tc47 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Tror ikke at lagkjemi skal ha noen særlig stor betydning. Se heller på hver spiller. Hva svarer du på her? Lagkjemi har jo "alt" å si i UT? Det stod noe om å gå fra 50 til 100 i kjemi. Det skal naturligvis være en vesentlig forskjell på 50 og 100, men selv med 100 kan det være spillere som ikke har maks kjemi. Derfor er det bedre å se på hver enkelt spillers kjemi. Man kan f.eks. ha 10 utespillere som alle er engelske og fra BPL, i riktig posisjon, men ha Messi i mål. Det gir 100 i kjemi. Ah, slik ja. Trodde først at du mente at man burde se på hvor god hver enkelt spiller var, og at det var det som hadde betydning, men skjønte fort at jeg misforstod noe. Du er jo rimelig dreven på UT, så. Men ja, kjemi på hver enkelt spiller er det som til slutt teller aller mest. Folkens. Vi har en UT tråd... Lenke til kommentar
uggy Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 FYI: http://www.gamereactor.no/nyheter/260394/FIFA+15+er+uspillbart+online+p%E5+PS4/?sid=4b533aca750f11857afd6f021106afdb Lenke til kommentar
igxx Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Takk for tipset for å kjøpe på G2A ! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Keeperene er ikke fikset... Stor bug her på seasons, ballen trilte rett at med de gea som bare sto å så på. Så jeg plukket opp ballen og scorte.. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Ikke gøy å vinne på noe sånt Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hva faen da EA??? Bruker man 600kr på ett spill forventer jeg at det skal funke men så lenge man bare er online så lagger det noe innforjævlig uansett om man spiller kick-off kamper eller UT. Skulle tro de hadde lært etter alle klagene de fikk på demoen men neida... ikke rart de er verdens mest forhatte "company" Og igjen har de glemt å ta med Unranked Custom Matches Lite som slår følelsen av å slå noen som er 5 stjerners lag med ett halv stjerners lag Lenke til kommentar
dredg Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Oss på PS4 må passe på å ikke logge inn på EA kontoen da så slipper vi lagg? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 (endret) NVM!! Endret 25. september 2014 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Jeg og tok faktisk og kjøpte det nå, blir første FIFA siden 12ern for min del. Skal bli litt morsomt, håper jeg ikke blir skuffet, da får EA aldri pengene mine igjen Har heller ikke hatt et Fifa spill siden 12. Er samme regla hvert år. Spillet blir skikkelig hypet opp og får fantastiske anmeldelser, men etter en stund kommer svakhetene frem og alle er misfornøyde. Venter en stund for å se om tradisjonen opprettholdes i Fifa 15 og. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 Hver JÆVLA gang eg prøver å kjøpe dette drittet så får eg beskjed om at kredittkortopplysningene ikke er gyldige. Oppdaterer den infoen og får at det bekreftet og iorden hver gang, men så prøver eg igjen å kjøpe Fifa/legge til penger i lommeboka men da får eg samme feilmelding. Draaaaa til Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Aldri hørt om noe sånt. Kjøp på US Store eller noe? Eller i butikk? Endret 25. september 2014 av tc47 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 Butikk blir ikke aktuelt, og hadde håpet å få gjort det i EU store'en, men må uansett få fikset dette til evt andre kjøp... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Kontakt Sony eller noe da? I tlf eller på mail. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Hver JÆVLA gang eg prøver å kjøpe dette drittet så får eg beskjed om at kredittkortopplysningene ikke er gyldige. Oppdaterer den infoen og får at det bekreftet og iorden hver gang, men så prøver eg igjen å kjøpe Fifa/legge til penger i lommeboka men da får eg samme feilmelding. Draaaaa til prøvd paypal? har alltid hatt problemer med direkte kortbetaling i ps store men paypal fungerer smooth! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 Kan prøve det også, men har ikke penger på Paypal'en og tar, vet ikke, 2-3 dager å overføre mener eg.. får prøve å ringe noen. Latterlig..2014 og sånne problemer finnes enda.. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Kan prøve det også, men har ikke penger på Paypal'en og tar, vet ikke, 2-3 dager å overføre mener eg.. får prøve å ringe noen. Latterlig..2014 og sånne problemer finnes enda.. trodde det var instant, tar ihvertfall ikke 2-3 dager på en torsdag :o Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 (endret) Hm, kan prøve da EDIT: Step 2 - We'll send you an email when the money is in your PayPal account. It usually takes 1-2 business days to complete a transfer. Endret 25. september 2014 av IcedInsanity Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Kan prøve det også, men har ikke penger på Paypal'en og tar, vet ikke, 2-3 dager å overføre mener eg.. får prøve å ringe noen. Latterlig..2014 og sånne problemer finnes enda.. Det er bare å koble kredittkortet/bankkort direkte til paypal. Altså, ikke overføre penger, men bruke paypal som en forlengelse av valgt kort. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 Oh, det visste eg ikke gikk ann. Thank you. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. september 2014 Forfatter Del Skrevet 25. september 2014 Suck-fucking-sess! Paypal is king. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå