Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker å endre arenaene til de største lagene og gi dem de virkelige navnene siden jeg spiller en del karrieremodus og det gjør noe med atmosfæren når alle er på sin ordentlige hjemmebane.

Derfor vil jeg takke EA som har gitt oss et rikt utvalg bestående av endeløse variasjoner av gigantiske 100.000+-arenaer, flere løpebaner enn du kan forestille deg og så mange generiske League 2-hjemmebaner som fins.

Men får man bare et eneste stadion med tette og intime tribuner rundt? Selvfølgelig ikke, men her; ta en løpebane på kjøpet.

Lenke til kommentar

Spiller turnerings-modus (Premier League) sjølv. Ser det samme som deg. Men trur og håper det blir oppdatert selv i løpet av overgangsvinduet. Mange deadline day overganger som Falcao som ikkje er med.

Trudde det samme, men kampen etter 1. sep hadde ingen endringer... Kjedelig viss det ikkje kan oppdateres uten å evt. starte ny turnering..

Ein annen ting, noen som har kommando for å gå rett til spelet uten å gå igjennom launcheren?

Lenke til kommentar

Spiller noen her career mode? Er det noe positiv utvikling der, eller er det fortsatt like ukomplett? De som har spilt career mode inngående på tidligere versjoner vet hva jeg snakker om...

Var å sjekket litt, var fortsatt sånn at man må speide på spillerere for å se totalen.

Så man må nesten ha en del fotballkunnskaper for å handle riktige spillere

Men vet ikke ellers hvordan den virker

Endret av Battery12
Lenke til kommentar

FIFA 15 for old-gen er om mulig det dårligste fotballspillet jeg har spilt de siste ti årene. Forferdelig fysikk på omtrent alt i spillet, Verdens beste spillere har første touch på nivå med bestemoren min, det nye pasningssystemet er helt katastrofe, formasjoner fungerer ikke at all (alle opptrer på akkurat samme måte)... Utrolig skuffet over dette spillet. Er egentlig irrelevant om det er bedre på new-gen, for det har jeg hverken prøvd, og jeg har ikke en slik konsoll heller. Men det er imponerende at de leverer et dårligere produkt enn FIFA 14!

Lenke til kommentar

Spiller noen her career mode? Er det noe positiv utvikling der, eller er det fortsatt like ukomplett? De som har spilt career mode inngående på tidligere versjoner vet hva jeg snakker om...

Var å sjekket litt, var fortsatt sånn at man må speide på spillerere for å se totalen.

Bruk sofifa.com
Lenke til kommentar

Det er jo fair, men i tidligere FIFA var det umulig å utvikle toppspillere, lest rundt på nettet og ingen i verden har f.eks klart å produsere en spiller med fem stjerner på ferdighetstrekk... ikke så veldig motiverende å holde på med speiding og spillerutvikling da. Når du har spilt career mode lenge nok finner du også ut at det er umulig å ha toppspillere i laget når Messi og Ronaldo har blitt for gamle, unge spillere utvikler seg bare ikke... så blir fort kjedelig hvis du skal spille flere sesonger.

Lenke til kommentar

Er det faen meg mulig og ødelegge et spill så mye. Du kan jo ta bare ta ballen på midtbanen og løpe gjennom hele laget til motstanderen. Det er jo som fifa 09 hvor fart hadde alt og si. toucha minner om norsk 4. divisjon. Det finnes ikke en spiller i Premier League som har så dårlige touch og vendinger. Vet ikke om dette kun gjelder Ps3 eller om det er det samme på ps4. Drit lei av at motsander bare løper gjennom forsvaret mitt. Samtlige av kampene jeg spiller ender jo med 4-3 5-4 6-3 tap/seier.

Endret av gratiss
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Pro clubs er så ødelagt. Prøvde meg som GK og fikk 4 clean sheets mer enn jeg skulle hatt. I to kamper på rad ble spilleren min byttet ut med en spiller som en av de andre har laget. Jeg var først Tortugo, en tulling med svær blå afro. I den neste kampen var jeg Neuer, med mer normalt utseende. Vet ikke hvor lav overall jeg fikk, men trolig veldig lav.

Fyren sørget trolig for at jeg dc begge gangene. CE error, som gir samme match rating som rq. Så jeg hadde plutselig et snitt under 6. Det var bare to kamper, og jeg er over 6 igjen nå, men det er så ufattelig ødeleggende at EA (og evt Sony) lar stakkarslige apekatter holde på slik.

Hadde disse to problemene på FIFA 14 også. Og for en som spiller for statistikk også og ikke bare for fun ingame, så er det rimelig kjipt at ting blir feil, andre spillere får sabotere osv.

Edit: og en ting til. Spilleren min var 5'11 RB (wing back), som jeg skulle bruke til CB. Men jeg hadde ikke valgt posisjon før tida var ute. Dette har skjedd et par ganger før også:

https://pbs.twimg.com/media/ByvuIVWIUAAwrLK.jpg:large

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...