Peritass40 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Hvor aktiveres stemmekontroll på FIFA 15 ps4? Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 når du velger hvilket språk du vil ha. Du må bruke engelsk og ha headsettet plugget / koblet i.. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Er det bare jeg som synes balansen med frispark er helt feil? Det blåses på altfor mye "pingle"-forseelser, mens harde taklinger og klare frispark ikke blir blåst på? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Var faktisk folk på PC som også hadde det samme problemet ser jeg.Jeg spilte noen timer nå i kveld, og jeg har merket litt framerate-lag og noe hakking i kommentator-lyden. Utrolig sært i grunn, er en helt merkelig form for lag, det virker ikke som spillet flyter helt, liksom. Sitter på 120hz skjerm så det skal ikke være noe problem sånn sett. Fikset dette ved å skru av "fps-limiter" i FIFA Launcher, og deretter skru på VSync i NVidia kontrollpanel! Nå flyter spillet bra. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Veldig delte meninger så langt. Pro clubs som er min favoritt modus er forsatt helt horribelt til tider. Finner man ikke en god komedie på tven er det bare å spille pro clubs. Masse tilfeldigheter hele veien Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Akkurat kjøpt spillet. Flyter bra når jeg spiller første gang (offline). Men når jeg installerer updaten (ps4) så hakker spillet noe voldsomt. Er det bare hos meg ? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Helt fortvilt over posisjoneringen til spillerene, lager jo enorme rom. Latterlig dårlig.. Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Hey. Endelig anskaffet meg Fifa 15 til PS4 og lurte på om noen hadde hatt mulighet til å gifte meg Be a pro gaver? Jeg er nivå 46 for øyeblikket og jo høyere folket hadde hatt lyst jo bedre hadde det vært PSN: Aspel91 Takker og bukker Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 (endret) Drop-ins er faktisk spillbart nå som jeg kun spiller om jeg får være kaptein og quit'er hvis noen velger GK. Spilte nettopp en kamp hvor jeg fikk 9.9 som CDM. Rart at jeg ble satt til å ta straffe og fikk score det eneste målet når jeg er 79 CDM. Edit: fikk venneforespørsel fra han ene jeg spilte på lag med Endret 27. september 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Gjør det samme jeg og. Om jeg ikke er kaptein setter en idiot meg til å være back eller noe. Keeperne ødelegger spillet om man er på lag. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Den som har ansvaret for EA serverne burde bli plassert på guantanamo bay Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Den som har ansvaret for EA serverne burde bli plassert på guantanamo bay Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Må man betale for å spille online på FIFA nå? I såfall; hvor mye? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Nei det må du ikke. PS4 og Xbox one (?) derimot, må du betale noen hundrelapper pr.år for å få muligheten til å spille online. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Hvor er flyten i spillet? Forsatt er dwt altfor lett å være tett oppi ballfører, det å stenge igjen midten og oppfordre til lange pasninger eller bare et touch spill er så lett at en blind person kunne mestret dette. Fifa blir dårligere for hvert år eller så er eg helt mett av fotballspill generelt Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Flere som har fått spillet ødelagt etter patchen på ps4 ? Hakker noe helt sykt. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Har det kommet en ny patch nå? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Prøvd å skru av upnp i routeren din ? Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Nei har ikke gjort det, pga at jeg ikke vet hva andre følger det får.... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 At man skal skru av UPnP sier vel hvor fucka spillet er atm. Gjør vel at man får åpnet porter osv. mens man spiller, slik at man manuelt må inn å gjøre det. Konsekvensen av å skru av UPnP er at man stenger porter man trenger i andre spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå