg spiller med 4-1-2-1-2 har gått relativt rolig opp i angrep på kanten. Jeg er nærmere 16m hans enn midtbanen. Jeg drar innover i banen og blir presset. så jeg sentrer inn mot midten. der mister jeg ballen. Og motspilleren sender ballen fremover og der er det HELT åpent. Han kommer alene, 3 spillere mot keeper. Jeg studerer reprisen etter kampen og ser at begge midtstopperne mine står 1m fra hverandre ute på venstre back plass, og CDM er MIA. Jeg har spilt over 40 kamper med denne formasjonen nå og aldri opplevd at begge midtstopperne bare forsvinner slik. Etter denne kampen hadde jeg en sånn deilig kamp hvor ingen ting stemmer. Tapte 7-2. Han setter alt. forsvaret mitt blir konstant tatt på senga. Forsvaret hans får en tå på alt og keeperen varter opp med redninger fra øverste hylle. Og sist men ikke glemt så hadde jeg vel 3 i stolpen Det er lurt å ta ei pause nå. heldigvis er det fotball på tven i stedet:) Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Da har eg spillt Fifa i noen uker og eg synes det er veldi gøy og spille med venner, men liker ikkje at det ikkje er konkuranse spill lenger. Lokalet lanet dropet compo i det i år og eg skjønner koffor, greit nok, fotball skal vere litt flaks, men fifa 15 er drøyt ustabilt. Jaja, det er hvertfall gøy håper vi kan få noen fifa 16 konkuranser på forumet viss EA har byttet fokus til neste år. Uansett et gøyalt spill da, skjer jo sjukt mye random Endret 5. oktober 2014 av Noiz Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Flere som har problemer med at den ene midtstopperen hele tiden er i angrep? Han ligger oppe ved S/SOM under hele kampen, selv om instruksjonene er å holde tilbake når det er angrep Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg har opplevd det på type Ultra-offensiv eller Fullt angrep, men ikke noe veldig ellers. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Flere som har problemer med at den ene midtstopperen hele tiden er i angrep? Han ligger oppe ved S/SOM under hele kampen, selv om instruksjonene er å holde tilbake når det er angrep Hva er workraten til midtstopperen? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Flere som har problemer med at den ene midtstopperen hele tiden er i angrep? Han ligger oppe ved S/SOM under hele kampen, selv om instruksjonene er å holde tilbake når det er angrep Hva er workraten til midtstopperen? Vet ikke om det har noe å si, det er alltid venstre midtstopper som kommer opp, uavhengig hvem av dem jeg velger som skal være på den posisjonen. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Helt utrolig hvordan straffespark blir gitt helt tilfeldigvis. Istad taklet motspiller med i feltet, bakfra også, og ikke noe kort eller noen ting. Tar en "clean tackle" og får direkte rødt og straffe til motstander. Og dette skjer hele tida... Jeg tok en sklitakling og skled ca 1 meter foran han og tok ballen. Han løp inni meg og idet spilleren min skulle stå opp igjen kom hodet i motspilleren og flippet han 360 grader som gjorde at jeg fikk rødt kort og straffe. Det virker som om dommeren gir lettere rødt kort i FIFA15 enn FIFA14. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå