Muggkaare Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 De skylte på at det var mange som koblet seg opp samtidig, helt tullete. Hi everyone, This issue is usually caused because everyone just got the game and everyone is trying to get online and play all at the same time. Happens with most major game releases. Please be patient as it should be fixed soon. Er det noen andre som har problemet er det en fix her: https://www.gamereactor.eu/news/259924/FIFA+15+lag+issue+on+PS4+fixed!/ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Var faktisk folk på PC som også hadde det samme problemet ser jeg.Jeg spilte noen timer nå i kveld, og jeg har merket litt framerate-lag og noe hakking i kommentator-lyden. Utrolig sært i grunn, er en helt merkelig form for lag, det virker ikke som spillet flyter helt, liksom. Sitter på 120hz skjerm så det skal ikke være noe problem sånn sett. Lenke til kommentar
kristia Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Finnest det framleis nokon som speler FIFA med tastatur? Anyone? I såfall i FIFA 2011 kunne ein dribble med dribbletasten og piltastene. So bestemte EA seg for å ha konsolloppsett på PC, slik at ein ikkje lenger kan det( bruke piltastene til å styre og dribble med). Nokon som veit om det er mogleg å styre og dribble med piltastene i FIFA 2014/2015? Har heller ikkje Kjøpt FIFA sidan FIFA 2012. Om det framleis er nokon som speler FIFA med tastatur, hadde eg satt pris på svar Endret 25. september 2014 av kristia Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Eg er ikkje kjøpt kontroller enno, så eg bruker tastatur+mus. Standard opsett er mus+tastatur. Eg reknar med at ein kan bruke berre tastaturet om ein likar det Eg skal sjekke etter skulen viss eg hugsar det Endret 26. september 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 FIFA har alltid så mange rare bugs i starten. I går fikk jeg sparke ballen fra innkast, og det resulterte i mål. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Spilte "spillerkarriere" modus i går for første gang i F15. Laget spiller selv, valgte lag Liverpool. I to treningskamper nå før sesongstart har vi vunnet 20-0 og jeg har scoret 14 mål. Var ikke sånn når jeg startet karriere i F14 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Framerate etc på XBO har jeg forøvrig ikke hatt noe problemer med. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Var faktisk folk på PC som også hadde det samme problemet ser jeg.Jeg spilte noen timer nå i kveld, og jeg har merket litt framerate-lag og noe hakking i kommentator-lyden. Utrolig sært i grunn, er en helt merkelig form for lag, det virker ikke som spillet flyter helt, liksom. Sitter på 120hz skjerm så det skal ikke være noe problem sånn sett. Samme her. Har også 120hz skjerm. Har lagt merke til dette selv, men kan virke som om problemet blir borte hvis man kjører spillet windowed. Du kan jo gi det et forsøk? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Forsvar på dette spillet er broken, gg EA... Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Kanskje et veldig dumt spørsmål. Men hvor er det jeg aktiverer dei kodene jeg fekk med spille når jeg forhåndsbestilte det? (PS4) Endret 26. september 2014 av Rbk89 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Samme her. Har også 120hz skjerm. Har lagt merke til dette selv, men kan virke som om problemet blir borte hvis man kjører spillet windowed. Du kan jo gi det et forsøk?Rart. Det er vanligvis windowed-mode som gir meg lag i andre spill. Skal teste det ut, takk! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. september 2014 Forfatter Del Skrevet 26. september 2014 Kanskje et veldig dumt spørsmål. Men hvor er det jeg aktiverer dei kodene jeg fekk med spille når jeg forhåndsbestilte det? (PS4) I PS store'en. Bla deg nedover så er det en fane som heter "Innløs koder" Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Forsvar på dette spillet er broken, gg EA... Lær deg å forsvar. GG 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Venter på en ny patch, er en del bugs som må fikses på. Verste er posisjoneringen ved avspark Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Brukar du secondary press? Det er alfa omega. Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Skjer med at keeperne redder ALT utenfor 16? Fyrer på med langskudd med Ronaldo, Bale og Kroos men neida her skal ingenting gå inn. Så går jeg helt inn i trynet til keeper og triller ballen inn i 1km/t... Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Tippar det kjem ein real keeper-patch etter ein månads tid. Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 @ Origin!!! Eg laster ned Fifa 15 på Origin, kommer til alt fra 60-90 % ferdig nedlastet. Så hopper den ned til 50-60 % igjen. Og slik fortsetter det.. Har oppdatert og reinstallert Origin. Noen idèer folkens? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Dere som forhåndsbestilte Fifa 15+PS4 "tilbudet" fra CDON.no, har dere fått det enda? Står at pakken er på Hamar fortsatt, noe den var tidlig på dagen i går og jeg bor på andre siden av Mjøsa... Bestilte på mandagskvelden så håpet ihvertfall jeg skulle få det før helga. Men men må bare smøre meg med tålmodighet og satse jeg får hentemelding tidlig på lørdan. Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Er det verdt å kjøpe Fifa 15 til Xbox 360 eller? Lite gira på å kjøpe Xbox One med min studentøkonomi for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå