[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Synes det virker veldig uferdig! Spesielt 1v1 mot keeper, prøver du chip i situasjoner hvor keeperen vanligvis ville vært på vei ned så er han supermann og spretter rett opp og redder alt! Hvis du derimot prøve å løpe rundt han så ser han ut som en jenter 6år keeper! Hvis dere ikke har merket det enda så vil jeg anbefale en kick off match hvor du tester å løpe rundt keeperen. Det går hver eneste gang, enten mål eller straffe. Trenger ikke noe fancy finter eller noe bare skift retning og løp rundt han. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Ja! Raske vendinger funker ikke bare på keepere, men hele veien fra midtbanen og inn til mål. Har begynt å bruke Robben som enslig spiss i online seasons, har ved flere anledninger bare kunnet jogge igjennom hele midtbanen og forsvaret bare ved å bruke vendinger. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Forferdelig at EA har gjort Pro clubs så ensformig og kjedelig. Pro clubs handler 100 % om fart og kontringer. Spill er irrelevant i den store sammenheng. 99 av 100 lag har spillere på 177 cm og kun fart. Det er virkelig ikke en god retning EA har gjort på den fronten. AIen er også ubrukelig og treg, som gjør det umulig å få til noe spill. Keeperen i pro clubs er som den var i FIFA 14, like elendig. Virker som EA ikke har implementert det nye keeper greiene i pro clubs. Utrolig kjipt at EA ikke kan fikse pro clubs. Føler FIFA handler mer og mer om FUT, og at de faktisk glemmer at FIFA er så mye mer. Men så lenge folk svir av tusenvis av kroner på FUT så skjønner jeg godt at de andre aspektene ved spillet er mindre interessant. Endret 30. september 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 100 % enig med deg, Emils. Pro Clubs er jo bare en stor gjonnombruddspasningfest. Men det er for så vidt FIFA generelt? Syns det er det samme hvert eneste år. Så fort man får ballen - trykk på Y/Trekant. Synd, for jeg ønsker å til litt spill. Begynner å bli lei. Lenke til kommentar
tombaj Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Skal ikke se bort ifra at det er uferdig med vilje. Handler jo om penger dette her. Hvis de hadde laget et "ferdig-spill" med det samme kunne de ikke gitt ut forbedringer hvert år og ditto tjent store summer hehe Endret 1. oktober 2014 av tombaj 1 Lenke til kommentar
fifut Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nesten hver gang etter jeg har fullført en kamp i ultimate team, får jeg feilmelding, blir logget ut derfra og blir oppført med tap. Jeg får heller ingen coins for kampen jeg har spilt. Hvorfor? hjelp, please. Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Er det vanlig at det tar ca en dag å få lastet ned og installert Fifa? Nå har den holdt på å installere siden 14-tiden, og er på 73%. Kjøpte på PS-store, ps4 Lenke til kommentar
gta3-kongen Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg har kjøpt PC versjonen av FIFA 15. Installasjonen går bra men når den er ferdig dukker det opp en error. Net.Framework error.. Noen som veit hva jeg kan gjøre her? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Nesten hver gang etter jeg har fullført en kamp i ultimate team, får jeg feilmelding, blir logget ut derfra og blir oppført med tap. Jeg får heller ingen coins for kampen jeg har spilt. Hvorfor? hjelp, please. Ikke spill UT enda. Bare rot med hele greia. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg har kjøpt PC versjonen av FIFA 15. Installasjonen går bra men når den er ferdig dukker det opp en error. Net.Framework error.. Noen som veit hva jeg kan gjøre her? Sjekk windows update om du har noen patcher til .net å installere, evt. reinstaller .net: google etter .net framvework repair tool og følg anvisninger der Lenke til kommentar
gta3-kongen Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Tusen takk Ed det skal jeg sjekke opp Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja! Raske vendinger funker ikke bare på keepere, men hele veien fra midtbanen og inn til mål. Har begynt å bruke Robben som enslig spiss i online seasons, har ved flere anledninger bare kunnet jogge igjennom hele midtbanen og forsvaret bare ved å bruke vendinger. Helt riktig. Kom litt skrått inn forran keeper og trykk lett på skyteknappen mens du sikter i nærmeste hjørne, og du scorer på 98 prosent av avsluttningene. Et lite tips. Er en solid bug på cornere også, men den er så drøy at jeg ikke vil poste den. Gamebreaking. Lenke til kommentar
gta3-kongen Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg har kjøpt PC versjonen av FIFA 15. Installasjonen går bra men når den er ferdig dukker det opp en error. Net.Framework error.. Noen som veit hva jeg kan gjøre her? Sjekk windows update om du har noen patcher til .net å installere, evt. reinstaller .net: google etter .net framvework repair tool og følg anvisninger der Kan ikke se noen oppdateringer med .net altså.. da prøver jeg å google og evt laste ned og installere Framework repair tool.. Hadde vært bra om det faktisk fungerer. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 En uke og ingen patch? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Fordi EA leker onkel skrue og bader i penger Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Tragisk ja. Keeperne er feilposisjonert konstant. Kolisjonssystemet i årets versjon er en vits. Faen hvor mange straffer, røde kort, frispark og dritt ting det skjer pga. det Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Er rødt kort det nye gule? Halvspilt sesong, syv direkte røde. Fem av de før spilte ti minutt. Faen for et tragisk spill! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Tragisk ja. Keeperne er feilposisjonert konstant. Kolisjonssystemet i årets versjon er en vits. Faen hvor mange straffer, røde kort, frispark og dritt ting det skjer pga. det Oh man, kolisjonshitten!!! Endret 2. oktober 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Mange bugs også. Er det flere her som får dømt selvmål som ikke er det? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) japp. Og den goal line technologien funker ikke heller. Er det mulig å ikke ha med GK i drop in? Det ber konstant om ballen og ødelegger opplevelsen HELT! Endret 2. oktober 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå