Alesis Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Hvorfor i huleste kan man ikke save replays?? Her scorer jeg århundrets mål så er det umulig å save replayen? Dette gikk da an på eldre versjoner, hvertfall FIFA 13 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Hvilken konsoll? På Xbox One sier man bare "xbox, record that" i alle fall, så har man siste 30 sekunder lagret. Utrolig genial funksjon i grunnen. I tillegg lagres det automatisk en del klipp fra spektakulære hendelser. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg bruker å endre arenaene til de største lagene og gi dem de virkelige navnene siden jeg spiller en del karrieremodus og det gjør noe med atmosfæren når alle er på sin ordentlige hjemmebane. Derfor vil jeg takke EA som har gitt oss et rikt utvalg bestående av endeløse variasjoner av gigantiske 100.000+-arenaer, flere løpebaner enn du kan forestille deg og så mange generiske League 2-hjemmebaner som fins. Men får man bare et eneste stadion med tette og intime tribuner rundt? Selvfølgelig ikke, men her; ta en løpebane på kjøpet. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Spiller turnering-modus (premier league), er det ein måte å få oppdatert squad? Mangler ein del transfers... Platform: PC Endret 28. september 2014 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Spiller turnerings-modus (Premier League) sjølv. Ser det samme som deg. Men trur og håper det blir oppdatert selv i løpet av overgangsvinduet. Mange deadline day overganger som Falcao som ikkje er med. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Gå til hovedmenyen, finn innstillinger eller laginstillinger eller noe sånt, så kan du velge å laste ned siste lagoppdateringer. Men jeg tror du må lage ny karriere. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hva skjer med 5 min tillegg så og si i hver omgang? 4 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Da har jeg også fått fifa15, skal teste i kveld. Måtte ha den for å pynte på listen, har alle siden fifa94. Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hva skjer med 5 min tillegg så og si i hver omgang? Lagt merke til det jeg og. Enten 0 min tillegg eller 5 min. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Spiller turnerings-modus (Premier League) sjølv. Ser det samme som deg. Men trur og håper det blir oppdatert selv i løpet av overgangsvinduet. Mange deadline day overganger som Falcao som ikkje er med. Trudde det samme, men kampen etter 1. sep hadde ingen endringer... Kjedelig viss det ikkje kan oppdateres uten å evt. starte ny turnering.. Ein annen ting, noen som har kommando for å gå rett til spelet uten å gå igjennom launcheren? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Hvordan slår man av det automatiske spillebyttet? Nevermind, fant det. Det var i den andre innstilling-menyen. Endret 29. september 2014 av Patrick123 Lenke til kommentar
Laserflip Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Spiller noen her career mode? Er det noe positiv utvikling der, eller er det fortsatt like ukomplett? De som har spilt career mode inngående på tidligere versjoner vet hva jeg snakker om... Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Spiller noen her career mode? Er det noe positiv utvikling der, eller er det fortsatt like ukomplett? De som har spilt career mode inngående på tidligere versjoner vet hva jeg snakker om...Var å sjekket litt, var fortsatt sånn at man må speide på spillerere for å se totalen.Så man må nesten ha en del fotballkunnskaper for å handle riktige spillere Men vet ikke ellers hvordan den virker Endret 29. september 2014 av Battery12 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 FIFA 15 for old-gen er om mulig det dårligste fotballspillet jeg har spilt de siste ti årene. Forferdelig fysikk på omtrent alt i spillet, Verdens beste spillere har første touch på nivå med bestemoren min, det nye pasningssystemet er helt katastrofe, formasjoner fungerer ikke at all (alle opptrer på akkurat samme måte)... Utrolig skuffet over dette spillet. Er egentlig irrelevant om det er bedre på new-gen, for det har jeg hverken prøvd, og jeg har ikke en slik konsoll heller. Men det er imponerende at de leverer et dårligere produkt enn FIFA 14! Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Spiller noen her career mode? Er det noe positiv utvikling der, eller er det fortsatt like ukomplett? De som har spilt career mode inngående på tidligere versjoner vet hva jeg snakker om... Var å sjekket litt, var fortsatt sånn at man må speide på spillerere for å se totalen.Så man må nesten ha en del fotballkunnskaper for å handle riktige spillere Men vet ikke ellers hvordan den virker Bruk sofifa.com Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 ... eller futhead.com Lenke til kommentar
Laserflip Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Spiller noen her career mode? Er det noe positiv utvikling der, eller er det fortsatt like ukomplett? De som har spilt career mode inngående på tidligere versjoner vet hva jeg snakker om...Var å sjekket litt, var fortsatt sånn at man må speide på spillerere for å se totalen.Så man må nesten ha en del fotballkunnskaper for å handle riktige spillere Men vet ikke ellers hvordan den virker Det er jo fair, men i tidligere FIFA var det umulig å utvikle toppspillere, lest rundt på nettet og ingen i verden har f.eks klart å produsere en spiller med fem stjerner på ferdighetstrekk... ikke så veldig motiverende å holde på med speiding og spillerutvikling da. Når du har spilt career mode lenge nok finner du også ut at det er umulig å ha toppspillere i laget når Messi og Ronaldo har blitt for gamle, unge spillere utvikler seg bare ikke... så blir fort kjedelig hvis du skal spille flere sesonger. Lenke til kommentar
gratiss Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Er det faen meg mulig og ødelegge et spill så mye. Du kan jo ta bare ta ballen på midtbanen og løpe gjennom hele laget til motstanderen. Det er jo som fifa 09 hvor fart hadde alt og si. toucha minner om norsk 4. divisjon. Det finnes ikke en spiller i Premier League som har så dårlige touch og vendinger. Vet ikke om dette kun gjelder Ps3 eller om det er det samme på ps4. Drit lei av at motsander bare løper gjennom forsvaret mitt. Samtlige av kampene jeg spiller ender jo med 4-3 5-4 6-3 tap/seier. Endret 29. september 2014 av gratiss 3 Lenke til kommentar
Laserflip Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Åssen nivå spiller du på? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Pro clubs er så ødelagt. Prøvde meg som GK og fikk 4 clean sheets mer enn jeg skulle hatt. I to kamper på rad ble spilleren min byttet ut med en spiller som en av de andre har laget. Jeg var først Tortugo, en tulling med svær blå afro. I den neste kampen var jeg Neuer, med mer normalt utseende. Vet ikke hvor lav overall jeg fikk, men trolig veldig lav. Fyren sørget trolig for at jeg dc begge gangene. CE error, som gir samme match rating som rq. Så jeg hadde plutselig et snitt under 6. Det var bare to kamper, og jeg er over 6 igjen nå, men det er så ufattelig ødeleggende at EA (og evt Sony) lar stakkarslige apekatter holde på slik. Hadde disse to problemene på FIFA 14 også. Og for en som spiller for statistikk også og ikke bare for fun ingame, så er det rimelig kjipt at ting blir feil, andre spillere får sabotere osv. Edit: og en ting til. Spilleren min var 5'11 RB (wing back), som jeg skulle bruke til CB. Men jeg hadde ikke valgt posisjon før tida var ute. Dette har skjedd et par ganger før også: https://pbs.twimg.com/media/ByvuIVWIUAAwrLK.jpg:large Endret 30. september 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå