Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så sint på meg selv for at jeg valgte å kjøpe dette drittspillet selv om jeg visste hvor ubrukelig EA er. Et av de verste FIFA spillene jeg har spilt. Kanskje det verste. Vanligvis må jeg ta en pause fra spillet en måned eller to etter de kommer ut fordi det er så dårlig, men nå må jeg nesten allerede ta en pause og det er ikke gått en uke.

Serverne er som vanlig patetiske, pace er fortsatt alt som har noe å si, L1+trekant er fortsatt dritlett, AI er fortsatt like dumme som vanlig og de tviholder på ballen, forsvaret er mer klønete enn aldri før. UT som er det jeg vanligvis spiller er også verre enn aldri før. Lånespillere er det dummeste de noen gang har gjort, fortsatt pay-to-win, minst én skade hver kamp (skulle tro det var Arsenal), markedet er ødelagt, og man blir hele tiden disconected og får fratrekk fra fremtidige penger og et tap selv om man vant.

Forhåpentligvis klarer jeg å kontrollere meg neste gang og ikke kjøpe spillet og ikke la meg lure av demoen. De fortjener ikke en krone for dette dritet de legger ut for salg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette har jeg lat merke til etter fifa 15 kom ut

Heading og innlegg er ubrukelig i FIFA 15

Forsvarsspillere klarer ikke å takle

Avspark glitch

Skader og røde kort annenhver kamp

Høy markedspris

billige spillere er OP

Alt i alt, eneste store forskjellen er at heading ikke er OP lenger, og pace enda mer OP en tidligere.

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

Tror det står mellom Sampdoria, Udinese og Atalanta.

Edit: Stryk Udinese. Både Sampdoria og Atalanta er passe like når det gjelder stall, så det er vel mest de "overfladiske" tingene som avgjør det :p

Atalanta:

+ Aldri vunnet Serie A

+ Stilige drakter

- Kjedelig arena

Sampdoria.

+ Derby Della Lanterna (mot Genoa)

+ Litt stiligere drakter

+ Intim arena (Stadio Luigi Ferraris)

- Har 1 ligatittel og 4 cup-titler

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Visse fordeler ved å spille clubs tidlig. Er stadig "fus i alt" (straffer, frispark, corner) selv om jeg bare gikk fra 79 til 80 CDM i går. Tror jeg har blitt satt til å ta straffen hver eneste gang i drop-ins. Står bare med tre mål, etter å ha blitt satt opp som straffetaker tre ganger :p

Skulle tro at de med omtrent samme overall på ST eller CAM hadde bedre penalties, men tydeligvis ikke.

Er 84 CAM, men bruker CDM-oppsettet inntil videre.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Har spilt nok kamper nå til å gjøre opp en mening ang. spillet.

Først og fremst, dette er det beste spillet i rekken så langt. Det skal da ikke mye til mtp. hvor elendig FIFA 14 fremsto.

Touchene i år er nydelig, det føles realistisk. Spillet flyter bra og det føles veldig bra ut.

Allikevel er det utrolig mye kjedelig "bugs" eller hva man skal kalle det som gjør at spillet, igjen, fremstår som ikke-ferdig.

Kick-off buggen er vel den mest kjente nå. Det at forsvaret står 20 meter bak midtbanen gjør man kun trenger å finte en spiller før man har masse rom å løpe i. I tillegg er dommerne totalt ødelagt i år. Jeg har faktisk aldri opplevd dårligere dommere. De blåser for skulder-mot-skulder situasjoner, og lar taklinger i 140 km/t gå. Det er ingen balanse i det hele tatt, og det er frustrerende å bli dratt når man er igjennom, for så å se at forsvareren slipper unna alt av kort og hva faen.

Keeperne er også mye bedre, men nå som de endelig har gjort keeperne bedre hva gjør dem? Lar dem konstant stå på 5 meteren, selv om man spiller fotball rett utenfor 16-meteren. Det er utrolig mange mål som kommer at man bare finesse skyter ballen over keeperen og i mål. Egentlig skudd som burde reddet 10 av 10 ganger får inn fordi keeperne feilposisjonerer seg for mye. Allikevel er vel dette småmat mtp. hva vi tidligere har fått servert, så jeg er positivt fornøyd med keeperne sett ut i fra tidligere utgaver.

Så har man fysikken da. Wow, b to the ullshit. Man blir nesten dyttet ut av stadion i hver løpeduell av Hulk-forsvarerne. Faen å de dytter og drar og vet da faen hva de ikke gjør. Dommeren blåser ikke, men den protect the ball greiene er virkelig ikke fungerende i år. Kjedelig mtp. at man endelig fikk dueller i fjorårets utgave.

Ellers er jeg fornøyd med spillet. Det er gøy å spille til tross for bugs, men det er slik man må forvente med FIFA. Det er sjeldent presist, men selvfølgelig hadde jeg gjerne tatt at de fokuserte på å gjøre gameplayet mye bedre enn at de lot gressmatta få et liv. Det er kult ja, men totalt unyttig i et spill når man mangler så mye enda.

Det er i min bok det beste FIFA spillet i historien så langt som sagt, men håper de kan fikse mye ved evt. patch. Får håpe EA endelig kan gjøre litt for å gjøre spillet bedre. Det å skulle få forsvarslinjen til å posisjonere seg bedre ved avspark er vel kanskje det problemet jeg ser svartest på. I tillegg til at keeperne må stå mer på strek og ikke 5 meter unna når man angriper.

Lenke til kommentar

Ganske enig med Emils når det gjelder spillet. Får bare håpe patchene kommer fort. Spillet har potensiale til å bli vesentlig bedre enn det er nå. det er hvertfall sikkert.

Ellers har jeg ikke opplevd så store problemer på x1 med serverne bortsett fra at Ult-team var nede noen timer her om dagen. Aldri blitt kasta ut av kamper eller opplevd noe annet negativt. Antar det er langt ferre spillere på x1 enn ps4 så kanskje derfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...